F

02Apr11


21 år
172 cm
105 kg

Förr vägde jag 135 kg, så efter en viktnedgång på 30 kg tycker jag själv att min hud har blivit alldeles för slapp, framförallt på låren och överarmarna, och det faktumet har jag ännu inte riktigt accepterat. Känns som att jag är för ung för att ha lös och hängig hud…



31 Responses to “F”

  1. 1 Nakne kocken

    starkt att ha gått ner 30kg! hoppas du lyckas bli nöjd tillslut :D din kropp är absolut inte ful på något vis. du har otroligt fina bröst.

  2. Hållet absolut med övre talare! Och själv kan jag inte se någon slapp hud, kanske lättare att känna själv men inget som syns. Men tänk på att du är ung och det kommer dra ihop sig mera! :) Var stolt över dig själv.

  3. 3 Johanna

    du är himla fin gumman! det känns som en sten lättat lite från bröstet när jag sett någon så fin i samma situation som mig. Jag vägde också, precis, 135 kg, och har gått ner till 88. Jag vågar inte spela yatzy, ha linnen eller korta kjolar än, men någon dag kanske jag också vågar visa min kropp som du :) du har en fint markrad midja och galet snygga ben!

  4. Men GUD så snygg! Perfekt!

  5. 5 Idun

    Din hud kanske bara behöver mer tid för att anpassa sig :)

  6. 6 fia

    Väldigt fin! förstår faktiskt inte vad du menar med lös hud?? tycker du är proportionerlig och att du har fina bröst, midja och snygg svank. var stolt över din kropp och bra kämpat med viktnedgången!

  7. 7 Emilie

    Du ser inte ut att väga 105 kg. Vilken vacker kvinna!!

  8. 8 cecilia

    så väldigt fina bröst!

  9. 9 M

    Sjukt fin kropp ju! Jag förstår inte alls vad du menar med lös hud eller nåt alls.. du ska se att det drar ihop sig mer också, med tiden..

    Får jag fråga vad du har för storlek på trosorna och var du köpt dom? Jag letar febrilt efter fina trosor i lite större storlekar nämligen.. inte för att du är särskilt stor men du kanske förstår vad jag menar.. jag vill inte ha tanttrosor och det är mycket sånt där ute i affärerna..

    • 10 Mandy

      Skulle gissa på Gina Tricot :) De har sådana och i jättemånga olika färger!

  10. 11 emma

    blir avis på din kropp!

  11. 12 Lasse

    Jag vet inte vad Du har för speglar hos Dig – men jag ser bara en oerhört vacker kvinna från topp till tå! Helt enkelt ljuvligt underbart vacker!

  12. 13 K

    ”Åh vad fin!” var min första tanke! Du ser inte alls ut att väga som du gör. Tycker du har jättesöta bröst, och jag gillar midjans utsvängning. Jag ser ingen lös hud, och hur det än är så kommer det dra till sig, fast det kanske kan ta tid. Du är jättefin, och jag hoppas att viktnedgången är hälsosam och att du mår bra!

  13. Du är jättefin och din kropp är helt underbar. Starkt kämpat med viktnedgången och modigt att lägga upp bilder här. Dina lår och överarmar är det inget fel på

  14. 15 Lina

    Vad fin du är! Tycker att jag ser större ut än vad du gör och då väger jag något mindre. Snygga bröst, fin midja och fina armar! Var stolt och ta hand om dig :)

  15. 16 Marianne

    Jag kan för mitt liv inte förstå var dina 105 kg:n sitter! :O Jag var INTE så snygg när jag vägde 105 kg och då är jag ändå 1 cm längre än dig. Nu är jag nere på 83 och har fortfarande inte så snygg kropp som dig när jag tar av mig kläderna det är ett som är säkert. Var stolt och nöjd, du är supervacker!

  16. 17 hanna

    Jättefin kropp, jag bara älskar dina bröst! Så starkt att gå ner 30 kg.

  17. 18 Madelene

    Jösses. Gudabenådade bröst! Och så jättefin hela du. Otroligt starkt kämpat med viktnedgången. Vet själv hur svårt det är. Heja dig!

  18. 19 Ronja

    Fantastiskt fina bröst!

  19. 20 lenamarie

    – Du är vacker….och dina bröst är helt fantastiska!

  20. 21 Alex

    Låt din kropp ta tid på sig, det kan ta upp till två år för dig att se hudens ”potential”, den drar ihop sig förvånansvärt mycket fast under ganska lång tid.

    Heja! Och du ser fin ut nu med!

  21. 22 F

    Tack snälla snälla ni för alla fina kommentarer! Satt och rodnade här framför skärmen :)

    Jag ser ju själv på bild att min lösa hud inte direkt syns, men tyvärr så finns känslan fortfarande där, och problemet att hitta kläder som funkar. Alldeles för ofta hittar jag toppar som sitter bra på kroppen, men är på tok för små över armarna, eller är i så tunt tyg att det lösa liksom syns ändå.. och att gå i ärmlöst är såklart uteslutet, haha. Jag har inte direkt hängt upp mig på det, utan gillar läget. Nu när jag hållit vikten i nästan 1,5 år så är jag redo för nästa etapp i viktnedgången, för ner lite till vill jag. När jag sedan är nöjd med vikten så kommer jag överväga kirurgi för att ta bort överskottshud. Det är inget jag gör för någon annans skull, eller för att bara se bättre ut, utan det är bara ytterligare ett steg i att bli helt bekväm med min kropp. Min ”lösa” hud begränsar mig redan idag, dels i klädshoppingen, men framförallt i relationer och det känns så himla onödigt när jag bara vill leva mitt liv, glad och nöjd. Kort och gott så kan man säga att min inställning och mitt sätt att se på livet inte stämmer ihop med min kropp som den ser ut nu.

    Jösses vilket osammanhängande babbel det där blev, men jag hoppas att man på något sätt kan förstå poängen ;)

    Återigen, tack för alla fina kommentarer, ni är guld värda!

    och förresten… trosorna kommer från en brittisk underklädessida som heter lasenza.co.uk. Dom skickar till sverige och finns upp till strl 46 (18). Trosorna är supersköna och storlekarna stämmer bra. (De säljer även fina BHar i alla tänkbara strl)

  22. 23 E.E

    Du har jätte vacker kropp! Chansade på att du vägde ca 70-75 kg. :)

  23. 24 Anders

    Du är väldigt vacker och kvinnlig. Alldeles lagom tycker jag

  24. perfekta bröst!!

  25. 26 Nico

    Direkt jag såg din bild tänkte jag rent spontant ”Shit vad söt!”. Och någon slapp hud kunde jag inte hitta! :)

  26. 27 Rebecka

    Alltså jag är faktiskt en av dem som brukar tycka att ”lite större” människor har snygg kropp eftersom jag själv lider av anorexi…men jag tycker att din kropp var fin och dina bröst har jättefin form! Så det så!

  27. 28 Rebecka

    *”INTE brukar tycka” ska det stå

  28. 29 Linda

    Omg, vart sitter dina 105kg?! Jag väger 103kg och är lika lång som du, men är inte i närheten så snygg och nätt som dig! Jättefin midja och fin byst! Perfekt!! Var nöjd och stolt, kasta vågen – för den säger verkligen ingenting om din kropp :)

  29. 30 M

    Sötaste brösten EVER!

  30. 31 malin (inkorrekt)

    Oh så fin du är! jag väger ungefär lika mycket, nu kanske ja kan tycka om mig själv lite mer. Du är verkligen jätte vacker, var stolt!



