.

21Feb11

164 cm
81,5 kg


Min kropp, på väg att bli frisk efter tio år med olika ätstörningar. Såhär stor har jag aldrig varit tidigare, men jag har heller aldrig accepterat mig själv så mycket som nu.



32 Responses to “.”

  1. 1 Kajsa

    helt underbar mage!!

  2. 2 Stefan

    Du är snygg ju.

  3. 3 Emma.

    Wow! Vilken midja!

  4. 4 Lina

    Du är så fin, så fin! Och vilken underbar midja!

  5. 5 T

    Fantastisk midja.

  6. Vacker timglasfigur! :)

  7. 7 C

    Vet du vad? :) Du är lika lång som mig och har ungefär samma kroppsbyggnad, jämn fettfördelning över kroppen och det är en fördel tycker jag. Oavsett om man har några kilo över vad bmi säger är okej, eller som du säger större än du varit tidigare så har du fina kvinliga former. Jag tycker du är jätte fin och det är jätte bra att du börjar acceptera dig själv, har själv lidit av ätstörningar. Jag önskar dig all lycka :)

  8. 8 emma

    du är jäääätte vacker, drömkropp!

  9. Vad skönt att höra att du accepterar dig själv mycket mer än innan! :) Modigt att ställa upp här och du ser jättefin ut!

  10. Du är jättevacker, fröken!

  11. Din kropp är ju jättefin. Gillar dina lår :-)

  12. 12 Emilia

    Gu vilken underbar midja!

  13. 13 Anna

    Så fina mjuka kurvor! Delicious!^^

  14. 14 Dolly

    Det första jag tänkte när jag såg din krop var FYFAN vad snygg!!! Och typ, hon måste verkligen vara jävligt nöjd med sin kropp. Var stolt kvinna :)

  15. 15 Ellen

    Vad fint att höra att du är på väg att tillfriskna! Ätstörningar är aldrig lätt, och efter 10 år kan jag tänka mig att det är riktigt svårt att bryta sig loss. Fortsätt på det spåret – att acceptera sig själv är det bästa sättet att bli lycklig!

    För övrigt är du är vacker!

  16. 16 Kajsa

    Herregud vilken vacker midja du har,så himla avundsjuk!

  17. 17 Christian

    Aj! har du gjort dig illa på låret?
    Fint med prickigt!
    Grymt härlig kropp.

  18. Riktigt snygg ju, och underbar midja!

  19. 19 Ellie

    You’ve got the ideal womans body!

  20. 20 S

    Du är vacker. Och inspirerande. Tack för att du visar upp det.

  21. 21 Man 32

    Du har en jättefin kropp som du ska vara stolt över.

  22. Du ser ut som ”en riktig kvinna” som en av de vackra nymfer Zorn målande t.ex. du har kurvor på rätt ställen!

  23. Du är stark! Din kropp är vacker, härligt att du äntligen börjar se det fina med den:)

  24. 24 Tess

    Jag har själv kämpat med ätstörningar i 10 år, och gör det fortfarande.
    Vi har i princip samma mått, och jag gråter varenda gång jag går förbi en spegel. Men jag tycker att DU är superfin! Det är konstigt det där..
    Tack för att du la upp en bild på dig, det får mig att pusha för att vakna upp.. <3

  25. 25 Anna

    Väldigt välformad midja! ;) Var stolt över den!

  26. 26 S

    … Ditt vänstra lår känner jag igen.
    Ditt högra lår känner jag igen.
    Säg till om du vill ha någon att prata om när det gäller självskador, jag har en del erfarenhet i ämnet.

    – Juvlig kropp. =)

  27. 27 Lina

    Vilken fin markerad midja du har! Och snygg form på magen! Jag är ungefär av samma storlek som du men tycker att du ser både smalare, mer propertionelig och snyggare ut. Även jag känner igen låren… Mina ser ungefär lika dana ut. Ta hand om dig och din fina kropp! Tack för att du ställde upp! <3

  28. du är vacker!

  29. 29 Garden

    Du är vacker!

  30. 30 My

    Åhh va snygg midja!
    Kul att du vågar lägga ut en bild, du är verkligen jättefin! (:

  31. 31 Ida

    Otroligt fin är du!

  32. Vilken helt fantastisk midja du har! Wow! :D Du har ju en helt fantastisk kropp!



