.

24Apr11

24 år
158 cm
44 kg
BMI: 17,6

Är absolut inte nöjd med min kropp. Efter att ha fött barn för 2 år sedan har mina (redan innan små) bröst försvunnit helt… Jag hatar ridbyxlåren och det överflödiga skinnet på magen. Känner mig inte vidare kvinnlig i denna kropp. Att vara med här kan kanske ge mig lite perspektiv på det hela.



73 Responses to “.”

  1. 1 Hockeysmurf

    Jag tycker du är jättefin! Supersnygg rumpa!
    Du har all anledning att vara stolt över din kropp! Jag ser inte en enda skavank :)

  2. 2 Vilma

    Din text stämmer inte överens med bilden, för du är ju jättefin. Sån där naturligt slank tjej, med härliga små bröst som påminner om hallon. Överflödigt skinn på magen? Jag ser inget sånt. Fin rumpa, fina höfter och en mage som de flesta kvinnor vill ha.

  3. 3 Kjell

    Du är ju en finlemmad, graciös kvinna med väldigt fina linjer, en tydligt markerad midja och därtill ett par slanka ben. Jag gillar även din rumpa, mage och dina goa bröst.
    Kröner du den kroppen med ett par stolta och nyfikna ögon, ligger världen för dina fötter.

  4. Jag tycker din kropp är perfekt! Om man nu får säga så ;)

  5. 5 j

    Jag har inte skrivit här innan, men SNÄLLA! Se hur fin kropp du har!
    Jag har insett nu har jävla dumt det är att gå runt och hata sin kropp. Jag har varit ovän i flera flera år, men nu är jag tio kg större och ser tillbaka på hur fin jag egentligen var för ett år sen. Jag känner mig inte bekväm i min storlek, men likt förbannat tvingar jag mig att se det alla andra andra ser. Jag får ofta komplimanger ”trots” min övervikt. Ingen annan verkar hata det.

    Men åter till saken.. Du har en fantastiskt vacker kropp! Som Kjell skriver, väldigt fina linjer! Jag vill låta dig se dig i mina ögon.

  6. 6 Bea

    Du har en helt fantastisk kropp, utan några som helst fel och brister! Syns verkligen inte att du fött barn! Önskar jag kunde se ut som du…

  7. 7 Li

    Jag är vansinnigt avundsjuk på din kropp. Att ha fött barn utan att ens ha en antydan till uttänjd hud är fantastiskt, särskilt med tanke på att jag inte ens kunde bli tonåring utan att få vita strimmor på höfterna. Du är väldigt vacker, atletisk och kvinnlig på samma gång. Be proud. :)

  8. 8 Anna

    Fin kropp ju! Önskar jag också ser ut så efter att ha fått barn :)

  9. Herregud, ridbyxlår och extraskinn, vart då?! Snygga linjer, fina proportioner, perfekt mage, jättesnygg rumpa… Jisses, människa, här har du en som inte håller med dig!

  10. 10 Elina

    Åh herregud vilken GRYMT snygg kropp du har!!! Jag håller med Bea, det syns verkligen inte någonstans att du har fött barn så slank och snygg som du är! :O Jag har mindre bröst än du har och har alltid önskat att dom ska se ut precis dom dina. Helt perfekta enligt mig.. SJUKT fin är du!!

  11. 11 MarySaintMary

    Du ser ut exakt som jag! Samma mått & vikt. Men jag har inte fött barn…så jag hoppas jag kommer se ut som du efter jag har gjort det också. Du är jättefin! Allt!

  12. 12 Malin

    Du är ju jättefin! Ganska lik mig faktiskt (trots att du har fött barn och inte jag) och jag är nöjd med min kropp så det tycker jag att du också ska vara. :) Jag ser inte ens att du har någon överflödig hud, allt är bara jättefint.

  13. 13 Robert

    Men helvete!!! Fantastiskt vacker kropp. Det var mina ord, tror inte jag behöver säga mer!

  14. Jag håller med Hockeysmurf i att jag inte ser en enda skavank på din vackra kropp. Jättemysig och söt rumpa. Magen och brösten är ju fantastiska. Läcker som satan helt enkelt :)

  15. 15 Bea

    Jag tycker att din kropp ser helt fantastisk ut.
    Och dina bröst är underbara.

