.

28Mar11

20 år
165 cm
55 kg

Jag älskar min kropp, har fått många komplimanger för den. Har en missbildning i bröstbenet så det putar ut lite. Men jag älskar min kropp ändå, har tänkt flera ggr att jag vill förstora brösten en storlek för att missbildningen ska synas mindre. Men ingen annan har sagt något om den förrän jag har påpekat,  så mina bröst får nog vara den storlek dom är.



12 Responses to “.”

  1. 1 Masen

    Kanon snygg kropp och alldeles perfekta bröst:-) kul att du vågade visa dej helnaken:-)va nöjd med din kropp

  2. 2 Christian

    Helt underbar bild, med svärd och allt :D

    Jag tycker inte man ska ha så mycket synpunkter på om någon vill förstora eller förminska sina bröst eller andra kroppsdelar. Det viktiga är ju att man känner sig nöjd själv! Och det verkar ju du göra.

    Tack för en kul bild.

  3. 3 emma

    älskar dina höfter! :D
    drömkroppen, om du frågar mig

  4. 4 sven

    Fantastiskt vacker kropp du ska vara stolt över den.

  5. 5 Nakne kocken

    verkligen jättesnygg och missbildningen syns verkligen inte alls ;) Du kan helt klart va nöjd med så som du ser ut :)

  6. 6 Maths

    En vacker bild på en mycket vacker kropp.

  7. 7 Lasse

    Du är underbart vacker som Du är, var rädd om Din vackra skapelse!

  8. 8 Exceed

    Perfektion

  9. 9 Poppis

    En jätte fin bild!
    Sen så ser din kropp jätte bra ut, inget du behöver ändra på enligt mig.
    Roligt att du är nöjd med din kropp, fortsätt vara det!!!

  10. 10 hanna

    Du har ju grymt snygga tuttar! Önskar mina vore likadana… ;)

  11. Jätte fin kropp och dina bröst är också fina.

  12. Det där med missbildning av bröstbenet har jag också, fågelbröst eller så kallas det när det buktar ut lite. Jag önskar ibland att jag hade bröst som kunde dölja det, men med åren har jag någorlunda lyckats förmå mig själv att tycka om mig som jag är =)

    Du har för övrigt väldigt fin kropp!



