.

07Feb11

24 år
44 kg
159 cm
BMI: 17,6



14 Responses to “.”

  1. Vilken fin kropp! Jag brukar inte gilla så där slanka kroppar, men din är väldigt fin, du är slank utan att en massa ben sticker ut och det är fint, du ser väldigt hälsosam ut!

  2. Wow!!! Håller med om att du ser väldigt sund ut. Fin kropp!

  3. 3 Erik

    Du är vacker..

  4. 4 Fanny

    Skulle kunna döda för din platta mage!

  5. 5 Masen

    Kanon fin kropp:-)

  6. 6 Stefan

    Toppensnygg!

  7. Drömkroppen!

  8. 8 Lisa

    vilken kropp! än en gång är BMI missvisande. Din kropp ser hälsosam och vacker ut, underviktig skulle jag inte påstå.

  9. 9 johanna

    som någon sa, BMI är absolut missvisande i ditt fall
    för du har en riktigt riktigt fin kropp :)

  10. 10 Lili

    Håller verkligen med Lisa. Själv har jag 18.8 i BMI, och jag ser då bra mycket ”underviktigare” ut än vad du gör. Fast benen är väldigt lika :)
    Hade verkligen velat ha dina armar. Du är snygg!

  11. 11 Anders

    Mycket vacker!

  12. Riktigt perfekt kropp!
    Håller med de andra, du ser hälsosam ut

  13. 13 Kjell

    Stark och energisk.

  14. 14 Elin

    Det är sådär min drömkropp ser ut!



