.

26Apr11

22 år
163 cm
63,5 kilo
BMI: 24

Har alltid varit missnöjd med min kropp. Pendlat upp och ner i vikt pga ätstörningar från och till i många år. Nu väger jag 15 kilo mer än för 5-6 år sen.
Har fått ljusa bristningar som jag stör mig på och brösten gillar jag inte för dom står åt olika håll.



13 Responses to “.”

  1. 1 Hockeysmurf

    Vilken fin mage du har! Det är inget fel alls på din kropp tycker jag.
    Jag har också såna där ljusa bristningar, fast jag tycker de är balla. Som vita flames ungefär! :)

  2. 2 Anders

    I mina ögon är du jättevacker precis som du är!

  3. 3 s.

    det gör inte det minsta att brösten ”står åt olika håll”! tycker dina ser fantastiska ut, heja dig!

  4. 4 Fredrik

    Vad jag kan se har du en helt underbar kropp som du kan vara stolt över.
    Bristningar är det många som har och inget man behöver skämmas över, men man är inte snäll i självkritiken.
    Kram på dig

  5. 5 Tjejen på bilden

    Tack för era fina ord :)
    Sen dessa bilder togs har jag gått ner 10 kilo. Känner mig fortfarande lika rund men det borde ju vara skillnad om man ser till vikten med andra ord :)

  6. Äntligen en kropp som har en midja som liknar min!

  7. 7 Poppis

    Men du är ju hur fin som helst, inget som jag ser som man kan klaga på!

  8. 8 Man 32

    Du har en jättevacker kropp som du absolut ska vara stolt över. Hur fin som helst.

  9. 9 J

    Du har en jättefin kropp! Jag vet flera tjejer som har brösten åt olika håll och med olika storlek på dom, men det är bara härligt och mänskligt tycker jag. Bristningar får nog alla någon gång. Du ska vara glad :) för du är väldigt snygg med din kropp!

  10. 10 tikka

    Jättefina bröst och vackra former! du ska inte vara missnöjd för du har en riktigt kvinnlig kropp.. :) var stolt!!!

  11. 11 Magnus

    Som jag tror att jag skrivit förut på denna bloggen så …………….

    Perfekt är tråkigt, oavsett om det är på eller under ytan. I mina ögon så är det imperfektioner som gör människor intressanta och därför attraktiva. Detaljer som i bärarens öga kanske är fula etc. blir (i åtminstone mina ögon) intressanta.

    Med det sagt så bör jag förtydliga mig och påpeka att jag inte tycker att din kropp har imperfektioner. Utan det jag snarare vill ha sagt är att eftersom vad som anses attraktivt är högst personligt så är alla är alla utseenden perfekta på något sätt/i någons ögon. Eller kanske rättare sagt, det finns ingen perfekt kropp. I alla fall inte till utseendet. Rörde kanske till det lite grann ;-) men jag tror att du förstod min poäng.

    För att gå mer på sak och personliga preferenser så tycker jag att du ser ut att ha riktigt snygga bröst och axel/halsparti. För att inte tala om midjan!

    Av alla par bröst jag sett tror jag inte att jag sett några som varit exakt likadana så det är definitivt inget du behöver hänga upp dig på så länge båda sitter på samma sida av kroppen :-) Lite som alla kukar och pungar därute, hur många är helt raka och symmetriska? 0,5% kanske.

    Du har skitsnygg kropp!

  12. 12 janne

    Du skall inte vara missnöjd med ditt fodral, jag ser inget som jag ser som man kan klaga på! Dett gäller bara att lära sig uppskatta det man har, samtidigt är det så att alla har små ”defekter”, ett litet större ytteröra på ena sidan, kraftigare ögonbryn ovanför ett öga, och så vidare, i de flesta fall är det bara kroppsägaren som ser detta, troligen är det även så med dina bröst som du anser står åt olika håll Det är bara du som är medveten om det.

  13. 13 Tjejen på bilden

    TACK SNÄLLA! (: Söta ni är… Men som sagt, det är ett par kilo mindre nu. Still not happy men de kommer kanske :)



