.

02Feb11

173 cm
95 kg



26 Responses to “.”

  1. 1 E

    Jag är 1 cm kortare än dig och väger kanske en 5-7 kilo mindre, men jag tycker du ser mindre ut än vad jag gör! Du är jättefin, med en markerad midja å allt :)

  2. 2 karin

    SÅ SNYGG!

  3. 3 Anders

    Väldigt kvinnligt vacker!

  4. 4 Mimi

    Underbart snygg kropp! Är lika lång som dig och väger 10 kg mer, men har inte alls samma snygga kroppsform som dig. Var stolt!

  5. Väldigt vackra och kvinnliga former. fina höfter, söt mage och vackert hår

  6. 6 Nene

    Men va? Så mycket kan du inte väga, ser verkligen inte så ut!!

  7. 7 hanna

    Du är jättefin, mycket snygga bröst!

  8. Otroligt fina ben har du i alla fall!

  9. 9 Poppis

    Man undrar vart dom kilona sitter, tycker du har en jätte fin kropp som är riktigt kvinnlig!

  10. Vilka fantastiska bröst! Du ser INTE ut att väga 95 kilo!

    • 11 damen på bilden

      Tack! :) Jag brukar påstå att jag består av muskler.. hehe.. vilande muskler

  11. Blev chockad när jag läste 95 kg ! Håller med nån annan som skrev att du ser inte ut att väga såpass! :) Jag gillar dina lår !

  12. 13 Christian

    Vilken härlig bild!

    Jättevacker kropp, fina ben, fin mage och helt fantastiska bröst.
    Du måste vara mycket nöjd med din kropp väl?

  13. 14 J

    Jag väger 23kg mindre än dig till samma längd. Vi ser exakt lika ut ju! Var sitter dina kilon? Vad är det som väger på mig?

    Fin är du!

  14. Jag undrar verkligen vad dem 95 kilorna gömmer sig, superfin kropp! =)

  15. 16 Elin

    fina ben!

  16. Jag tycker om din kropp :) Hoppas att du gör det också!

  17. Du är tre centimeter längre än mig och väger 5-6 kg mer än mig, men din kropp är fan så mycket snyggare än vad min är. Jösses så snygg kropp!

  18. 19 Lasse

    Du är vacker från topp till tå – Din kvinnlighet går rakt genom skärmen!
    Sååå otroligt vacker Du är – var stolt, Du vackra kvinna!

  19. 20 Mandy

    Ser nästan också ut sådär! +6cm och 10 kg.

  20. 21 csjostrom

    som alla andra har sagt, så undrar man vars de där kilona sitter någonstans.. du är toppensnygg!

  21. Vilken vacker kropp du har!! Dina bröst är ursöta… dom skulle jag byta till vilken dag som helst!

  22. 23 Man 32

    Vilken fin kropp. Den ska du vara stolt över.

  23. 24 Adam

    Vad snygg du är! Underbar kropp.

  24. 25 Jonna

    Helt otroligt snygg tjej! De där 95 kilorna syns inte :o

  25. 26 Jessica

    Kilona sitter verkligen på rätt ställen, SKITSNYGG kropp har du!!



