Louise

22Apr11

20 år
161 cm
52 kg

Har riktigt stora komplex över mina små bröst, tycker själv att de inte är en balans mellan över och underkroppen. Lite större bröst och de skulle vara bättre.



18 Responses to “Louise”

  1. 1 Amanda

    SJUKT JÄKLA SNYGG

  2. 2 Erik

    Ja jag tycker iallafall att din kropp har bra balans..Du är fin som du är..

  3. 3 Åsa

    Vi har ungefär samma mått, så du är naturligtvis väldigt snygg. Jag tycker du har en fin balans! Små bröst är bäst :)

  4. 4 Ronja

    Ja är en cm längre än dig och 52 kg är min målvikt. Jag hoppas mina bröst kommer krympa lite mer, väger 60 kg nu, jag vill kunna ha plagg med bar rygg utan krångel <3

  5. 5 Claes

    Hela du är helt underbar! Jag är helt säker på att dina bröst är helt underbara! Jag menar; Du är bara tjugo år gammal. Som någon annans skrev om en annan tjej på den här sidan som var sjutton: Åh, jag blir så ledsen! Att en världens finaste 20-åring går runt och tycker att det inte är en balans mellan hennes helt underbara över- och underkropp. Det finns det verkligen ingen som helst anledning att du ska göra!

  6. 6 Man 32

    Du är perfekt som du är. Du har en jättefin kropp som du ska vara stolt över.

  7. 7 Madeleine

    Jag har ungefär samma mått som dig och är 21. Fast jag har ännu mindre bröst och jag förstår ditt komplex. Skulle gärna vilja göra något åt det. Fast jag vill ha det jag har fast fylligare för jag gillar små bröst men jag kan fortfarande ha min första bh på 70A, det är grymt jobbigt. Men annars har du en grymt fin kropp. Den ska du vara stolt över!

  8. 8 A

    Underbar kropp, och balans!

  9. Jag tycker du har en jättefin balans mellan axlar och höfter, jag.

  10. 10 anno

    hothothothot!!

  11. Du har otroligt fina lår och mage!

  12. 12 Christian

    Nu ser man visserligen inte riktigt hur små eller stora bröst du har eftersom bh:n liksom är i vägen ;) Men något ”balansfel” är det inte tal om. Din kropp är jättefin på alla sätt. Många är nog avundsjuka! Hoppas verkligen du kommer över dina komplex, för de har ingen grund alls. Lycka till med det.

  13. 13 Emma

    Du har en fantastiskt snygg kropp, är avundsjuk!

  14. 14 s.

    så satans snygg! jag ser inte vad större bröst skulle tillföra, tycker du ser ut som en dröm!

  15. 15 Poppis

    Jätte snygg kropp! Gillar magen din.

  16. Jag har EXAKT samma kropp, fast jag har lite mer ”hull”, men principen med att brösten är för små till resten av kroppen.

  17. 17 sandra

    Din kropp är fin, och du har sjukt snygga ben!

  18. 18 Mikael Andersson

    Känns lite trist att läsa om så många, väldigt vackra kvinnor, som tycker sina bröst är små. Nu vet jag att alla, inklusive undertecknad, ibland har en aningen skev självbild. Jag kan bara, som man, säga att små/mindre bröst är det bästa/vackraste som finns. Förövrigt måste jag få säga att du ser väldigt vacker ut och att du, enligt mig och många med mig, inte har något att skämmas för. Du har en kropp som många killar suktar efter.//Kram



