Isabell

12Apr11

18 år
171 cm
68 kilo
BMI 23,3.

Fyllde nyss 18 år och får ganska ofta höra att jag borde tänka på vad jag äter, att jag borde gå ner i vikt. Men jag har alltid stått utanför normen och trivs bra med det och vill inte väga 45 kilo och tro att det är fint. Former är grejen och sen om ingen annan tycker så är det deras fel. Jag har en ganska snygg kropp!



42 Responses to “Isabell”

  1. Det är helt vansinnigt att du får höra att du borde gå ner i vikt. Du är smal, och ser frisk och hälsosam ut.

    Glad att du inte lyssnar på vad andra säger. :)

  2. De som säger att du bör gå ner i vikt borde få stryk. Du är fin som du är och ser sund ut. Helt perfekt.

  3. 3 Lotta

    Nej, absolut inte! Du ser ju toppenfin ut :)

  4. 4 Malin

    Du ska aldrig lyssna på de som säger att du bör gå ner i vikt eller tänka på vad du äter. Du är superfin, har en kvinnlig kropp som du ska vara stolt över och njuta av ditt liv!

  5. 5 Josefin

    Fy tusan vad du är grym (förutom att du helt galet snygg), heja dig! Fler Isabellor åt folket tack ;)

  6. Vilken skön inställning du har! Helt rätt!
    Du är jättefin! :)

  7. 7 Emilia

    Glad att jag brukar titta på bilderna först, sedan läser jag vad som står under…

    Jag tänkte nämligen ”wow, vilken vacker kropp, helt perfekt” – och sedan läste jag att vissa tycker att du borde gå ner i vikt. Skönt att du trivs med din kropp, jag tycker att du ser underbart ut!

  8. 8 Vivi

    Andra människor är galna, du är skitsnygg !!

  9. 9 Anders

    Inte ska du gå ner i vikt! Du är ju jättefin som du är!

  10. 10 K

    Fattar inte vad det är för folk som säger såna saker! Du har en superfin kropp, behöver definitivt inte gå ner i vikt! Skönt att höra att du har en så bra inställning, fortsätt med det!

  11. Oj, det var det konstigaste jag har hört, typ! Du är ju sjukt snygg och innan jag hade scrollat ner tänkte jag på hur SMAL du var! Knäppa människor, det där.

  12. 12 Fredrik

    Du har inte en ganska snygg kropp. Du har en underbar kropp.
    Vackra former och kroppen ser hälsosam ut.
    Din inställning skulle fler kvinnor ha.

  13. Snygg kropp! Bra att du står på dig och inte lyssnar på vad andra säger :)

  14. 14 A

    Stå på dig! Du har en fin kropp :)

  15. Ingen med huvudet på rätta plats kan säga att du borde gå ned i vikt! Du ser skitsnygg ut!

  16. 16 anno

    Hur snygg som helst!!

  17. din kropp är fin och hälsosam! de som tycker du borde gå ner i vikt är ju bara konstiga, du är bra precis som du e med härliga kurvor:)

  18. 18 Jorma

    Finns gott om nötter där ute, du har en sund och vacker kropp, och en härlig inställning till den!

  19. 19 Lasse

    Wow, Isabell, inte nog med att Du har en fantastiskt vacker kropp (stryk ordet ganska i ”ganska snygg” – när man läser Din text förstår man att Du dessutom är oerhört klok! Grattis, Du har blivit begåvad med både vackert inre och yttre!

    Fortsätt att ha Din kloka inställning – då spelar det mindre roll vad andra tycker att Du borde…

  20. 20 T

    men vad är det för människor som säger såna saker? undvik dem i fortsättningen, för de kunde inte ha mer fel. skönt att höra att du inte tar åt dig! du är jättefin!

  21. 21 Kakan

    Du har en jättefin kropp som utstrålar hälsa. Så klok du är som lyssnar till dig själv!

  22. 22 Jenny

    Du har en jättesnygg kropp! :D Härligt att du också tycker det! Förstår verkligen inte de som tycker du ska gå ner i vikt, helt obegripligt! Du är skitsnygg PRECIS SOM DU ÄR! :)

  23. 23 Ronja

    De som säger att du borde gå ner är bara avundsjuka tror jag! Din kropp är toksnygg! Och din onställning är grym! Tummen upp!

  24. 24 Karin

    Du har jättefin kropp!! Ska verkligen inte gå ner i vikt. Vilken mage!! :D Stå på dig, inte lyssna på skitsnack!

  25. gå ner i vikt?!! det var det dummaste jag har hört, vad är det för idioter som säger det?!
    du har en skitsnygg kropp, allt är precis lagom- lagom bröst, lagom lår, lagom mage, allt sitter precis där det ska :)

  26. 26 L37

    De som säger det måste vara underviktiga. Du är jättefin! Snyggt nagellack förresten! :-)

  27. 27 Man 32

    Vadå gå ner i vikt!? du är ju alledeles perfrkt som du är. Du har en jättesnygg kropp som du absolut ska vara stolt över. Det är bra att du inte lyssnar på andra för din kropp är jättefin!

  28. 28 mimmipigg

    Vem säger att du borde gå ner i vikt? :-(
    Du är helt normalviktigt och har ingen skadlig kroppsfett på magen.
    Du har fin kropp alldeles lagom smal skulle jag säga.

  29. Ren lycka att läsa din text. Du är så vacker!

  30. Jag undrar var den övervikten finns någonstans? Den måste ju finnas på ett osynligt ställe, för på den här bilden syns den inte…

  31. 31 Fia

    Jag är också 171 cm lång och när jag gifte mig för 8 år sedan vägde jag precis 68 kilo. Jag var skitsnygg! Nu kämpar jag för att ta mig tillbaka till 68 efter en sväng över 90-strecket. Du är min målbild. :)

  32. 32 anonym

    huh, sjukt att folk säger åt dig att gå ner i vikt när du inte ens är det minsta överviktig.. :S

  33. 33 E.E

    Lyssna inte på andra, du har inte en ‘ganska’ snygg kropp, den är super snygg! :)

  34. 34 Nelly

    Gå ner i vikt? Är dom tokiga? Du är ju normalviktig ju :)

  35. 35 Emma

    Den som säger att du borde gå ner i vikt är blind. Skitsnygg!

  36. Åh tack så mycket allihopa! Har sedan bilden tagits gått upp kanske ett kilo, men har även börjat träna vilket jag inte gjorde förut. Trivs bättre nu & det blev ju inte sämre nu när ni säger så fantastiska saker.
    PUSS!

  37. 37 Dr Zarkov

    Vilka snygga armar du har! Resten oxå, gå inte ner i vikt!

  38. 38 l

    Blir skit arg av att höra att folk har sagt att du borde gå ner i vikt! Du ser ju helt perfekt ut!

  39. 39 Cissi

    det är skitsnack att du ska gå ner i vikt, du ser sund och fin ut, jättefin kropp!

  40. 40 Jonna

    heja Isabell säger jag bara.
    Skitsnygg o helt rätt inställning

  41. 41 Emelie

    Du har min drömkropp!

  42. 42 Nico

    Blev skitglad när jag läste din inställning! Är så härligt att höra att någon är realistisk och nöjd med sin supersnygga kropp, fastän den inte är trådsmal. Och framför allt: Att du behållit den insikten fastän folk runtom kring dig är småsinta och säger motsatsen! :)



