.

06Mar11

36 år, 2 barn (fast inte nyligen)
162 cm
ca 95 kg
BMI ca 36 (= Fetma)

Jag tycker oftast om min kropp, jag känner mig ofta vacker och sexig, och får mycket komplimanger.
Är mest nöjd med brösten och minst nöjd med överarmarna.
Jag skulle nog förmodligen kanske behöva tappa några kilo för hälsans skull, men jag trivs bra med att vara fyllig! :D
Den här sommaren har jag dessutom legat och solat utan att tycka det var jobbigt, jag rakade inte benen var och varannan dag och tog inte
bort några hår på insidan av låren.. Känns som jag äntligen har accepterat att det är så jag ser ut.



27 Responses to “.”

  1. 1 Elle

    You go girl! Grym du är :)

  2. 2 Lasse

    Förstår precis varför Du får komplimanger – här kommer flera:
    Du är fantastiskt vacker från topp till tå!
    Ser inget fel på överarmarna alls, hela Du är sagolikt fin!
    Var rädd om Dig, och fortsätt vara den Du är!

    • 3 Mia

      Lasse du är så underbar i dina kommentarer, sprider värme!

      • 4 Lasse

        Tack Mia för Dina värmande ord – de gick rakt in i mitt hjärta!
        Önskar Dig allt gott i livet!

  3. 5 sven

    Fantastisk kropp så go och rund underbart att vila ögonen på.
    En fantastisk byst var rädd om den

  4. 6 Malin

    Härligt med en text som andas så mycket självförtroende! Och en jättefin bild. :D

  5. 7 filippa

    Helt ljuvlig kropp!!

  6. 8 Mart

    Grattis till en frisk kropp och en frisk själ!

  7. 9 Emelie

    Du skall vara stolt! Det är inte många överviktiga kvinnor som har en synlig midja så som du har! Jag förstår definitivt varför du får dina komplimanger. Fin och fast hy, smal midja, vackra bröst, timglasformad kropp trots övervikt… du är lyckligt lottad! You’re gorgeous!

  8. 10 Elin

    Härliga bröst! och diggar din inställning, blir glad av att läsa den! =)

  9. 11 maria

    Vad härligt att läsa – jag blir glad! Du är jättefin och det faktum att du själv känner dig vacker gör dig säkert dubbel så fin dessutom. Det brukar ju vara så tycker jag.

  10. 12 M

    En riktig härlig kropp! Den ska du vara stolt över :) Roligt att höra att du tycker om den också och börjat acceptera hur du ser ut. Jag önskar att fler gör det.. :)

    • 13 Emelie

      ”Jag önskar att fler gör det..” Hon skriver att hon redan får mycket komplimanger för hur hon ser ut.. Så vadå ”Jag önskar att fler gör det” ?

      • 14 Diana

        Jag tror att M menade att han/hon önskar att fler accepterar hur de själva ser ut. Fast jag kan ha fel förstås :)

      • 15 Emelie

        Diana: Nu när jag tänker efter så har du förmodligen rätt! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag missuppfattade dig M.

  11. Väldigt snygg kropp!

  12. 17 emelie

    Jag antar att hon syftade till att hon önskar att fler ska acceptera SINA EGNA kroppar :)

  13. 18 Anders

    Jag tycker att du är jättesnygg!

  14. 19 Vivi

    Vad härlig läsning! Du är vacker både innifrån och ut med arnda ord :)

  15. 20 Nene

    Gud vad vacker du är!!

  16. 21 Robin Goodfellow

    Åh haha, jag blev helt glad när jag såg den här bilden för din kropp ser ut precis som min mammas, med undantag för att hennes har några år fler på nacken! Jag associerar genast till trygghet och värme och generositet och allt som är mamma. Men rent objektivt tycker jag det är en vacker kroppstyp också!

  17. 22 D

    Herregud vad vacker du är! Tycker särskilt om mittendelen med magen och midjan.

  18. 23 Hon på bilden

    Tack snälla för alla fina ord!
    Blir glad i hjärtat :D

    Snart är det sommar igen och jag hoppas att vi alla, oavsett form, storlek och utseende får njuta av värmen och solen, och trivas med oss själva.
    Det är en underbar känsla :)

    Kram!

  19. Jag tycker om din kropp!

  20. 25 Poppis

    Du har en jätte fin kropp, nått som är skönt att vila ögat på. Fina bröst som nog har gjort sitt jobb väl för sina baran :)

  21. Du är jättefin!



