.

23Feb11

194 cm
BMI på 27.9

Alltid haft stora problem med min självkänsla och självförtroende på grund av min vikt som tills nyligen varit ett antal kilo högre.



36 Responses to “.”

  1. 1 Cecilia

    Va! Jag hoppas att det där med självkänsle-problem har försvunnit nu för du ser ju förbannat bra ut!

  2. Det är svårt att se sig själv så som andra ser en, man är så självkritisk men jag tycker du har en ursnygg kropp. Jag tycker du ska vara stolt över den!

  3. 3 Elin

    inget fel på den kroppen! ser hur mysig ut som helst!

  4. 4 emma

    skitsnygg!!!!!!

  5. 5 Mansfobikern

    perfekt!

  6. 6 Sanna

    Så snygg! Speciellt axlarna =) Jag hoppas att du idag är stolt över dig själv och din kropp!

  7. Tyckr du ska vara stolt över din kropp, riktigt snygg, precis lagom med muskler !

  8. 8 M-L

    Jag tycker du har väldigt snygg mage, riktigt fin!! Allt passar så fint ihop, mysig kropp!! =D

  9. 9 anno

    värsta drömkroppen! Ser grymt vältränad ut! Strunta i vågens siffror; muskler väger ju mer än fett!

  10. 10 Lovisa

    Snyggt. Ingen anledning att skämmas där.

  11. 11 Åsa

    Hoppas du vet att bmi med väldigt hög sannolikhet inte går att använda på dig, du har en annan slags kropp som inte kan ha lågt bmi. Du är snygg!

  12. 12 marua

    vacker!! :D

  13. 13 Emma

    så himla fin kropp.

  14. 14 Linn

    Wow. Jag vill bara krypa upp i din famn!

  15. 15 Josefin

    Det behöver du då rakt inte ha, du är toksnygg :)

  16. 16 Bea

    Riktigt, riktigt snygg.

  17. Men du är ju fin!

  18. 18 Linnea

    Men vänta va?
    Varför har du problem med din kropp, den ser ju precis ut som en mans kropp ska se ut!

  19. Du är jättesnygg!

  20. 20 Agnes

    Åh herregud vad snygg! Du har verkligen den perfekta kroppen.

  21. 21 amanda

    Förbannat jävla snygg om man får säga så!;)

  22. 22 Em

    Helt perfekt kropp.

  23. 23 Marianne

    Jag håller med förgående talare, jesus amalia vilken snygg kropp du har, precis som en man ska se ut! Hoppas att du kan bli vän med din kropp och inse att om du bara ser dig omkring är det nog inte bara en tjej som vänder sig om efter dig….

  24. 24 Ericson

    Jättefin ju!

  25. 25 Anna

    Jag tycker att du ser jättefin ut! Snygg helt enkelt!

  26. Oj vilken snygging! ;)

  27. 27 evelina

    det här är en sån kropp som de flesta tjejer tycker om! muskler, men inte alldeles för mycket, tycker du ser otroligt mysig ut!

  28. Du är jättefin! Jag gillar din mage och axlarna jättemycket. Bär din kropp med stolthet!

  29. 29 Mimi

    Wow vilken kropp! Supersnygg mage! Du skall vara stolt, du ser så het ut :)

  30. 30 Christian

    Snygg kropp du har, den skulle man ju vilja byta med.

  31. 31 Teresia

    Wow, du är ju GRYMT snygg.!!!

  32. Du är jättefin! Du har jättefin mage, bröst och armar :)

  33. 33 Ronja

    Tycker att du ser jättebra ut :) Inga fel på den kroppen!

  34. 34 em

    Jättesnygg :)

  35. 35 mariasjoden

    Du ser tränad & hälsosam ut :)

  36. 36 rickardo

    hej grabben, du om man hade en sådan kropp som dig , då skulle många dö för, du är ju finn ju. inget att klaga över . du var nöjd , det skulle jag vara hur många gånger som helst . lycka till o var dig själv o släpp vikt tanken o var nöjd över din kropp



