.

10Apr11

170 cm
109 kg ca
BMI:  37,7 (Fetma)

Jag har nog aldrig varit nöjd med mig själv, inte ens när jag vägde betydligt mindre. Nu kämpar jag för att gå ned till 70 kg. Det lär ta tid, och under tiden försöker jag få bättre självförtroende för att ”stå ut” med den här kroppen tills vidare. Förhoppningsvis hjälper det här lite!



16 Responses to “.”

  1. 1 sandra

    Hoppas du når ditt mål och att du blir nöjd med dig själv snart! Jag är i samma situation:/ Lycka till! Du fixar detta-

  2. 2 Johanna

    Jag håller tummar och tår för dig! Lycka till och ge ALDRIG upp!

  3. Håller med Sandra ovan om att det är klart du fixar detta. Starkt vågat att lägga upp bild här, det skulle inte jag våga. Strongt av dig tjejen!

    *kramar*

  4. Du kommer garanterat att nå ditt mål. Och du ska veta att du inte ser ful ut. Starkt gjort att skicka in en bild hit. Det kommer gå bra.

    Lycka till med fortsättningen och hoppas självförtroendet hamnar på topp tillslut.

  5. 5 Josefin

    Jag tycker du är fin, jättefin!

  6. 6 Åsa

    Du är fin, det syns att det är mycket liv i dig!

  7. 7 lenamarie

    Jag tycker det är väldigt vackert med denna fina ljusa hud du har,sen har du riktigt fina bröst och mage ”fasta” :). Lycka till med att nå ditt mål!

  8. 8 mh

    Kämpa på bara! Modigt att våga visa!
    Samtidigt så ger du inspiration till andra!

  9. 9 Kaia

    Du är jättefin som du är. Ville bara säga det.

  10. 10 Chris

    Jättefin, modigt att visa dig här! Lycka till!

  11. åhå. snygga bröst som är små. hejja hejja!

  12. Du är vacker som du är!

    Jag är nästan lika lång som du och har legat ungefär på din vikt. När jag väl började lägga om kost och motion så rasade bara 30 kg.. Sen har jag inte kunnat hålla 70 kg men idag är jag nöjd. Ingen kropp som en modell men jag uppskattar min kropp. Jag kan gå, jag kan se, jag kan kramas.. Osv. Jag har troligen träffat rätt män som berättat för mig hur bra jag är och älskat min kropp. Se till att lägg energi på annat än att inte gilla din kropp, försök i alla fall. Jag har jobbat med cancer och sett många som skulle skära vad som helst bara de fick vara friska.. Frisk, underbart ord oavsett utseende.

  13. 13 Elin

    enormt söta öron och fint hår! =)

  14. 14 Lasse

    Du är fantastiskt vacker både inuti och utanpå!
    Lycka till i livet – vackra Du!

  15. 15 L37

    Åh vad jag hade velat att du sträckte på dig. Du ser ut att vara så där vackert rund över höften/rumpan. :-)

  16. 16 F

    För drygt ett år sedan vägde jag nästan 25 kg mer än vad jag gör nu, vilket betyder att jag var 106 kg tung. Det hände inte i ett rasande tempo för jag är lite av en periodare men det går! Det är härligt att hitta tillbaka till livet och börja bli lycklig och tycka om sig själv. Det är så mycket mer jag kan/vågar/vill göra nu när jag inte bara fokuserar på hur mycket jag har lagt på mig. För det styrde verkligen mitt liv och jag ville bara sätta livet på paus tills jag gått ner igen. Jag hoppas du också hittar tillbaka till gnistan och börjar tycka om dig själv och se allt det fina du har, för jag känner igen mig så mycket i din lilla beskrivning. Jag tror på dig!