  16. 16 Maths

    Du har en fantastisk rumpa. Brösten och magen är också vackra. Jag kan inte se något överflödigt skinn.

  17. Och här sitter jag och tänker åh, så fina bröst. Vilken perfekt, fantastisk kropp tänker jag. Det borde du tänka också tycker jag :-)

  18. 18 Erik

    Du ser verkligen inte ut som nåt kakmonster..I mina ögon så är du jättefin..
    Lite nyfiken är iallafall jag på hur du skulle se ut IRL om du själv fick skulptera om dig..Att du fött barn avslöjas inte på bilden här..10 poäng från mig:)

  19. 19 Lina

    Skitsnygg ju! Magen är jättefin! Likaså låren och rumpan, och brösten med. Inga hängbröst där inte!

  20. 20 Emelie

    Det första jag tänkte när jag såg dina bilder var hur snygg du är, och hur avundsjuk jag är på din kropp.
    Dina ridbyxlår syns inte då du inte alls har några ridbyxlår. Du är sjukt vacker.

  21. 21 Madde

    Skojar du?! Du är ju helt otroligt snygg!
    Blev så förvånad (och nästan lite sur…) när jag läste din text.
    Du har ju perfekt rumpa och jättesöta bröst. Och var är det överflödiga skinnet???
    Jag har också burit, fött och ammat två barn och kan bara drömma om en kropp som din. Så välformad var jag inte ens innan barnen ;-)

    Sträck på dig! Du är en slank och stilig kvinna!

  22. 22 Lisa

    Du är supersnygg! Kan inte tro att du fått barn, det syns inte ett dugg. Inte ofta jag ser en person som jag verkligen tänker ”sådär skulle jag verkligen vilja se ut”, men nu tänkte jag det.

  23. 23 lisa

    herregud, bruden du ser ju helt perfekt ut!
    jättesnygg kropp, hade absolut inte sagt nej till att ha den kroppen.
    Stå på dig tjejen, vet att det kan vara svårt att älska sin kropp ibland
    been there, and still are. men du har absolut ingenting att skämmas för över din kropp!!

  24. 24 anno

    herre gud vad chockad jag blev när jag läste texten! Det sitter bara i ditt huvud, du är hur snygg som helst!

  25. 25 Hon på bilden

    Oj… tack så hemskt mycket för era kommentarer, även om jag måste erkänna att det första jag tänkte efter att ha läst alla var ”ja men om de bara hade sett mig på riktigt, från alla vinklar och helnaken så hade de nog inte sagt så positiva saker”.

    Min man säger också att jag är fin. Jag önskar så att jag kunde ändra min egen syn på min kropp också, och era kommentarer värmer och hjälper!
    Tack!

  26. 26 A

    När jag såg din bild tänkte jag direkt; ”Sådär skulle jag vilja se ut!”….

  27. 27 Frida

    Jag vill börja med att säga att jag aldrig kommenterat en bild förut, men nu var jag bara tvungen.
    OMG säger jag bara, jag tittade med stora ögon länge på din bild länge innan jag ens läste din text…
    Tycker verkligen du ska vara nöjd med din kropp, den är helt fantastikt!
    Hittar inget alls att ”anmärka på”…vilka bröst… din partner borde skratta sig lycklig, och du också för den delen! :)

  28. 28 Emma

    Men oj… blir nästan sur när jag inser att innehavaren av den perfekta kroppen inte har vett att uppskatta det. Efter barnafödande dessutom. Får man vara sådär snygg?

  29. 29 Elle

    Din mage…. hade jag gett vad som helst för! Jag tycker du har en jättefin slank kropp! Underbart fin ! :)

  30. 30 l

    blev jätte förvånad när jag såg vad du skrivit om dig själv, eftersom min första tanke när jag såg bilderna var hur vacker kropp du har!

  31. 31 Eloise

    I’d NEVER guess that you’ve given birth! Damn girl!

  32. 32 T

    Du har en otroligt fin kropp!
    Framför allt brösten och magen enligt mig!
    Kram kram!

