Marie

04Mar11


28 år
60 kg
BMI: 22



11 Responses to “Marie”

  1. Du har dunderfin kropp Marie. Var stolt över den

  2. 2 Ericson

    En perfekt kropp! Sådär skulle jag vilja se ut!

  3. 3 Vivi

    Det där är nog så nära man kan komma perfekttion tycker jag !!

  4. 4 Bea

    Håller med Vivi, en kropp så nära perfektion man kan komma! Så vacker!

  5. 5 Linnea

    Wow, helt underbar..
    Jag blev otroligt avundsjuk nu, den där kroppen hade jag gråtit av lycka om jag fick visa upp för någon

  6. 6 anno

    SHIT! Så vill jag se ut!! Männska vilken kropp du begåvats med!!

  7. 7 emelie

    Hur fin kropp som helst!

  8. 8 Nea

    Jättefin! Drömkropp

  9. 9 Elin

    vilka snygga lår och mage! du är välformad!

  10. 10 Lasse

    Kan bara instämma i hyllningskören – Du är en oerhört vacker skapelse, Marie!

  11. 11 Clara

    väldigt snygg kropp!



