Anna

30Apr11

162 cm
58 kg
BMI: 22.1

Jag tycker inte illa om min kropp med trivs inte helt heller, det är olika olika dagar. Jag trivs ofta bättre i min kropp när jag är naken än vad jag gör i kläder. Tycker inte att jag kan ha på mig vad jag vill, är inte fin i linne eller barärmade klänningar, kan inte ha tighta byxor om jag inte har lång tröja som ner över ridlåren/rumpan. Däremot känner jag mig bekväm på kallbadhuset, i duschen på Friskis, i sängen med en partner eller att klä om inför vänner.
Någon som känner igen sig?



62 Responses to “Anna”

  1. Kallbad låter otäckt *ler*. Bra att du trivs att vara naken och inte har några problem med nakenhet. Hela din kropp är väldigt fin.

  2. 2 A

    Jättefin kropp! Förstår inte varför du inte vill visa dina armar, ser absolut inget fel på dom!

  3. 3 K

    Wow, vilken superfin kropp du har! Otroligt fina bröst och jättefin mage! Benen är också fina, behövs ingen lång tröja för att dölja nåt! Skönt i alla fall att höra att du är så bekväm med nakenheten – det gör du helt rätt i!

  4. 4 Mie

    Du har verkligen ingenting att skämmas för, tycker du ska känna dig grymt snygg i alla situationer (även om alla kan ha dåliga dagar). Du är typ den första personen här som jag känner , sådan kropp skulle jag vilja ha! Supersnygg, va stolt :) !

  5. 5 Poppis

    Du har en hur fin kropp som helst med otroligt fina bröst, kul att du känner dig bekväm med att vara naken. För det är nog inte allt för många som gör det, fast man önskar att det var så. Lite synd att du inte visade dig som du trivs bäst med.
    Dock förstår jag inte att du inte tycker att du passar i vissa kläder, du måste passa i vad än du sätter på dig! Så snygg kropp har du.

  6. 6 Tove

    men shit vilka snygga bröst!

  7. Jag är precis likadan! I det att jag trivs mycket bättre med mig själv naken än med kläder på. Då känns det liksom som att vi alla sitter i samma båt och det finns inget att dölja eller framhäva och det går inte att döma eller kritisera – det är ju bara en kropp. Kläder ger alltid en illusion av kroppen att den skulle se ut på ett annat sätt än vad den gör, vare sig man vill eller inte.
    Kul att se nån mer som tänker som mig, jag har mest bara mötts av oförstående tidigare.
    Och du – du är skitsnygg!

  8. 8 kvinna 29 år

    Gud, vilken fin kropp du har! Väldigt proportionerlig och fin!

    Att du känner dig obekväm i vissa kläder måste vara för att just de plaggen inte är för dig. Alla skärningar och mönster passar helt enkelt inte alla

  9. 9 kvinna 29 år

    Tillägg: Menar alltså att man ska välja de kläder som funkar på en och strunta i det som känns olustigt – för alla är fina som de är och förtjänar att lyfta fram sina förtjänster istället för att vantrivas i kläder som är designade för någon längre/tjockare/mindre/muskulösare/större osv.

  10. 10 Lina

    Men vilka snygga bröst du har! Helt perfekta ju!

  11. 11 Matilda

    vilka otroligt vackra bröst! :)

  12. 12 Anna

    Perfekta bröst!

  13. 13 AnnaPanna

    WOW
    Kan vi byta bröst =O

  14. 14 Elin

    jag känner igen mig, jag ser väl lite ut som du i kroppen fast jag har mindre bröst. men jag kan också känna att jag inte har friheten att ha på mig vad som hällst, av någon anledning blir inte min kropp lika snygg i kläder. Men naken/med badkläder tycker jag faktiskt om min kropp.

  15. 15 Ronja

    Perfekta bröst!

    Jag tycker det är intressant hur olika kroppar kan se ut, trots nästan samma mått. Jag är likadan som dig och väger bara ca 1.9 kg mer, men jag har mycket större mage än dig.

    Du är superfin!

  16. 16 Stoffe

    Helt underbar kropp du har!!!

  17. 17 Amanda

    Dina tuttar är nog det snyggaste jag sett.

  18. 18 mariasjoden

    Du ser superbra ut :)

  19. 19 Linn

    Wowowowow! Du är typ stört snygg! Jag är precis tvärt om från dig och skulle göra i prinicp allt för att se ut som du! :)

  20. 20 Johanna

    HERREGUD VILKA BRÖST! Kan vara de snyggaste jag någonsin sett!

  21. 21 Heidi

    Perfekta bröst!!

  22. Asså herregud va du är vacker! Hade jag haft din kropp hade jag också kännt mig som snyggast naken!

  23. Trots att jag är man och antagligen betydligt äldre än dig så känner jag igen mig väldigt väl i ditt resonemang :)

  24. 24 mh

    Supersnygga bröst! Å fin kropp i övrigt, var nöjd! :)

  25. 25 Anna

    Vilken fantastiskt kropp o helt perfekta bröst! Du har min drömkropp, det är så där jag ser ut i mina vildaste fantasier :) Va stolt!!

  26. 26 josfine

    dina bröst är fantastiska :) hela din kropp är fantastisk!

  27. 27 Ssy

    Du är jättefin! Borde inte skämmas alls! Som så många andra sagt är dina bröst väldigt vackra. Så väformade att de faktiskt ser opererade ut. Stämmer det? Absolut inget fel i det isåfall, jag har själv bröstimplantat. :-)

    • 28 Anna

      Nej de är allt mina egna, pga viktuppgång har de blivit större, inget ont som inte har något gott med sig ;)

  28. 29 Tildaf

    Om jag hade sådär snygga bröst hade jag också velat vara naken hellre än påklädd :D

  29. 30 Ellix

    Jag tappa hakan över hur otroligt vacker kropp du har. Den ser så perfekt hälsosam och lagom kurvig ut.
    WOW!!!

