.

06Apr11

164 cm
67 kg
Vilket ger ett BMI på 24,9, alltså precis på gränsen till övervikt.

Jag har styrketränat regelbundet i två år. Min kropp har varit utsatt för mycket; tungt drogmissbruk (ren nu), självskadebeteenden en viktuppgång från 50 till 90 kilo och ner till 55 och sedan upp till 67 där jag ligger just nu. Jag har en ganska dålig kroppsuppfattning tyvärr och skulle gärna gå ner cirka 5 kilo.



17 Responses to “.”

  1. 1 Masen

    Du har en kanonfin kropp och snygga underkläder;-) starkt jobbat att du är ren från droger hoppas verkligen att du inte trillar dit igen. :-)

  2. 2 Emelie

    Åh! TACK. Jag har letat över sajten efter någon som har en något liknande kropp som min egen, och Där är du! Jag är 161 cm, väger ungefär 64 kg och är också ett gränsfall på BMI-skalan. Precis som dig siktar jag också på att komma ner 5-6 kg. Det enda som är lite annorlunda är att det ser ut som att du har lite större bröst än mig och jag har lite mer höfter. Men det är inte mycket skillnad där!
    Du är så jävla vacker och jag är glad över att äntligen få se någon som ser ut som mig. Det lättar verkligen att få se att jag inte är ensam med den här kroppsformen. :)

    Precis som dig har jag också en dålig egen kroppsuppfattning och har själv kämpat med att ha pendlat jättemycket i vikt och också haft ätstörningar i många år. Jag håller tummarna för att din kroppsuppfattning förbättras, för att som jag kan se på bilden är du jättevacker och ser så otroligt mysig ut. Det är riktigt starkt gjort utav dig att ha tagit dig ur ditt drogmissbruk. En eloge för dig! Det kan bara gå framåt för dig nu. :)

  3. Fin proportionerlig kropp :) Din kropp ser inte alls misshandlad ut av droger och viktuppgångarna. Dålig kroppsuppfattning behvöer du verkligen inte ha så fin som du ser ut, fina armar och fin mage. Väldigt snygg BH också.

    Hoppas du blir nöjd tillslut och lycka till i framtiden :)

  4. 4 Daniel

    En mycket vacker kvinnlig kropp, som många andra lär tycka om också.
    Starkt att du lyckats hålla dig ren, det är inte alltid helt enkelt förstår jag.
    Men ett steg på vägen är i allafall att din kropp ser ut att må bra och hoppas att du kommer lika långt så att du känner likadant på insidan.

  5. 5 Lasse

    Du är oerhört vacker, med fantastiskt fina former – välsvarvad helt enkelt!
    Sen måste jag ju berömma Din fantastiska kämpaglöd, så starkt av Dig!
    Fortsätt kämpa på, och glöm inte bort att Du är värdefull för den Du är!

  6. 6 M

    Duktiga, fina du! Bra kämpat! Jättefin kropp har du också! Var rädd om den i fortsättningen, vi får bara en :)

    Älskar din bh också, jättefin!

  7. 7 K

    Det första jag tänkte var ”Vilken stolt hållning hon har!” Nästa var ”Och vilken fin kropp!” Tycker inte det syns alls på kroppen allt den varit med om – och vad bra att du tagit dig bort från droger, och (förhoppningsvis?) jojo-andet. Du är superfin, och vad är 5 kilo hit eller dit egentligen? Jag förstår dig dock, har själv länge haft såna tankar ”Om bara, om jag bara skulle gå tillbaka till 5 kilo mindre…” Men, nu har jag hamnat i nån slags balans där jag ligger kvar på typ samma vikt/samma kropp, och även om det är lite mer än vad jag trodde att jag skulle gilla, så trivs jag mer och mer! Försöker gilla läget och uppskatta min kropp för vad den är och allt den klarar av, än att hela tiden sträva efter nåt annat… Hoppas du kan se din fina kropp, speciellt dina fina armar och nyckelben!

  8. 8 H

    Åh, vilka fantastiska bröst!! SÅ vackra! Och hela du är vacker. Vackra nyckelben, superfina armar och starka ben och kvinnlig och samtidigt stark hela du, ser det ut som. Jaga inte kilona, bara välmåendet, så balanserar det sig nog med tiden, du är ju hur som helst superfin som du är nu. Och stort grattis till drogfriheten! :-) Starkt jobbat! Var go mot dig!

  9. 9 Stoffe

    Snyggt!!! Framför allt magen/midjan. Blev nyfiken på vad gaddningen är du har på låret.

  10. 10 L37

    O jäklar vilken snygg kropp du har! Den skulle jag vilja ha! :-)

  11. 11 Anna

    Otroligt snygg bh! Vad är det för nåt?

  12. 12 Poppis

    Men vilken snygg kropp du har! Perfekta former, hoppas att du är nöjd med den!

  13. 13 johanna

    håller med de andra – dina kurvor är amazing! särskilt höfterna är väldigt snygga, knäppt att det man vill förändra på sin egen kropp kan man uppskatta hos andra?

  14. 14 Sara81

    Du är hur fin som helst och WOW vilken läcker bh! Sån vill jag med ha :)

  15. 15 Mia

    Min fösta tanke är att du är stört snygg!

  16. 16 Sara

    =) Din kropp ser ut precis som min och jag har i princip identiska siffror och jag står ibland och bara njuter framför spegeln=)

  17. 17 Lia

    Nu vill jag gå upp i vikt. Nu genast.
    Holylord vad snygg du är!



