Ida

09Feb11

22 år
Vikt: 73 kg
Längd: 1,70
BMI: 25,3

Jag tränar mycket och mitt bmi är därför egentligen inte alls av värde, över 25 är ju övervikt, vilket jag verkligen inte anser mig lida av. Jag har mycket komplex för magen men har börjat gilla den mer och mer nu, desto mer jag tränar. Jag känner mig inte som 73 kg, även om jag jobbar på att gå ner ett par kilo och inte riktigt trivs med att väga så här mycket.



33 Responses to “Ida”

  1. 1 Masen

    Fantastisk kropp och vackra bröst Du kan vara nöjd.

  2. 2 mimmipigg

    Varför har du komplex för magen, den är ju platt och fin? :-)
    Jag är som du har högt bmi och väger mycket men är någorlunda normalviktig, kul att se att det finns fler som jag.
    Tycker du är jättefin.

  3. 3 Sara

    men va? varför har du komplex för din mage? den är ju skitsnygg! hela du är superfin!

  4. 4 emma

    Verkligen JÄTTESNYGG kropp! Du har fin mage tycker jag, och riktigt snygga bröst!

  5. 5 K

    Om du tränar mycket är väl det mesta av vikten muskler! Skippa vågen och fokusera på hur kroppen känns – och var nöjd med din superfina kropp! Du har ju ingen övervikt och finns inga skäl för att försöka gå ner några kilo. Magen är jättefin!

  6. 6 A

    Du har jättesnygg kropp!

  7. 7 anno

    fantastiskt vackert kropp!! Skit i vågen, lita på dina känslor=)

  8. Min första tanke (eftersom jag själv väger 71kg och är 172cm) var : vad smal hon är och vilken platt mage! :)

  9. 9 G

    Du har en väldigt fin mage! BMI är ju så svår att räkna utan att det blir fel, man måste tänka på att du har muskler och muskler väger mer än fett :) du har bland annat väldigt fina bröst och fina lår, var glad, tjejen!

  10. 10 Åsa

    Du har min drömkropp. Jättefin. Och det är dina muskler som väger.

  11. Skitsnygg! Hela du.

  12. 12 Du är fin

    Jag gissade att du var 170 cm och ca 62 kg ( då jag alltid gör det innan jag kollar den rikitga lägnden/vikten) så jag tycker verkligen att du ser mindre ut än vad du är.

  13. 13 Elin

    Du har en jättefin mage! Jag är mäkta avundsjuk..

  14. 14 dalkarln

    Komplex för den platta magen? bara fin ju =)

  15. 15 Stefan

    Snygg mage och jättesnygga bröst!

  16. 16 cecilia

    fina bröst!!!

  17. 17 Lasse

    Ida – du är en fantastiskt vacker kvinna!

  18. 18 b.

    vilken kropp! du ska vara super nöjd!!

  19. 19 Clara

    Jättefin kropp! Du ser ut att väga betydligt mindre än 73 kg! :)

  20. Hela din kropp är verkligen superfin Ida. Dunderläcker från topp till tå :)

  21. 21 Mandy

    Tycker du har jättefina höfter!

  22. 22 Christian

    Oj, jag kan inte sluta titta på dina bröst… ;)

    Vad är det med magen som du har komplex för, den är ju jättefin. Syns att du tränar!

  23. 23 Linn

    Orättvist att du ska va så fin och smal fast du väger lika mycket som jag! Hmmm!

  24. 24 Man 32

    Du har en riktigt fin kropp. Den ska du vara stolt över.

  25. 25 Lili

    Förstår inte alls varför du inte gillar magen, superfin ju! Precis som allt annat. Förstår inte alls var kilona sitter på dig. Nog för att du tränar, men du är ju inte direkt ett muskelberg!
    Jättesnygg i vilket fall som helst.

  26. Meeen heeeeello theeeeere snygga bröst, ben och mage!

  27. Siffror stämmer inte alls. Jag tränar också mycket och väger mer än många andra som ser likadana ut som jag. Vi ska inte titta på siffran utan på hur grymt snygga vi är! Speciellt du, en underbar kropp!

  28. 28 Janne

    Toksnygg, ser ut som att du har en väldigt stark kropp, allt är ju bara muskler.

    Din mage är helt perfekt o dina bröst, ojoj va snygga.

  29. 29 Elin

    snygga ben och bröstvårtor!!!

  30. 30 mimmi

    Herregud, inte behöver du gå ner! Jag är ungefär lika lång och väger samma som du, men jag ser mycket tjockare ut. Skit i ditt BMI och att siffran på vågen är hög, du är jättefin!

  31. 31 Kjell

    Om jag stod i bara mässingen bredvid dej, skulle jag känna komplex över min kropp! Det finns en väldig behaglig balans i din kropp.

  32. 32 D

    Förstår inte vad du har komplex över när det kommer till din mage, tycker den är jättefin! Du ser jättefin ut i kroppen överlag. BMI fungerar inte på folk som tränar mycket eftersom att de har mer muskelmassa och det väger ju mer än fett.

    Jag tycker inte att du behöver gå ner i vikt iaf!

  33. 33 Stina

    Vi har exakt samma kroppsbyggnad & jag känner verkligen igen mig i det du skriver. Vågen visar inte alls hur jag egentligen ser ut och jag känner mig inte alls som en tjej på 70 pannor.
    Är kroppen stark & mår bra så är resten bara siffror man kan strunta i :)



