Kajsa

27Feb11

20 år
167-168 cm
Omkring 68 kg

Jag har egentligen alltid haft väldigt dåligt självförtroende. Mycket är på grund av att jag var väldigt mobbad förut i högstadiet och för att jag helt enkelt är född lite rund. Men jag har insett nu på lite äldre dagar att alla är vi olika och unika och att det är det som gör oss till den vi är. Detta är jag,en tjej med lite rumpa och lår men det är helt okej!



27 Responses to “Kajsa”

  1. 1 Helena

    Lite rund? var då??? Du är hur fin som helst och låt aldrig någon annan få dig att tro något annat! Önskar jag var så smal och hade så fin figur som du! :) riktigt fina bröst och fin midja och allt. Love yourself! <3

    • 2 Kajsa

      Oj,tack så himla mycket!!<3 Blev så glad när jag läste din underbara kommentar haha!

  2. Din kropp är underbar!

  3. 4 Masen

    Du är ju kanon fin:-)

  4. 5 Jeanette

    Du är jätte fin i kroppen!

  5. 6 Viktoria

    perfekta bröst! :)

  6. 7 Amme

    Fantastisk inställning! ja gillar kurvor !

  7. 8 Man 32

    Du har en helt underbar kropp som du ska vara stoolt över. Den är hur snygg som helst.

  8. Min mage är väldigt lik din mage och jag tycker att vi ska vara stolta över dem! :D De är ju såå snygga! :D

    • 11 Kajsa

      Hahaha tack så mycket och ja-det borde vi vara!

  9. 12 K

    Du är helt otroligt fin! Vi har typ samma siffror, både längd och vikt, men mitt sitter mer på magen än rumpa/lår. Tycker du har jättefina former, och en superfin mage! Klart du ska vara nöjd och stolt, och tycka att du är mer än okej!

    • 13 Kajsa

      Tack så mycket för den underbara komplimangen :D Det är nog bland det finaste komplimangen jag har fått!

  10. 14 Diana

    Du är smal ju. Smal, fin och har vackra, mjuka former. Önskar att jag hade din kropp!

  11. 15 anno

    Du är så himlans snygg!!!

  12. Din kropp är ju helt underbar Kajsa

  13. 17 Lasse

    Kajsa – Du är bedårande vacker!

  14. 19 Mimmi

    Du har jättefin kropp!
    Du är kvinnlig och normalviktig med jättefin midja och bröst.
    Med rund, menar du då kraftig, för du ser ut att som jag ha lite kraftigare benstomme och mycket muskler på kroppen.
    Det är inte rund :-)
    Kram på dej

    • 20 Kajsa

      Gud,tack så mycket :D
      Och ja,nu när du väl säger det så kanske det stämmer med benstommen!Har inte tänkt på det förut haha.

  15. 21 Sofie

    Sådär såg jag ut för ett tag sen och tyckte jag också var stor.. sen fick jag barn, gick ner allt jag gått upp, men har gått upp 10kg under min mammaledighet.. jag saknar min kropp jag hade innan, den var superfin! Så var nöjd!!! Man saknar inte kon förrän båset är tomt.. ;)

  16. 23 Anders

    Du är jättefin!

  17. 24 cine

    Jag tycker alla som vågar lägga ut sina bilder här är helt enkelt superhjältar. Ni fattar inte hur modiga Ni är wow, jag vågar inte tyvärr men stå på Er Ni goa människor som bjuder så mycket av Er själv.
    kramar Cine

  18. 25 Malon

    ÅH! Drömkroppen! Du ser så himla fin ut. Jag har nästan samma mått, är någon centimeter kortare och väger ca 4-5 kilo mer, men allt mitt har verkligen BARA hamnat på rumpan…! Jag är inte missnöjd, men skulle jag få skulptera om lite hade din kropp inte varit helt fel!

    • 26 Kajsa

      Åh!Tack så mycket :D Är så dålig på att ge respons har jag märkt på de andra kommentarerna jag har svarat på så förlåt,men jag blir verkligen glad i hjärtat <3

  19. 27 Sabina

    Jag har samma längd och vikt som du. Jag har alltid sett mig själv som smal (med dåliga dagar som undantag). Jag tycker du är smal också, och jättefin! Lika fin som jag <3