  30. 31 Mimmi

    Alltså wow vilken kropp :-o Exakt perfekt överallt!

  31. 32 Tess

    Du är sjukt vacker!

  32. 33 Erm

    Oj, vad vacker kropp du har kvinna! Dina bröst är så grymt fina, hela du är väldigt härlig att titta på, en fröjd för ögat. Jag är själv kvinna, och är så onöjd med mig själv jag kan bli tyvärr. Hade jag sett ut som dig hade jag gråtit av lycka! Ta vara på din kropp, och försök se på dig annorlunda, du är verkligen vacker, och helt unik.

  33. 34 idaho

    jag skulle döda för dina bröst!

  34. 35 Amanda

    Du har min drömkropp!!

  35. 36 anno

    OMG!! du har begåvats med den vackraste kroppen jag någonsin har sett!!

  36. 37 Malin

    Wow, är så avundsjuk på din bröst! Första tanken när jag såg din bild var ”hon är ju perfekt!” Du ska vara jättenöjd!

  37. 38 l

    perfekta bröst och kropp!

  38. 39 M

    De där tuttarna hade man ju inte tackat nej till. Och fin mage. Du borde våga! Folk skulle bara vara avundsjuka :)

  39. 40 Emelie

    * vinkar till *
    Jag har precis samma problem som dig, och det är ibland sjukt jobbigt. Gudarna skall veta att jag har svårt med kläder och jag handlar nästan aldrig kläder nå mer enbart pga att jag har en såpass annorlunda form på höftparti och lår att det ofta ser konstigt ut i moderna kläder. Jag har exakt samma form på höfter, midja och lår som du har och det finns tillfällen då jag är riktigt stolt över det då det är så sällsynt och så vackert. Dock har du rundare och fastare bröst än mig, så att där är jag en aning avundsjuk på dig. ;)

  40. 41 Lasse

    Så vacker Du är, Anna – jag är helt förstummad, (och det är inte ofta jag är mållös…)
    Gillar hela Din kropp från topp till tå, i mina ögon är Du perfekt, självklart ska Du inte skyla denna underbara skapelse med kläder mer än nödvändigt!
    Var rädd om Dig, oemotståndligt vackra Anna!

  41. 42 rickardo

    hej. jag är en kille , o jag ska se i från en vanlig sida o inte från en killes sida. jag tycker att det inte finns något fel med något med dig , du har finna former o fasta bröst o otroligt fin kropp. och finna former. det är ju lätt att tänka negativa tankar o se ner på sig själv om man inte blir uppskattad av någon men jag är glad att du tycker om att vara naken , det är ju i alla fall ett steg att älska sin kropp jag hoppas att du blir nöjd med din kropp o kan njuta av den. o lycka till.

  42. Du har en helt perfekt kropp ju! *avis*
    Kan vi byta bröst och mage? ;) Hade mer än gärna sett ut som du.
    Jag väger ett par kilo mindre men du ser smalare ut. Lika långa är vi med.
    Var nöjd! Det hade jag varit.

  43. 44 Anders

    Du är verkligen otroligt vacker! Jättefin!

  44. 45 Elin

    Känner mkt väl igen mig i det, varför ska det vara så knepigt att klä sig, hr dessutom en mage som svullnar upp emellanåt pga ibs

  45. 46 isabella

    De snyggaste brösten jag sett, trodde inte det gick att ha sådana naturligt!

  46. 47 Anneli

    Känner absolut igen mig. Min kropp trivs bäst när den är fri från kläder. I kläderna sitter så mycket krav om hur man ska vara, se ut, vilken attityd man ska ha, man ska vara cool. Och kroppen vill inte alls. Trivs inte. Som naken är jag mig själv. Känner mig aldrig så vacker som när jag ligger naken på mina sommarklippor i solen, trots övervikt, operationsärr och diverse skavanker.

    Du är fin!

  47. 48 Sofie

    Önskar att jag hade dina bröst, hatar mina, som knappt existerar…

  48. 49 Cicci

    VANSINNISGT SNYGGA BRÖST! damn girl!

  49. 50 Anders

    Väldligt vackra bröst!

  50. 51 Cissi

    Om jag hade sett ut som dig så hade jag gått näck hela tiden…

  51. 52 linäa

    Världssnygga bröst!!

  52. 53 milla

    känner igen mig såå väl! är man naken kan man liksom inte dölja nånting och kan vara precis som man är. kläderna missgynnar nästan oftare än tvärtom. jättefin kropp du har, väldigt lik min egen faktiskt! :)

  53. 54 E

    WOW! Hela din kropp är oerhört fin. Det finns folk som betalar dyra pengar för att få lika bröst som du har. Var stolt!

  54. 55 magnus

    vilken kropp ;-)

  55. 56 Johanna

    Var bara tvungen att kommentera, vilka sjuukt snygga tuttar du har!! Jag är grymt avundsjuk..

  56. 57 Jennifer

    Gud vilka snygga bröst!!

  57. 58 emma

    Dear god vilka snygga bröst!!!!!!!!

  58. 59 Hedvig

    Vackra bröst!

  59. 60 Kristin

    Perfekta bröst, var stolt! :)

  60. 61 Clara Magnusson

    Vill säga att du har den perfekta kroppen enligt mig. !

    riktigt avis!

  61. 62 Ellinor

    Vilka bröst och vilken fin markerad midja! Wow! Fina du!



