Sandra

25Feb11

164cm
89kg
BMI 33

Den här kroppen är bara 21 år. Jag har sedan jag var elva, tröst ätit, bantat och tränat. Men jag är en periodare.

Jag har gått upp och ner i vikt genom livet. Min kropp ser ut där efter, hud som hänger i rynkor på mage och lår.

När jag var 17 började jag kräkas. Jag kräks inte längre regelbundet och försöker komma ihåg att jag är vacker trots att mitt BMI säger fetma. Ibland kommer jag ihåg.



19 Responses to “Sandra”

  1. 1 Olivia

    Var stolt över dej själv för du duger precis som du är, jag tycker iallafall att du är vacker.

  2. Du har en jättevacker kropp med mjuka fina former Sandra. Sen tycker jag bilden i sig är väldigt vacker med ljuset som spelar över dig.

  3. 3 Olle

    Du är jättefin! :D

  4. Du är jättefin! Jag gillar hur bilden är tagen också. Hur fick du till den där härliga ljuseffekten?

  5. 5 Sanna

    Kvinnlig, kurvig och vacker! Det är DU det! Förstå det!!!!! Se dej i spegeln och säg det till dej själv varje dag, så ska du se att det glider in…… ;)) kram!

  6. 6 Sarah

    Du är väldigt vacker!

  7. 7 M

    Jag håller med tidigare talare. Jättefin och proportionerlig kropp ju.. :) Jag tycker det är så synd att det är så svårt att tycka om sig själv.. jag har samma problem. Ser på min kropp med mindre bra tankar. Jag hoppas att det ordnar sig och tänk på att du har en fin kropp och en stark kropp som klarar mycket. Starkt gjort av dig att skicka in en bild! Får mig att tänka att jag borde göra det också.

  8. 8 Elin

    fina bröst! och trosorna passar din kropp alldeles utmärkt!

  9. 9 Anna

    Jag tycker att du är vacker! Var stolt över din kropp! Dessutom…av det lilla man ser ser du ut att ha vackert färgat hårsvall!

  10. Du är vacker, och di hy är fin!

  11. 11 sophie

    Jag tycker att du är hur fin som helst. Verkligen jättevacker!

  12. 12 Bella

    Helt underbar kropp! Jag önskar dig all lycka i livet, och njut av din kropp. Det är vacker, kurvig och alldeles, alldeles underbar!

  13. 13 Diana

    Vilken mysig kropp och fin midja!

  14. 14 Lasse

    Sandra – Du är en fantastiskt vacker kvinna, med en kropp att vara stolt över!
    Helt enkelt oemotståndligt ljuvlig – så var rädd om Dig!

  15. 15 Annie

    Du är vacker!!!

  16. När jag såg din bild blev jag hemskt glad, för du är ju helt otroligt vacker!

  17. 17 My

    Du ser verkigen jättefin ut! (=

  18. 18 Ale

    Du är så vacker!

  19. 19 Alice

    Min första reaktion var ”Åh, hon är så söt!” Och även om ”söt” kanske låter fånigt så är det det intryck jag får. Du har en så otroligt fin, mjuk och superkvinnlig kropp – jag fastnade framför allt för midjan, magen och axlarna.

    Jag känner igen din beskrivning av ätstörningarna alltför väl, och det är hemskt inspirerande att höra att du försöker komma ihåg att du är vacker – det borde vi nog alla försöka minnas lite oftare. Och du har verkligen orsak att göra det, du är så fin!



