Maja

15Feb11

41 år
175 cm
83 kg
BMI: Övervikt

Tja, vad kan man säga. Efter 3 barn och en del bekvämlighetskilon så ser man ut så här. Är inte riktigt nöjd kan jag säga.  Men maken är nöjd iaf :)



13 Responses to “Maja”

  1. 1 Masen

    Jag förstår om maken är nöjd. :-) du har en jättefin kropp och mycket vackra bröst. :-)

  2. 2 Christian

    Jättefin!
    Jag skulle också vara mycket nöjd om jag vore maken. De där ”bekvämligehetskilona” är ju bara mysiga. Fin mage och jättefina bröst. Nästan lite synd på trosorna, jag skulle gärna velat se ännu lite mer av din kropp ;)

  3. 3 Elin

    snygga bröst!

  4. 4 emma

    Men du är ju jättefin!

  5. 5 mimmipigg

    Fina bröst och snygg rumpa har du kvar efter 3 barn, det är inte fy skam.
    Tycker du har en fin kropp, inget att skämmas för där inte.
    Man kan ju tyvärr inte räkna med att se ut som en 18 åring som inte fött barn när man är 40 även om man önskar att det gick (så även jag)
    Men du är väldigt fin för en kvinna i din ålder och brösten ser inte ut att fylla 40 ;-)

  6. 6 Ellix

    Jag blev måttligt förvånad av att se att du va 40 och 3barns mamma.
    Du har jättefina bröst och mage.
    Jag skulle gärna ha en kropp som din…. (och då är jag 10 år yngre)

  7. 7 D

    Superfin! Särskilt efter tre barn! Trivs och var glad, många skulle nog döda för din kropp!

  8. 8 Poppis

    Men du är ju jätte fin, vilka fina bröst du har! Din mage ser också jätte bra ut. Inte skulle man kunna tro att du har fött 3 barn. Förstår att din man är nöjd med din kropp. Säg bara att den har fött fram 3 barn, inte illa….

  9. 9 Emelie

    Jag tycker då att du ser mycket bra ut efter att ha fött TRE barn samt att du utseendemässigt verkligen har en ung kropp för att vara 41 år. Du är skitsnygg!

    // En avundsjuk 23-åring i medelformat

  10. tre barn och en sådan kropp, kan ju bara säga ”bra jobbat”, du ahr en sådan där härlig kropp, något att ta i , men du är ändå smal! Du har ju både milja och platt mage !

  11. 11 Kjell

    Din make tycks vara en man med god smak och med ett gott omdöme. Och har ett öga för det vackra här i livet.

  12. 12 Anna

    Var nöjd kvinna! Ödsla inte tid på komplex, du är vacker! :)

  13. du är jättevacker, maja!!



