.

22Mar11

Jag är 15 år gammal, 174 cm, vet inte inte min vikt. Har alltid haft komplex för mina höfter, vilket är jävligt svårt i högstadiet. Alla mina klasskompisar har små höfter och platta magar, men jag börjar lära mig att trivas precis så som jag är, även fast jag är lite udda.



28 Responses to “.”

  1. 1 Masen

    Du är har en otroligt vacker kropp va stolt över den. :-)

  2. 2 lillnettan

    Det låter som att du är mer utvecklad än dina klasskompisar, helt enkelt – markerade höfter hör ju till det där med att vara kvinna och unga tjejer har ibland kvar den där raka, pinnsmala ”barnkroppen” ett bra tag innan de till sist får mer former. Jämför dig inte för mycket med dina klasskompisar utan försök se din kropp som den är: skitsnygg.

  3. 3 Kakan

    Du är inte udda någonstans! Du ser helt normal ut. Jättefin!

  4. Du kan vara stolt över din fina kropp! :)
    Jämför dig inte med andra, var glad över din kropp och uppskatta den (jag är helt hundra på att andra gör det nämligen) :)

  5. 5 Josefin

    Du har blivit kvinna, byt ut komplex mot stolthet :-)

  6. Höfter är snyggt, det kommer killarna (och tjejerna) inse om några år! Du är jättefin =)

  7. 7 Fredrik

    Inge fel på din kropp.
    Hur vacker som helst.

  8. 8 Vickan

    Skitsnygga bröst!!

  9. Skönt att du börjat acceptera din kropp. För den är jättevacker och du skall vara stolt över dina vackra höfter.

  10. 10 Josefin

    Är det där udda? Jag tycker att du ser helt normal ut. Jättefin.

  11. 11 Emelie

    Du är inte ensam om att utveckla kvinnliga höfter så tidigt. Jag själv fick mina breda höfter redan som 13-åring. Men nu som 23-åring har brösten vuxit ikapp och jag har en riktigt fin timglasfigur. Det positiva med att ha breda höfter är att man får en sådan snygg och smal midja, vilket jag ser att också du har! Du skall vara stolt över att ha en såpass vacker kroppsform redan i unga år. Din mage är dessutom jättefin. Det syns att du ibland brukar tränar din mage.

    • 12 Emelie

      Alltså: Var stolt över dina höfter och din vältränade mage – du är skitsnygg! :)

  12. 13 Karin

    Var glad och stolt över din kropp… Såhär i efterhand när jag tänker tillbaka på min skoltid undrar jag varför jag hade komplex för min kropp. Jag var ju smal och vacker då, men jämförde mig med nadr aoch lät det förstöra min självuppfattning. Vissa har höfter andra inte. Det hör kvinna till att ha höfter. Dont worry, be happy!

  13. 14 Camilla

    Udda på vilket sett? Du ser ju alldeles normal ut, jättefin med andra ord!

  14. 15 a

    Jag är 20 år och har smala höfter. Jag hatar det. Var nöjd med dina breda, det är ju kvinnligt!

  15. Du är ju skitsnygg!

  16. Du är grymt snygg! :O :D Så där som jag också vill se ut och nästan gör! :D Du ska vara stolt! :D

  17. 18 Lina

    Du är ju inte udda, du är skitsnygg! Höfterna är fina och kvinnliga och några av dina klasskompisars höfter kommer säkerligen att likna dina så småningom när de ”växt ikapp” Önskar att jag hade en så snygg mage! Var stolt!

  18. 19 Man 32

    Du har ju en jättefin och kvinnlig kropp. Den ska du vara stolt över. Din kropp är hur snygg som helst.

  19. 20 lenamarie

    Hur fin som helst!

  20. Var har du köpt underkläderna förresten? :D

  21. 22 Ella

    breda höfter???? Det ser jag inga. Jag ser även en otroligt platt mage.

  22. 23 mr roggelito

    Du är verkligen inte udda! Du har en väldigt fin kropp att vara stolt över. Du är jättefin!! Var stolt!

  23. 24 Anders Eriksson

    ser ju helt normalt ut riktigt fin kropp den ska du verkligen va nöjd med tycker jag ;)

  24. 25 Eva

    Du är inte udda! Du är bara en helt unik individ!
    Och du ska vara glad att du har lite former! Kanske är det så att du utvecklats mer än dina klasskompisar? Höfter är så fint och kvinnligt!

  25. 26 Mi

    Jag kände precis lika dant. Var den där tjejen med lite mer höfter medan alla andra var raka i formerna. Speciellt när jag var 12 tyckte jag det var förfärligt. Nu är jag glad att jag är den där tjejen med former istället för att vara rak.
    Var stolt och show off that booteh! :D

  26. 27 K

    Du har ju jättefina höfter! Jag säger som de andra: jämför dig inte med klasskamraterna utan var nöjd. Själv är jag 14 år och har fått mina breda höfter men är inte så utvecklad i övrigt.

  27. 28 Ellinor

    Fin kropp!



