.

02Maj11

16 år
170 cm
70 kg

Jag hatar min kropp och har väldigt svårt med att acceptera hur jag ser ut. Jag sliter med det varje dag. Alla runt omkring ser ut som supermodeller. och här kommer jag. Har storlek Medium och tycker det är ganska jobbigt.



42 Responses to “.”

  1. 1 Sara

    Du är jättefin!! Skulle sjukt gärna ha dina snygga bröst! :) Tycker du ska vara stolt över din kropp!

  2. 2 Malin

    Förstår precis hur du känner! Men jag måste säga, rakt från hjärtat, att du har en underbart fin kropp. Jättefina kurvor!

  3. Tycker också du är jättefin!
    Äh, nödvändigt att se ut som en supermodell liksom, bättre att se ut som sig själv tycker jag ;)
    Var stolt över din fina kropp du! :)

  4. 4 elsa

    Du är vacker!

  5. 5 K

    Du ser jättefin ut! Fina armar, bröst, mage och ben – var nöjd med din härliga kropp och fokusera på att må bra! Det går.

  6. 6 LM

    Du har en fin kropp. Lycka kommer inte av viken storlek på kläder man har eller vad vågen säger.

  7. 7 AKH

    Du ser nästan exakt likadan ut som jag gör! Förstår vad du menar med att alla andra ser ut som supermodeller men jag lovar att du ser tipp topp ut :)

  8. 8 Isabell

    Men du är jättejättefin! :)

  9. 9 lisa

    Oh, jag har samma mått som dig! Fast du har mycket snyggare bröst än mig. Du har en jättefin kropp!

  10. 10 Emelie

    Alltså, du är skitsnygg. Helt perfekt, fast kropp med stora mysiga tuttar, smala ben och smal midja. Du är vacker!

  11. 11 A

    Inget fel på den kroppen! Och du, killar (de flesta iaf) vill inte ha den där pinnsmala kroppen ändå!

  12. 12 J

    Du är jättesnygg! Härliga lår, mysig mage, snygga bröst, fina armar :) snygga underkläder. Var stolt och trygg med din fina kropp!

  13. 13 R

    Jag tycker då du ser kanonbra ut, hälsosam och alldeles lagom!
    Lär dig att älska dig själv för den du är :)

  14. 14 Linn

    Jag är 21 år och har en kropp liknande din och har också left med den där ”alla är snyggare än mig” känslan. Det är inte kul. Dessutom är de SÅ inte sant! Du är skitsnygg och du ska bara veta vad folk gör för att få bröst som dina. Fokusera på det du gillar med dig själv och se det. Det kommer alltid finnas sånt man tycker mindre om och om du frågar någon utav supermodellerna så kommer dom berätta om sina komplex. Var stolt! Omringa dig med människor som får dig att må bra och tro på de som ger dig komplimanger. Och sluta läs typ Cosmo! Jag lovar att det känns bättre :)
    Stor kram!

  15. Vaaa, men du är ju grymt FIN! Tjejer ”ska” se ut som du, enligt mig :)

  16. 16 Andreas K

    Du har ju jättefina former. Jag tycker oxå tjejer skall se ut som du gör. Var stolt över din fina kropp

  17. 17 Man 32

    Du har ju en jättesnygg kropp. Hur fin som helst. Det är en kropp som du borde vara stolt över.

  18. 18 Rebecka

    Att ha en kropp som din är mitt drömmål! Hoppas jag lyckas en vacker dag, din kropp är underbart fin!

  19. 19 Dr Zarkov

    Du är jättefin! Var stolt över dina former. Jag var tvungen att skrolla upp och titta igen. Underbart!!

  20. 20 emma

    tycker du har en väldigt fin kropp! hade inte tackat nej till att ha dina bröst! sjukt snygga!
    tycker du ser propertionelig och fin ut, och jag tycker inte att du ska stirra dig blind på storlek (storlek medium är ju faktiskt den mest vanliga storleken.). Jag gjorde det förr och med tiden har jag lärt mig att det spelar ingen roll om jag har medium eller XXL på kläder, det avgör inte hur min kropp ser ut.

    som sagt, sjukt fin kropp, och ser att du fått andra liknande kommentarer så ta åt dig :)

  21. När jag var 16 (är idag 23) så såg jag ut precis som du. En vanlig M, ibland L på kläder med små storlekar. Mina bröst var också sådär fina och perfekta som dina, alla var avundsjuka på dem. Bara det att jag kan inte se det själv, och det utvecklades till någon form av självhat som jag kämpar emot än idag. Jag började tortera min kropp på alla sätt som gick, och när inget fungerade så gav jag upp och började tröstäta. Idag är jag relativt nöjd med min kropp trots att den är vääääldigt många storlekar större än en M, men det är ett steg mot att jag ska börja tycka om mig själv och respektera mig för den jag är, oavsett utseende.

