.

11Feb11

22 år
62kg
171 cm
Bmi: 21,2



35 Responses to “.”

  1. 1 isa

    Åh, vad fanatiskt vacker du var!! Midja, nyckelbenen, bröst, armar, ben.. ALLT! Och så var bilden otroligt vacker, mjuk och fin i ljuset! Det lyfte fram din skönhet ännu mer. Hoppas du är stolt och glad över den fantastiska kropp du fått.

  2. 2 filippa

    SÅ vacker kropp!

  3. 3 Anonym

    WOW!

  4. Väldigt vacker och sensuell kropp :)

  5. 5 Anders

    Vilken fin bild! Vacker! En riktig skönhet!

  6. Åh, du fotograferar ju som en riktig konstnär! Dessutom är du jättesnygg. :)

  7. 7 Charlotta

    Du är otroligt vacker kvinna! En sann skönhet.

  8. 8 Masen

    Fantastiskt vacker kropp och snyggt foto. Och du är modig som är helnaken hoppas att flera vågar följa ditt exempel :-)

  9. 9 Nea

    Jättefin! Ser precis ut som mina bröst, hehe :) önskar bara jag hade resten av din kropp också! Särskilt armarna.

  10. 10 anno

    drömkropp!! så sensuell på ngt sätt!

  11. direkt när jag såg bilden tänkte jag; wow, det är så jag vill se ut!
    Du förstår, jag är anorektiker och ska gå upp i vikt… och det är så jag vill se ut som dig. Och så bläddrade jag ner och såg ditt BMI:
    Du har verkligen en jättevacker kropp!

  12. 12 I.

    Otroligt vacker kropp med kurvor, platt mage, snygga ben och fina bröst. Så här skulle jag vilja se ut!!!

  13. 13 Elin

    snygg mage, ben, höfter och snippa! wow!

  14. 14 Jeanette

    Du har en vacker kropp! Snygg bild också, väldigt konstnärlig. Jag är säker på att du trivs med din kropp och det ska du göra :)

  15. Gud så fin!~

  16. 16 Christian

    Du är vacker och modig!

    Jag tittar länge på din kropp.
    Din hals och nyckelben, axlarna och armarna,
    midjan
    bröstvårtorna och magen och den underbara, helrakade, lilla
    och låren

    och så naveln med ett vackert smycke i

    tack för att du vågade,
    visade din kropp,
    visade dig, alldeles
    naken

  17. Jag säger bara… wow!
    Du har verkligen min drömkropp!!!! Morr! ;)

  18. 18 Elin

    snygga lår!

  19. En alldeles fin kropp!

  20. 20 Therese

    Utan tvekan den vackraste kropp jag har sett… Någonsin tror jag!

  21. WOW! Du har makalöst fin kropp!

  22. 22 F

    Vackra naturliga naglar också :)

  23. 23 Monika

    Blev helt förstummad när jag såg din bild… du är så otroligt vacker, så perfekt! Jag hoppas du tycker detsamma :)

  24. 24 Kjell

    Proportionell kropp som andas harmoni.

  25. 25 Maths

    Vilket vackert foto av en väldigt vacker kropp.
    Njut av den!
    Det är trevligt att fler tjejer visar sig helt nakna.

  26. 26 evelina

    dina bröst var ju bara att dö för!! fan vad vacker du är

  27. 27 Lasse

    Din skönhet gör mig alldeles förstummad – Gud måste ha varit på bästa skaparhumör när han skapade Dig!
    Var rädd om Dig, vackra människa – var tacksam för livet!

  28. 28 Queersnigel

    Vad fin du är! :)

  29. 29 Poppis

    Jätte fin kropp med otroligt fina proportioner! Snyggt med helrakat. Fint ljus satt men lite grumlig men förstår det är tanken. Ett extra plus att du törs visa dig helt naken, hoppas att det får flera att tordas visa sig som man är skapt!

  30. 30 Eva

    WOW!! Så fin kropp!

  31. 31 Camilla

    Men jösses vad läskigt, jag trodde att det var jag och min sambo frågade samma sak när han såg bilden.
    Galet att två personer kan ha så lika kropp..

    • 32 Christian

      haha… jag är säker på att Camilla har en väldigt snygg kropp! :D

  32. 33 Anna

    Helt klart den perfekta kvinnokroppen!

  33. 34 Mia

    Så vacker!! Och snygg bild.
    Det som gör mig både stolt och ledsen är att du har exakt de siffor (längd, vikt och bmi) som jag hade i din ålder. Och jag tyckte att jag var tjock!!! Ser tillbaka på foton från den tiden nu och ser en normalbyggd eller tom. smal tjej. /30 kg senare

  34. 35 LINA

    SNYGG KROPP!! :)