  33. 33 Moa

    Du har INGET att skämmas för! Syns absolut inte att du fött barn! Uppskatta din fina kropp :P

  34. Jag skulle döda för att få ha din kropp!

  35. 35 M

    Du är otroligt vacker, jag ser inget överflödigt skinn alls. Du är smal och välformad. Ser ung och fräsch ut, inte alls sliten överhuvudtaget. Fina former: midja, lår och bröst. Helt enkelt perfekt.

  36. 36 Man 32

    Du har ju en jättefin kropp. Det syns inte att du har fött två barn. Du ska vara jättenöjd över hur fin din kropp verkligen är.

  37. 37 Izabela

    Den texten som du skrev till bilden hänger inte alls ihop. Jag checkkolllade om inte texten var till en annan bild. Fött barn, men sådan kropp????? Du har en 15-årings kropp, och du har fött barn och är 24 år. Herregud säger jag! Älska din kropp som den är, du får inte någon annan kropp, ingen kö för att byta kroppar, nej. Och du har en sjuhelvetes snygg kropp. Vänta tills du är äldre. Var nöjd istället för att klaga!

  38. 38 kvinna 29 år

    Tycker att du har en väldigt fin kropp. Kvinnlig också. Liknar min en hel del, fast din hy är så mycket vackrare – ryggen är helt fri från akne och ärr.

    Hoppas att du tar åt dig åtminstone en del av alla kommentarer du får här, för de är sanna.

  39. 39 Linda

    Wow!! Det syns verkligen inte att du fött barn. Vill oxå ha sån kropp efter jag fött. Du är jättevacker! Tänker på en skulptur när jag ser din kropp, otroligt fina kroppsformer. Var stolt för det du har för du är jättefin!

  40. 40 Helena

    Du är fantastiskt vacker! Jättefin mage, rumpa och ben. Det syns inte alls att du har fött barn. Se dig själv på riktigt och se inte små ”fel” enligt dig själv. Riktigt snygg kropp!

  41. 41 Nea

    Haha, helt galna ord! Du är ju superfin.

  42. 42 Matilda

    hur kan du vara missnöjd med denna underbara kropp, och att du har fött två barn syns verkligen inte! Sträck på dig, för det är många som skulle vilja ha din kropp! :)

  43. 43 Anna

    Du är otroligt vacker. Bär din kropp med stolthet!

  44. 44 K

    Du har ju visst det bröst! De är dessutom snygga. Och din rumpa är ju helt fantastisk!

  45. Jösses. Min första tanke var att du var Vacker. Du har jättesnygga bröst, slank mage (vadå för jäkla extraskinn?! JAG ser inget!), skitsnygg välformad rumpa och snygga ben. Finns inget att klaga på alls imo :O

  46. 46 john

    Wow, vilken kropp! Älskar dina lår, mage och inte minst brösten!

  47. 47 J

    Din kropp är jättefin! Underbar form på allt, njut av din vackra kropp!

  48. 48 Zippf

    Ett ord…. WOW.

  49. 49 Lasse

    Du är obeskrivligt vacker ska Du veta, jag kan bara inte se mig mätt på Din fantastiskt ljuvliga kropp!
    Gud måste ha varit på sitt bästa skaparhumör när han skapade Dig!
    Om jag skulle nämna allt det fina på Dig skulle inte raderna räcka till, jag hoppas bara innerligt att Du själv inser hur fin Du är!

  50. 50 L37

    Överflödigt skinn på magen? Var då?!
    Du är ju hur fin som helst!

  51. 51 adnilea

    Det är ju lite kul, när jag var med skrev folk att jag hade drömkroppen.

    Jag tycker DU har drömkroppen.
    Speciellt brösten, precis såna vill jag ha.
    Mina blev helt förstörda av bristningar när jag fick barn.
    Hade så himla gärna velat ha såna som du.

  52. 52 Anders

    Jisses vad vacker du är! Jättefina bröst och härlig rumpa!

  53. 53 s.

    perfekta bröst! ofattbart att denna kropp fött barn…

  54. 54 B-Ox

    I mina ögon finns inget på din kropp som du behöver vara missnöjd med! Jag tycker att dina bröst är fantastiska och något överflödigt skinn kan jag inte skymta någonstans.

  55. 55 carro

    har aldrig fått för mig att kommentera här förut, även om jag kollat bloggen mååånga gånger, men nu när jag såg din bild tyckte jag att jag var tvungen. sjukt vacker kropp! jag önskar att jag såg ut som du! plus att små bröst är riktigt snyggt! var stolt över den!!!

