Amanda

16Apr11

16 år
170 cm
50 kg
BMI: 17.3 (Underviktig)

Jag har aldrig tyckt om min kropp riktigt… ser små fel överallt. Men jag jobbar på det!



12 Responses to “Amanda”

  1. 1 Lasse

    Amanda, Du är vacker!
    Med långa urtjusiga ben, välformade bröst och de finaste händer jag sett på länge, kan jag bara säga det än en gång – Amanda, Du är vacker!

  2. 2 a

    EEEh, inte tyckt om din kropp, äro go eller? Du har ju drömkroppen! Slank och fin, smal midja, runda höfter och snygga ben. Hade mer än gärna bytt ska du veta. FAN vad snygg du är.

  3. Du har ju dagens typiska ideal som alla försöker eftersträva. Du behöver inte se mera fel på dig för du är fin :)

  4. 4 elsa

    Skämtar du med mig? Hur snygg som helst.

  5. Tyck om dig själv för det är jag säker på att alla dina vänner gör, liksom de flesta som ser dig gående på stan :) Kram!

  6. 6 Emelie

    Det första jag tänkte på när jag såg ditt foto: ” Jävlar, vilken snygg kropp! Sådär vill jag också se ut.. ” .. .Du har inget att skämmas över. Din kropp är fantastisk. Så länge du äter och mår bra har du inget att oroa dig över. Du är sjukt snygg.

  7. 7 Christian

    Hm… jag ser inga fel… bara rätt! ;)

  8. Du är VACKER! Och passade jättebra i de där underkläderna :)

  9. 9 Amandapanda

    Tack så mycket! Blir väldigt glad av att läsa era kommentarer, det värmer mycket.. Kram på er!

  10. 10 Lina

    Åh så fin du var! Exakt så vill jag se ut, bara att jag har 10+ kg men samma längd. Underbart fina innerlår (haha lät konstigt)

  11. Tycker du är fantastiskt vacker exakt som du är!!!

  12. 12 Ellinor

    Fin du är! Du är så smal, tänk aldrig tanken att du inte skulle duga!
    DAMN, vilka ben du har också måste jag tillägga!
    Kan gärna byta ut mina kortisar emot dina!



