Katja

30Mar11

21 år
174 cm
65-68 kg?

Blir aldrig nöjd med kroppen, vill ständigt gå ner i vikt och gillar inte brösten som är för små, speciellt i förhållande till resten av kroppen. Längtar till den dagen jag kan känna att jag verkligen älskar min kropp!



61 Responses to “Katja”

  1. 1 Elin

    Hej! Har en kropp som är väldigt lik din, några cm kortare och några kilon mindre. När jag tittar på mig själv i spegeln så tänker jag att jag skulle vilja gå ner några kilo, men när jag tittar på dig så tycker jag ju att du är jättefin! Och vi är verkligen lika i formerna.

    Sista tiden har jag tänkt att det känns så meningslöst att hela tiden hålla på och tänka på vikten för vadå, 3-4 kg?! Det tar mer energi än vad det kan ge i glädje tänker jag. Du är jättefin, en härlig och söt kropp med fina former. Och har du det så har jag nog också det :P

  2. 2 Johanna

    Din rumpa är HELT FANTASTISK! Var riktigt stolt över din kropp!

  3. 3 Mandy

    Du har en jättefin kropp! Skulle lätt vilja se ut sådär! Och själv skulle jag vilja ha små bröst.. stora blir rätt så hängiga efter ett tag :<

  4. 4 Sandra

    Du har en riktigt snygg kropp!
    Det första jag tänkte när jag såg bilden var ”Så perfekta och fasta bröst. Hon kan ha en bandeau bikini utan att det ser tokigt ut”. Så olika vi kan se på samma sak!
    Du har min drömlängd dessutom.
    Jag hoppas du snart kan älska din kropp, för det är den verkligen värd så snygg som den är!

  5. 5 A

    jättesnygg kropp och en rumpa to die for!

  6. 6 T

    men shit vilken snygg rumpa! och jättefina bröst!

  7. 7 Vickan

    Dina bröst är väldigt lika mina! Jag gillar inte mina men ändå tyckte jag dina var fina haha. :-)

  8. 8 Mina

    Helt fantastiskt fin kropp.
    Det kommer en dag då du blivit äldre och ev. gått igenom en graviditet och då kommer du tänka tillbaka på den tiden när du hade vacker och fin kropp och undra varför du inte var nöjd.
    Själv är jag 28 år (snart 29). Blev gravid för ett par år sen och fick en underbar dotter, men det jag aldrig tänkte på var att min kropp skulle förändras till nått jag sedan avskyr. Vägde som mest 90kg till mina 164cm och nu har jag gått ner till 60 kg. Jag hatar min fula kropp och kämpar nu för att få bättre självbild och samtidigt träna för att få bättre figur.
    I din ålder var jag heller aldrig nöjd, men när jag tänker tillbaka så är det stor skillnad mot hur jag känner idag för min kropp. Den känslan jag har nu är vedervärdig.
    Tycker att du ska börja älska din kropp nu för den är hur fin som helst. Dina bröst är vackra och jag hade önskat jag hade haft dom ist för mina 70G som börjar hänga ner till marken :)

  9. 9 A

    Underbar rumpa!

  10. 10 charlotte

    Du har jätte fin kropp! Och vi väger typ lika mycket och är lika langa- tack för att du laddade upp bilden, det ger mig en helt ny syn pa min egen kropp.
    Tro mig, du har väldigt välformade ben och din rumpa- herregud snacka om bootylicious :)

  11. 11 Emelie

    Wow vilken fin kropp! Och som A sa, din rumpa är helt perfekt, det är typ min drömrumpa :P

  12. Himla fin kropp! Tycker absolut att du ska vara nöjd med den. De finns många med stora bröst som skulle göra vad som helst för att få mindre bröst. Jag har vart en av dem innan jag själv gick ner i vikt och därmed fick mindre bröst. Så försök älska dem. De blir så mycket lättare då :)

  13. 13 a

    Du är superhet! Var stolt!

  14. 14 Emma

    Vi har väldigt lika kroppar, men du är smalare och ser mer vältränad ut. Jag gillar inte min kropp, men ändå tycker jag att din är grymt snygg! Jag är större än du och har lite mindre bröst (alltså ännu mer oproportionerlig). Jag har insett nu att jag inte kommer få större bröst (är 19), men jag tänker att om jag blir lite smalare i övrigt kommer brösten ”passa in” bättre. Hade jag haft din kropp hade jag varit nöjd, du är helfin och jag hade aldrig tänkt tanken oproportionerlig om inte du hade skrivit det.

  15. 15 Emilia

    Världens snyggaste rumpa! Det är så man vill känna på den för att se om den är lika fast som den ser ut, haha :D

  16. 16 Claes

    Hela du är helt underbar. Dina bröst är helt underbara.

