Janne

10Mar11

Gubbe på 53 år, vikt 64 kilo, längd 189 cm, BMI okänt, har under alla år haft lite komplex för att vikten inte har stämt till kroppslängden.



25 Responses to “Janne”

  1. 1 Karin

    Herregud vilken fräsch kropp du har! Du ser ut som min pojkvän, och han är tjugofem! Supersnygg!

  2. 2 Josefin

    Oj, jag trodde det var en ung kille tills jag läste texten. Snacka om välbevarad :) Himla fin kropp i vilket fall som helst!

  3. 3 Magnus

    Wow, det där är fan ingen gubbkropp. Jag (18 år yngre) har fan gubbigare kropp än dig :-) Skitsnygg kropp!

  4. 4 a

    snygg

  5. 5 Ingrid

    Åh fin!

  6. 6 sandra

    fan vad snygg kropp du har! trodde också att det var en ung kille tills jag läste texten :)

  7. 7 Emilia

    Som en grekisk staty…
    Så skönt att få betrakta dig, Janne. Tack!

  8. 8 Mikaela

    Jisses. Du har verkligen en jättefin kropp!

  9. 9 Bea

    Riktigt snygg.

  10. 10 hanne

    Oj, riktigt snygg kropp. Modigt att våga visa dig naken!

  11. Jag trodde också det var en ung kille först när jag såg bilden, typ runt 20! Väldigt tjusig kropp!

  12. 12 Farling

    Instämmer till fullo med ovanstående talare,väldigt välbevarad kropp
    Bär upp den med stolthet!

  13. 13 Amanda

    vilken fin bild!

  14. Jättesnygg! Jag hade inte haft nått emot det om min sambo är lika välbevarad om 20 år!

  15. 15 Linda

    Jisses, vilken snygg kropp!! Trodde precis som flera andra redan skrivit – att du var en riktig ungtupp! Och snygg pose också!

  16. 16 Poppis

    Kanon kille eller man kanske man ska säga! Mycket välbevarad för din ålder, otroligt snygg kropp du har! Bonus för att du är naken, å kul att de fler än jag som har ptv, (penis till vänster) :)

  17. 17 janne

    Tack för alla positiva kommentarer, de skall jag ta till mig, bilden gör nog inte riktig rättvisa, i verkligheten framträder revbenen tydligare och jag brukar få kommentaren att man skulle kunna spela harpa på dessa ben. Äter som en häst men maten fastnar inte, och folk man umgås med sällan brukar fråga om jag inte äter. Jag saknar verkligen den där magen som brukar ge lite pondus i omgivningens ögon.
    janne

    • 18 Magnus

      Jag kan förstå hur du tänker men tro mig, det slutar inte endast i den ”där lilla magen som brukar ge pondus”. Tyvärr kan man inte välja endast den :-) Men visst, gräset är ju alltid grönare på andra sidan.

      Pondus kommer med ens egen inställning, uppförande och attityd. Tycker du att du är jävligt snygg så kommer det märkas. Skit i vad folk säger, folk är idioter. Det borde du lärt vid det här laget :-)

      Du har skitsnygg kropp, punkt!

  18. 20 lillnettan

    Lustigt hur olika man tänker. Min man är väldigt lik dig i kroppen (snart 30 år) och han är livrädd för ovan nämnda ”pondusmage” – hans egen far är lång, smal och gänglig men med en putande kula på magen och just kombinationen tycker min man är väldigt ”gubbig”. Så var glad, folk avundas dig! :)

  19. 21 Elin

    snygg mage! ser tränad ut. Du har all anledning att vara stolt! =)

  20. 22 SanityAssasin

    Liksom ovanstående talare skulle jag ALDRIG ha gissat på att du var 53 år när jag bara såg bilden, snarare i 20-års åldern. Har alltid föredragit smala, gängliga män, du ser typ ut som mitt ideal!

  21. Så vacker kropp!! Var stolt över den! :o)

  22. 24 Sofia

    Hjälp, du är lika lång och väger lika mycket som min 27-åriga sambo. Oförskämt snygg är vad du är!

  23. 25 Susanna

    Du är hur fin som helst!