    Härom veckan hittade jag en bild från en fest när jag 16, och jag insåg hur jävla vacker jag var då. Den kvällen blev jag alldeles för full och gjorde saker jag ångrar, tyckte det var jättekonstigt enligt mig skolans snyggaste kille ville prata med mig. Men som jag ser det idag så är det inte alls konstigt. Så nu har jag den bilden som bakgrundsbild för att motivera mig själv och visa att jag egentligen duger, och har gjort det hela tiden.

    Var stolt över den du är och över hur du ser ut. Jag vet att det är svårt när man är 16 och man upplever att alla runt omkring är smala, men är det verkligen det som måste räknas? And just for the record, du ses som smal av många, det kan jag lova dig.

  22. 22 M

    Du är 16 år och din kropp utvecklas ännu..
    Hur som helst har du INGET att oroa dig över!
    Du ser helt fantastisk ut tjejen, va nöjd och var STOLT!

  23. 23 Nea

    Dumheter, du är superfin!

  24. 24 Stefan

    ooooh, Du är ju snygg ju.

  25. 25 Lasse

    Fina Du, var inte missnöjd – Du är ju hur vacker som helst!
    Var rädd om Dig, vackra människa, och var stolt för Du är i mitt tycke en riktig snygging!

  26. 26 mariasjoden

    Snygga former ju :D

  27. 27 KGW

    Ser bra ut. Det enda tråkiga är att läsa att du inte är nöjd, och att du sliter som du gör utan att komma dit du vill. Är man som person nöjd med sin kropp, mår man med 90% sannolikhet även bättre psykiskt.

  28. 28 I

    Jag tycker att din kropp e jettefin, skulle själv vara riktit stolt med en sådan!

  29. 29 Alex

    Hmm problemet med att folk jämför för sig med supermodeller är att dom inte ser det vackra som dom själva är. Tycker du har en super härlig och fin kropp var stolt över den. Många som skulle kunna döda för en sånn kropp som du har

  30. 30 Elin

    du ser mjuk och gosig ut! Fin mage. Inget fel alls på din kropp. Kvinnligt och vackert.

  31. 31 rickardo

    hej , du , ska inte titta på vad andra har eller ser från foto modeller . ofta är dom fejkade o fusk jorda. du se på din kropp o var nöjd med den , du har finna former o ska vara nöjd över den, lyssna inte på andra utan, uppmuntra dig själv varje dag, så kommer du att se dig själv på annat set sen, du det är alltid tanken som gör att man ser fel eller rätt med sig själva. lyssna till det goda. lycka till

  32. 32 Anders

    Fotomodeller ska du inte jämföra dig med tycker jag. Precis som nån annan skrev här så är dom fejkade och onaturliga. Du är jättefin precis som du är!

  33. De där fantastiska kurvorna ska du va grymt stolt över! :)

  34. 34 Sebastian

    Du var ju hur gullig som helst var stolt med dig

  35. 35 Lia

    Medium är just meduim. Det är INTE stort!
    du har en jättefin kropp, tjejen!

  36. 36 c

    du är en pangbrud!!! :D

  37. 37 Micke

    Du ser väldigt bra ut. Du ska inte vara missnöjd.

  38. 38 Kay

    Vilken helt otroligt fin kropp du har! Du har min syn på idealkropp :-D

  39. Har nästan samma mått som dig och känner likadant. Tror dom flesta känner så hur dom än ser ut, det är så vi tjejer tänker.
    Men du har en frisk,fräsh och otroligt fin kropp! Du är inget annat en supersnygg!

  40. 40 emma

    Din kropp är superfin! Var inte missnöjd! (Vet att sånt är svårt, är likadan, även att många säger att min kropp är fin osv)

  41. Helt underbar, önskar ärligt att jag hade din kropp!

  42. Verkligen en jättevacker kropp! Det är så grymt vackert med kurvor, var stolt över dina! :)