  17. 17 Linda

    Du har en galet snygg rumpa! Damn!
    Vi är ungefär lika långa och vår vikt är ganska nära varandra. Och jag brukar känna precis som du, att min kropp ser oproportionerlig ut. Mina bröst för små, och mina höfter för breda typ.
    Det var inget jag alls reagerade på hos dig alls, du var bara snygg.
    Tänk hur olika man kan se på saker och ting.

  18. 18 Tove

    Måste säga att jag hade väldigt lika form på min kropp för ungefär två år sedan. Jag är dock ca 10 cm kortare och jag var inte nöjd med mig själv. Jag blev deprimerad och tappade ca 10-12 kg. Idag ser jag ut som ett benrangel med mycket mindre bröst än vad du har. Jag ångrar verkligen att jag fick en sådan dålig kroppsuppfattning om mig själv för när jag tittar på gamla bilder, så blir jag nästan tårögd över hur fin jag tyckter att jag var då. Har svårt att gå upp något i vikt så jag har det kämpigt. Vill bara säga att du har en helt underbar kropp och jag skulle göra mycket för att se ut som du. Jättefina bröst, fasta snygga ben och en helt otroligt snygg rumpa!

  19. 19 Lasse

    Katja, Du är bara så otroligt vacker från topp till tå!
    Glöm komplexen med brösten och övriga kroppen, i mina ögon ser jag bara en helt fantastiskt vacker människa, i synnerhet rumpan och brösten!
    Var stolt för Ditt fina kroppstempel och njut av livet!

  20. 20 Tozil

    Som många andra skriver här, din rumpa är gudomlig!

  21. 21 Karin

    Oj vad fin du är!
    Jag har ungefär samma ”mått” som dig… och jag känner mig rund, vill alltid gå ner ”lite till” i vikt. Men du ser ju smal ut! Tror vi fokuserar för mycket på siffrorna… men svårt att låta bli. Du behöver verkligen inte gå ner i vikt iallafall. Ska försöka våga mig på att lägga upp en bild med, men inte vågat än. :)

  22. åh, så otroligt fin kropp du har! du har verkligen min drömkropp.
    jag är ett par centimeter kortare än du men väger 15 kilo mer än du, så nu vet jag, om jag går ner dom kilona så kommer jag ha en kropp to die for! precis som du :)
    och din rumpa är nog den finaste jag sett!

  23. 23 janne

    Jag tycker du skulle vara nöjd eftersom du har i mina ögon sen mycket snygg kropp och alldeles perfekta bröst:

  24. 24 emelie

    du är jättefin och behöver absolut inte gå ner i vikt! jag är 173 cm och väger 72.

  25. 25 S

    Som andra också sagt.. jag har en väldigt lik kropp som dig. Men jag är ca. 15cm kortare och 20kg mindre, men menar rent proportionsmässigt! Jag har små bröst, men ändå rumpa och lår. Jag avskyr mig själv rakt av. Tycker inte om mina små bröst. Tycker benen är för stora och jag gör allt för att gå ner i vikt (ätstörningar, bulimi, och pendlar mest lite hit och dit utan större förändring) …

    MEN till det viktiga. När jag ser dig och din bild ser ja inte annat än en mycket fin kropp! (och rumpa, ben och bröst med!)

    Det är märkligt det där! Det är nästan så att det hade kunnat vara ett foto på mig rent kroppstypsmässigt. Så varför tycker jag så illa om min spegelbild?

    Du är ju ur snygg!

  26. 26 Man 32

    Du har en jättevacker kropp som du absolut ska vara nöjd över. Den är hur fin som helst.

  27. 27 Elin

    Snygga ben och amazing rumpa! Schyssta underkläder också. Din puma!

  28. 28 L37

    En liten byst är det snyggaste jag vet! O i kombination med den rumpan, herrejösses.
    Du är superfin! :-)

  29. 29 elli

    Såg din bild och tänkte och gud vilken snygg kropp. Jättefin och fast rumpa, platt vältränad mage, vältränade lår, fina bröst. Jag tycker hela din kropp är fin. Hoppas du kan se det själv.

  30. 30 B

    Du har min drömkropp. Helt klart.

  31. 31 s.

    jag förstår då inte vad du skulle med större bröst till. perfekta!

  32. 32 julia

    du har typ min drömkropp

  33. Din kropp är ju Underbar!

  34. 34 Jonna

    Så jävla snygg du är tjejen!

  35. 35 Vivi

    När jag var i din ålder såg jag nästa precis ut som du och var inte heller nöjd. Jag kude alltid få fastare mage, mindre lår osv osv osv. Idag när jag kollar på de korten ser jag att min kropp var skitsnygg och jag blir ledsen över att jag inte uppskatta den mer. Mitt råd är att verkligen försöka uppskatta sin kropp här och nu! Du har en kropp som vissa tjejer skulle ge sin högra arm för att få ha !
    MVH

  36. ÅÅH vad snygg kropp! Du ska vara hur nöjd som helst!! OMG! Och var har du köpt trosorna? :D

  37. 37 aisha

    vi är lika lång o väger lika mycket, men när jag ser mig i spegeln ser jag mig tjock och när jag ser din bild ser jaag att du har så fint kropp, o undrar…ser jag verkligen ut så här?

