Sara

16Mar11

29 år
172 cm
BMI: ca 33

Kan inte fatta att jag faktiskt laddar upp en bild på mig själv här! Har svårt att föreställa mig att det finns någon annan som tycker så illa om sin kropp som jag gör, men detta är ett steg i rätt riktning. Jag vill börja älska mig själv igen! Och ska man finna något positivt så är det ju att jag i alla fall är mjuk att hålla om ;)



24 Responses to “Sara”

  1. 1 Sara

    Avundas din inställning! Själv är man också lite negativ. Jobba på, du har en underbar figur!

  2. 2 Kaia

    Du ÄR jättefin. Svårt att komma ihåg ibland, jag vet, men det är du. Jag med. ALLA.

  3. 3 Anonym

    jag tycker att du är jättefin i överlag och ska jag säga något jag tycker är speciellt vackert så är det dina bröst och definitivt hur propotionelig du är :)

  4. Det är inget fel på din kropp. Som redan sagts – du ÄR jättefin. Mjuk och kvinnlig på alla sätt och vis. Lär dig att älska din kropp så kommer du att upptäcka att det finns andra som också älskar den.

  5. 5 Susannen

    Du är jättefin! Tänk på att du är unik. Det finns ingen och har aldrig funnits någon i hela världen som är precis som du! Så varför slösa tid på att inte tycka om dig? Den som får en riktig kvinna som du kan skatta sig lycklig! Det är något annat än alla sönderopererade kvinnokopior i media.

  6. 6 J

    Meh, jag trodde först det var JAG igen! ;p
    Vi har lika bröst. Jag gillar mina bröst MYCKET och tycker de är fina, och tycker dina är superfina. Mjuk och fin mage också.
    Hoppas verkligen du kan komma att tycka om din kropp du också, och jag tror att det kan vara ett steg i rätt riktning, att våga visa den!

    Fortfarande (nu några dagar efteråt) blir jag alldeles varm när jag tänker på de kommentarer jag fick till min bild, och även om jag gillade min kropp innan och var nöjd, så stärkte de fina orden mig ännu mer. Hoppas du kan ta till dig att andra tycker du är fin :)

    Kram.

  7. 7 Ida

    VACKER!

  8. 8 L37

    Gud vad skönt att se nån som ser ut som en själv! :-)

  9. 9 M

    Håller med tidigare kommentarer, jättefin kropp och absolut inga fel. Det är lustigt vad kritisk man är mot sin egen kropp men när man ser andras så ser man inga fel, även om dom liknar ens egen.. Jag tycker du ska vara stolt över din kropp och må bra över den, jag vet att det är toksvårt men försök! :)

  10. 10 Christian

    Jättemodigt av dig att ladda upp bilden här! Det är viktigt att man tar tag i problemet med att inte tycka om sin kropp. Du har en vacker kropp och jag hoppas och tror att du hjälper både dig själv och många andra genom att visa den här! Tack!

  11. 11 Sara81

    Tack tack tack! Era kommentarer värmer väldigt mycket! =)

  12. 12 Hanna

    Du är otrolig vacker och du är verkligen modig då du lägger upp en bild här.
    Jag har inte vågat,men jag är ju en av dem som skäms så otoligt mycket för hur jag ser ut.
    Det jag gillar med din bild är din mage.Den är så fin och jämn.Det ser inte ut som om att du har högt BMI då du har en jämn och fin kropps form.
    Jag skulle så gärna ha dina fina ben =)
    armarna är otroligt fina och ännu en gång så syns de inte alls att du har det bmi.

  13. 14 Tova

    Åh, underbart kvinnlig! Tankarna går direkt till Venus.

  14. 15 janne

    Modigt att ställa upp med bild, fast jag begriper inte varför du inte har gillat din kropp, jag tycker den är helt underbar

  15. 16 Lasse

    Sara, om Du inte förstått det redan – Du är fantastiskt vacker!
    Med ljuvliga bröst och underbara former skriver jag det en gång till så att Du verkligen ska förstå att jag menar det; Du är fantastiskt vacker, Sara!

  16. 17 Sara81

    Era kommentarer gör mig så glad att jag nästan blir generad. Eller jag blir generad! =) Tack!

    • 18 Lasse

      Bli inte bara generad, Sara, utan var också stolt för den vackra skapelse Du är!
      Lycka till med allt i livet! :-)

  17. 19 F

    Men du! Du är ju jättefin. Fina former med en fin midja, stora fina bröst och jättefin hy! Och snygga ben! Men visst, jag vet själv hur lätt det är att inte tycka om sig själv – så oavsett hur lite det betyder – du är JÄTTEFIN!

  18. 20 Robin Goodfellow

    Tycker du är fin! Du ser slät och fast ut i hullet (usch för ordet ”hull”, men kommer inte på något bättre) och jag tycker din runda form är jättefin. Och så tycker jag det ser ut som du har väldigt fina händer, bara något jag lade märke till!

  19. Min kropp ser ut som din Sara! Och jag tycker att du är vacker! Kanske kan jag se på min egen kropp med nya ögon nu? Kanske kanske…

  20. 22 Jessica

    Rund, men fin! :)
    Din hand ser jättesmidig och smal ut, många har ju ofta svullna händer och fötter när resten av kroppen är det

    • 23 Sara81

      Haha! Ja av någon anledning har jag väldigt kvinnliga och smala händer (och fötter) i förhållande till min kropp :)

  21. 24 nichole

    Woow alltså woow, jag vet inte ens vart jag ska börja. fina,vackra kvinnokroppar. fortsätt såhär och snälla låt ingen annan påverka eran hälsa och kropp. Ni är fina som ni är!



