.

18Apr11

17 år
179 cm
61-65 kg

Tog även en bild på min rumpa men jag vågade givetvis inte skicka den pga dåligt självförtroende (trots att jag är anonym) Jag är allt för påverkad av dagens skönhetsideal.
Jag hoppas att jag i framtiden kommer vara mer nöjd med min kropp.



16 Responses to “.”

  1. 1 Masen

    Helt klart snygg kropp

  2. 2 Masen

    Synd att du inte vågade skicka en bild på rumpan. Jag tror nämligen att den är lika fin som resten av dej :-)

  3. 3 A

    Underbar figur! Breda höfter och en smal midja. Jättefin! :)

  4. 4 LM

    Du har en superfin kropp! Blir så ledsen att du känner som du gör. Vi har alla varit där. Är idag 30 år. Är 165 cm lång och väger 65 kg. På gränsen till övervikt men älskar min kropp. Insidan är allt!

  5. 5 Erik

    Vad är du missnöjd med?
    Ser ju skitfin ut..Till på köpet så är du lång..Var glad för det..

  6. 6 J

    Du har en jättesnygg kroppsform! Underbara bröst, mage, armar och händer. Jag tror :) att din rump är jättefin den med. Jag tycker att din kropp är helt perfekt!

  7. 7 Claes

    Hela du är helt underbar. Jag är helt säker på att din rumpa är helt underbar. Om du tycker att du har dåligt självförtroende så kanske det är en bra idé att jobba med att stärka upp det. Om jag vore dig skulle jag vända mig till t.ex. kuratorn på din skola om du tycker att det verkar vara en vettig människa. Den delen av primärvården som drivs av landstinget borde också kunna fungera. Be helt enkelt att få någon att prata med om den här saken. Önskar dig det allra bästa!

  8. 8 Man 32

    Du har ju en jättesnygg kropp. Den ska du vara stolt över.Hur snygg som helst.

  9. 9 Alex

    Åh, jag blir så ledsen! Att en världens finaste 17-åring går runt och skäms.

    Du är ju jättefin, vi är ju alla det! Hatar vad som nu fått dig att tro annorlunda.

  10. 10 lenamarie

    Jättefin!.Det finns inga som helst fel” på din kropp tro inget annat! Det är bara hjärnspöken…. du ser fantastisk ut!

  11. 11 Johanna

    Helt underbar kropp

  12. 12 Gbs

    Men åh så fin du är! våga visa upp dig själv så kommer du att få se att folk tycker att du ser bra ut! gömm dig inte bakom kläder för att täcka den dig själv, du är vacker precis som alla andra :) våga!

  13. 13 Kicki

    Åååh, vad fin du är. Du har säkert massa killar efter dig som vill göra både det ena och det andra med dig :P Den bekräftelsen gör att man blir medveten om hur fin man är och att de tycker att man är attraktiv. Tyvärr sjönk min självkänsla och självrespekt av det destruktiva behovet att behaga andra. Akta dig! Du kommer må bättre om du bara suger i dig deras komplimanger.

  14. 14 Christian

    Jag håller med Masen: Synd på rumpa-bilden! :D Men du har en sån fin kropp att du knappast behöver ha dåligt självförtroende. Trist med såna skönhetsideal. Men du är nog något på spåret där. Jag är säker på att det läker med tiden och att du inser och förstår vilken fin kropp du har och att du snart kommer vara supernöjd med den!

  15. 15 fanny

    du är ju underbar. vacker.

  16. 16 Jessica

    Din midja, din mage, dina höfter och dina bröst är ju inget annat än skit snygga! Den där fina bilden är inget annat än något att var nöjd och stolt över! Tråkigt med bilden på din rumpa, men jag tror att om du skickar in den så kommer du att känna dig stolt ver ditt mod! :D