  38. 38 ellen

    så sjukt snygga ben. och bröst. och allt. gud vad jag önskar att jag såg ut som du.

  39. 39 Nette

    Din rumpa!!!! Jag längat också efter dage du inser hur vacker hela din kropp är :)

  40. 40 Elin

    Den där rumpan och benen är to die for. Var stolt över din kropp! :)

  41. 41 Eva

    Du har jättefin kropp! Like it! :)
    Speciellt din rumpa och dina ben!
    Och som tigare nämnt, skönt att ha mindre bröst!

  42. 42 Erica

    Jag tycker att din kropp är superfin. :-D

  43. wow vilken rumpa!

  44. 44 Hanna

    Jag ser ut nästan exakt som du i kroppen, fast jag är tio centimeter längre :P Och jag har också klagat på att jag har för små bröst, för stor rumpa, bla bla bla!

    Men så tänkte jag efter. Är det någon som någonsin klagat? NEJ! Så varför ska man göra det själv? Och om någon nu skulle säga något negativt om en så varför bry sig? Man kan inte göra alla nöjda, det viktigaste är att man är nöjd SJÄLV!

    Så visst, mina brön kanske är små i förhållande till min rumpa och mina lår…men FAN vad goa de är ändå ;) Och samma med dig! Och pattarna kanske är små, men naggande goa :D

    Du är en GUDINNA!

  45. supernsygg! tänk aldrig nått annat vännen!

  46. 46 johanna

    din kropp är nästan precis som min, och den ser helt underbar ut! jag är 174 och väger 65-66. vi har väldigt lika proportioner, mina bröst är rätt små men rumpan & höfterna lite fylligare. tycker generellt att jag är snygg, tränar dock mycket för att få mer synliga muskler men när jag ser bilden på dig känns det inte lika viktigt. verkligen skitsnygg är du! :) du borde vara riktigt nöjd, behåll kroppen som den är!

  47. 47 Cissi

    du har en helt underbar kropp! suuperfin verkligen! din rumpa och dina ben är to die for!!! å små bröst är också vackert, jag har själv små bröst och det är typiskt att tycka det är fint på andra men inte på sig själv..

  48. 48 Gbs

    SHIT vad snygg du är, sjukt fina bröst bland annat :)

  49. 49 Jessica

    du har ju jätte fin kropp! ;D verkligen! <3

  50. 50 Ida

    Du har verkligen en vacker kropp :) Jag hoppas du snart kommer känna känslan av att du är nöjd med din kropp. För den är verkligen fin! :)

  51. 51 Diana

    Riktigt snygga lår/rumpa. Inga celluliter alls! Det har jag trots stenhård träning 5 ggr/veckan och kontrollerad kost! Du ska vara supernöjd! :-D

  52. 52 b

    GUD VILKEN SNYGG RÖÖÖÖV!!!! OCH BEN!!!! woow

  53. 53 Z

    damn girl! vilken SNYGG rumpa du haaaaar!!

  54. 54 Emma

    Jag säger som de andra. Fy fan vilken fin rumpa du har!! En sådan skulle jag verkligen vilja ha.

  55. 55 Lovisa

    du har ju en jättefin kropp!! små bröst eller inte… skitsnygg :)

  56. 56 Anna

    Din rumpa, to die for! Fan hade också vela sett ut så ! =)

  57. 57 Johanna

    fyfan vad snygg rumpa du har!!!!!! helt perfekt

  58. 58 Ting

    Jäklar vilken snygg rumpa!!! Sittandes på en väldigt snygg kropp dessutom!! :-) SuperfiN!!!!!

  59. 59 Katja

    Gud vad snygg kropp du har, verkligen!
    Jag trodde nästan att någon tagit en bild på mig och skickat in. Jag ser dock inte mig själv som sådär snygg som du är. Jag är lite kortare och väger lite mindre men vi har samma kroppsform. Jag tänker alltid på vikten och vill alltid gå ner några kilo trots att jag redan gått ner en hel del. Varför ska man alltid tänka på den jävla vikten istället för på hur man ser ut i spegeln!
    I vilket fall som helst så har du jättefin kropp och du ska verkligen vara nöjd med hur du ser ut :)

  60. 60 azra

    det sjuka är att jag tänkte kommentera ”wow, snyggaste kroppen jag sett på denna sida” och insåg snabbt att våra mått var ganska lika. Jag är något kilo tyngre och har större bröst. Lite kul att man kan se sig själv genom någon annans ögon (typ…) haha! Wow, underbar kropp!

  61. en rumpa att dö för, helt klart!