  56. 56 Thomas

    När jag läser din text och ser dina bilder, fattar jag ingenting. Det kan inte vara kroppen på bilderna du beskriver för bilderna visar en helt fantastisk kropp! Obefintliga bröst och ridbyxelår? Glöm det – du är så nära en 10-poängare man kan komma!

  57. HERREGUD vilken kropp! Skulle byta när som helt, jättesnygg! Du ser ut som en målning.

  58. Hade ALDRIG kunnat gissa att du har två barn!
    Förstår inte vad du pratar om med hud vid magen :S
    Du ser fantastisk ut och dina bröst är BARA bra!

  59. 59 Angelica

    Är du inte klok kvinna? Hade jag sett ut som dig hade jag gått naken varje dag!! Såå fruktansvärt fin kropp!

  60. 24 år, två barn och du ser bättre ut än vad jag NÅGONSIN kommer att göra :P var stolt över din kropp..

  61. Hej Louse.
    Om Du inte är nöjd med Din kropp kan ingen vara det.Detta var något av det finaste jag sett på länge. Var stolt

  62. 62 Madelen

    men OJ! vilken fin kropp!
    Vadå att dina bröst har försvunnit helt? Dom kanske är små, men dom finns där. Fasta, fina och några jag skulle döda för att få. Överdrivet små är dom ju inte, du har bara en mindre byst och vad gör det? Ingenting, dom är fina som dom är. Och om det hjälper kan du ju tänka att du i alla fall HAR bröst. Bättre med små än inga alls! :)
    Din mage ser lite vältränad ut tycker jag, snygg.
    Herregud, du har fött barn och allt du ser är en ful, okvinnlig kropp. Vad jag ser är en snygg, kvinnlig kropp som jag kan slå vad om att många män älskar! Men det viktigaste är ju såklart att DU älskar den.
    Hoppas du inser snart hur fin du faktiskt är!

  63. 63 Anna

    Den här bilden gör mig helt fascinerad måste jag säga! I mina ögon har du en jättevacker kropp och jag trodde bergis att jag skulle få läsa att du var nöjd med den. Men sen är du inte det. Och det intresserar mig, hur vi människor ser så många fel på våra egna kroppar, som inte andra ser. Tänk om du hade kunnat se dig själv ur mina ögon! Det hade varit grymt tror jag. För jag tycker du är hur fin som helst.

  64. 64 Anna

    Älskar för övrigt kommentaren ovan:
    ”Är du inte klok kvinna? Hade jag sett ut som dig hade jag gått naken varje dag!! Såå fruktansvärt fin kropp!”

    Är beredd att hålla med, fast kanske inte naken, det blir ju lite kallt i längden, men typ kroppsstrumpa? Lätt.

  65. 65 Bea

    Perfekt kropp… du ser verkligen inte ut att ha fött barn! :)

  66. 66 Nico

    När jag såg bilden dog jag lite. Du har precis en sån rumpa, lår och mage som jag vill ha! Och fina ben har du också! När jag sen läste att du har allt detta efter att dessutom ha fött barn – tja, låt oss bara säga att jag blev inte lite avis! :)

  67. 67 Sarah

    DU ÄR JU JÄTTE VACKER

  68. 68 Hannah

    Men du är ju hur snygg som helst! Dins bröst med.

  69. Tjejen! Din kropp är supervacker och inte alls okvinnlig! Du är hur snygg som helst!

  70. 70 senada

    OMG du födde barn för 2 år sen och ändå så är du hur smal och snygg som helst!
    Innan jag ens läste om hur gammal du va eller att du hade fött barn så trodde jag att du va omkring 17 år eller nått, och det är en komplimang! herregud vad snygg kropp du har bruden!! :D

  71. 71 Jennifer

    Om jag hade fått två barn, varit 24 och haft den kroppen hade jag gått naken och visat upp mig så ofta jag kunde!
    Fy satan vad snygg kropp du har tjejen!

  72. 72 Sara

    Du ser fullkomligt fantastisk ut – skulle aldrig gissa på att du varit gravid

  73. 73 Jolle

    Skitsnygg kropp!
    Skulle aldrig tro att du hade fött barn.



