Maja

08Mar11

24 år
170 cm
74 kilo



27 Responses to “Maja”

  1. 1 Nathalie

    Åh, din kropp är verkligen vacker! Skulle göra vad som helst för att se ut som du (:

  2. 2 Bea

    Jättefin kropp, verkligen.

  3. 3 Johan

    Wow! Fantastisk!

  4. 4 sven

    Kan bara säga vacker, vilken fin mage, lår och byst.

  5. 5 Anders

    Jättefin!

  6. 6 Johanna H

    Härlig kropp, verkligen! :)

  7. Shit vilka fina bröst! *avis*

  8. 8 Lasse

    Maja, vad vacker Du är! Ljuvliga former, och helsnygga trosor därtill!
    Det enda jag saknade var ett leende, med Din underbara skapelse har Du ju all anledning att vara glad! :-)

  9. 9 Man 32

    Vilken fin kropp du har. Den ska du vara stolt över. Hur snygg som helst.

  10. 10 anno

    vilken gudinna! Kurvor på rätt ställen! Hur sexig och vacker som helst!!

  11. Vi är lika långa och väger lika mycket. Ändå är du tusen gånger vackrare än mig. Jag gillar din sidopose, den utstrålar något som jag inte kan sätta fingret på. Du är förhoppningsvis nöjd med din vackra kropp.

  12. Förresten så har vi likadana trosor. :)

  13. 13 janne

    Helt underbar mage, skulle önska att min kropp ägde något motsvarande

  14. 14 Emil

    Riktigt fin kropp, hoppas du är nöjd med den. Skitsnygg!!

  15. 15 Kjell

    Du har en väldigt stolt kroppshållning, med all rätt!

  16. 16 Moa

    Brukar inte kommentera här men kunde inte låta bli när jag såg dig. Jäklar vilken vin kropp du har! Helt perfekta former, precis som dig vill jag med se ut! Du ser så härligt stolt ut på bilderna vilket du har all rätt till för fy tusan vilken fin kropp!

  17. 17 Poppis

    Du har en jätte fin kropp från topp till tå! Fina bröst och fin midja!
    Har dock inte sådana trosor jag….

  18. Det är märkligt, det där med skönhet. Vanligen blir man glad och upprymd av den, men ibland når skönheten bortom en gräns och känslan övergår i ett slags djupt vemod. Man blir så starkt berörd att det nästan gör ont att titta, och man måste vända bort blicken en stund. Jag har tidigare mest förknippat den känslan med naturupplevelser – tills jag såg den här bilden. Du är vacker, Maja!

  19. 19 hanne

    Ja, jättefin kropp. Verkligen!

  20. 20 Nea

    Fina bröst!

  21. 21 I.

    Suuuuperfin kropp!! Snygga bröst, fina former, söta trosor! Var stolt :)

  22. Du är grymt fin! :)

  23. 23 Gabi

    Men gud vad snygg du är!

  24. 24 Johansson

    Du o jag har precis likadana kroppar!! Trodde att det var jag på kortet =) Din kropp är skitnsygg!!

  25. 25 Em

    Du är så vacker! Sååå vacker! Helt makalös!

  26. 26 Linda

    Vilken fin kropp du har Maja! Vilka fina bröst, mage, höfter. Riktigt vacker! =)

  27. 27 Alice

    Jag måste säga samma sak som Johansson: Jag har samma mått, samma ålder och precis likadan kropp som du! Och tydligen får vi vara stolta alla tre, för du är verkligen slående vacker. Så perfekt proportionerlig, liksom.



