Helena

04Feb11

28 år
182 cm
84.8 kg
Bmi: 25.6

För några månader sedan vägde jag 25 kilo mer så jag håller på att gå ner i vikt. Men jag känner mig fortfarande väldigt överviktig så jag antar att det tar ett tag för hjärnan att ställa om sig. Jag är fortfarande överviktig enligt bmi så jag satsar på att gå ner några kilon till.



31 Responses to “Helena”

  1. Du är jättevacker Helena

    Fin kroppsform, härliga höfter och snygga ben.
    BMI är inte hela sanningen

    *kram*

  2. 2 Emilia

    Det där skulle nästan kunna vara min kropp. Minus 2 cm och plus några kilo men jäklar vad likt det var. du har också en sjukt snygg kropp :)

  3. 3 Viktoria

    Jag hade aldrig gissat att du var ”överviktig”. :-) Jättefina ben!

  4. 4 Jeanette

    Du ser inte ett dugg överviktig ut.Jätte fin kropp!jag gillar din figur :)

  5. Jag tvivlar mer och mer på BMI och dess relevans för inte fan kan du vara överviktig!

  6. Lyssna för guds skull inte på BMI, hur kan du vara överviktig med den snygga kroppen?
    Framför allt bröst och ben. WOOOW!

  7. Shit, dina kilon är verkligen välplacerade. Du är skitsnygg, jag hade gissat på -10 kg !

  8. 8 a

    Wow, sjukt snygg! Hade tippat 70 kg typ.

  9. känns ju som om BMI-snacket gör mer skada än nytta. snygg.

  10. 10 anno

    Överviktig?!?! DU??!! Aldrig i livet! du har ju en kropp som jag (och många med mig) skulle döda för!! Hoppas du kan vara nöjd och stolt över den jättevackra kroppen du har!

  11. 11 b.

    skit snygga bröst!

  12. 12 Ellix

    WOW.. jag hade dött för o ha så snygg kropp som du!!!!

  13. 13 Ingrid

    BMI är verkligen inte relevant. Har dessutom för mig att ju längre man är desto sämre stämmer BMI och du är ju lång för att vara tjej.

    Du har verkligen en jättefin kropp och du ska verkligen inte känna dig överviktig. Men jag vet också att huvudet inte hänger med alls när man går ner i vikt. Mitt huvud har hunnit ungefär halvvägs jämfört med verkligheten. Jag tycker då rakt inte att jag ser ut som stl 38, trots att det är den storleken på kläder som passar. Ser jag däremot någon annan med stl 38 tycker jag det är smalt och fint. Själv tycker jag nog mer jag ser ut som en 42 (började på ca stl 48.

    Men, superfin kropp!

  14. 14 SarA

    du är förjävla duktig ska du veta om du gått ner 25 kilo! en snygg kropp har du, och de hoppas jag du inser också!
    MEN du har inget ”överviktigt” BMI! Övervikt räknas om man ligger 30+ på BMIt. Hade du haft 33 i BMi hade du ränknats som överviktig på så sätt, men du ligger ju på 25, och allt mellan 20-30 är normalt:) Du är fin, se inte ner på dig själv!

    • du vet, över 25 är övervikt, mellan 25-30 är övervikt, över 30 är fetma. Det är stor skillnad! Sen måste man se skillnad på fett och muskler, då muskler väger mer än fett. Man kan alltså vara smal och ha ett högt bmi. Men att säga att allt mellan 20 och 30 är normalt är fel. Mellan 20-25 är normalvikt. Tänkte bara berätta det för dig.

  15. 17 lollo

    Jag ser ut nästan som dig, jag är 178 cm väger ca 75kg.
    Du är så vacker, vill ha samma kropp som dig. Hoppas att jag får det en dag.
    BMI är en jävla massa dravell!

  16. 18 Sara81

    Kanonfin, kvinnlig kropp!! Du kan vara hur nöjd som helst!

  17. 19 Marianne

    Sara: BMI 25-30 är övervikt, BMI över 30 räknas som fetma.

    Helena: Du har en grymt vacker kropp, och jag tycker att du behöver inte gå ner något alls. Du är vacker precis som du är med en väldigt kvinnlig kropp.

  18. 20 Daniel

    Otroligt vacker kropp, bmi säger inte tillräckligt om kroppen. Kan inte på något vis se att du skulle vara överviktig. En stor eloge till alla er kvinnnor/män som faktiskt har modet att visa upp er för oss andra som ger oss en bättre självinsikt på sin egen kropp. Funderar själv på att ta lite kort, men jag får samla på mig lite mod först. :)

  19. 21 Poppis

    Otroligt! Hur har du kunnat gå ner så mycket i vikt på så kort tid, skulle aldrig kunnat gissa att du har varit överviktig! Du har ju en otroligt slät och fin kropp med jätte fina former.

  20. 22 Elin

    snygg!

  21. 23 Lili

    Superfin, överallt! Kul att du gått ner så mycket, du är jättesnygg :) Ser inte ett dugg överviktig ut

  22. Underbar kropp! :D DU är verkligen såå snygg!!! :D Jag trodde inte att du vägde så som det står, jag hade gissat på mycket mindre. Vikt betyder ingenting!

    Du ska vara nöjd! :D Så fina propotioner ;)

  23. 25 Man 32

    Du har en jättefin kropp. Starkt jobbat med viktnedgången.

  24. 26 Emma

    Du har en jättefin kropp! :D

  25. 27 Anders

    Jag tycker att du är jättefin precis som du är!

  26. 28 Helena

    Wow tack så väldigt mycket för alla fina kommentarer, det värmer verkligen :)

  27. 29 Kjell

    En alkoholist kan bli en nykter alkoholist. Men förblir en alkoholist. Liksom en tjockis kan bli smal. Men förblir en tjockis. Vad jag försöker säga är att mycket sitter i huvudet. För när jag tittar på bilden av dej, förstår jag inte vad den övervikten du pratar om finns. För den existerar inte på dej.

  28. Jag håller med Kjell, allt sitter i huvudet. Det kan gå fort för kroppen men det är alltid i hjärnan med får jobba med resten! Tycker du ser jättefin ut!

  29. 31 Tim

    Du är en mycket vacker kvinna, SKIT i BMI skalan. Så länge du är nöjd med din kropp och vikt, so be it. Det syns fasen inte att du varit överviktig.



