Christina

05Maj11

24 år
158 cm
50 kg
BMI: 20

Jag trivs i min kropp. Jag tycker om min kropp. Jag älskar att den passar bra till just mig. Mina bröst, mina höfter, mina lår. Allt är precis som det ska vara. Jag kunde önska alla tjejer kände så. Jag vet att det är konstigt att jag säger så, jag är ju smal. Men det har jag faktiskt inte valt att vara. Jag är bara så. Älska din kropp!



17 Responses to “Christina”

  1. 1 J

    Dagens bästa! tänk om alla kunde känna så! :-)

  2. 2 elsa

    Så jävla härligt att höra den inställningen. Du ÄR fin!

  3. 3 Masen

    Rätt inställning snygging ;-)

  4. 4 Kakan

    Häftigt! Så klok du är!

  5. 5 Johanna H

    FY FAAAN VILKEN SKÖN INSTÄLLNING. När jag läste det började det bubbla i min mage, men så kom stenarna tillbaka och jag insåg att det är låååååååång tid kvar tills jag eventuellt kanske skulle kunna känna så. Ååååh, så avundsjuk. Men ändå så glad för din skull, för du har ju rätt. Fantastisk kropp, och ännu mera fantastisk när man inser vilken inställning du har till dig själv. Keep going! <3

  6. 6 Thompa

    Wow!

    Du är ju skapt som en grekisk gudinna för tusan! Att du dessutom är nöjd gör ju inte saken sämre.
    Du har perfekta armar, slank mage, proportionerliga brost, markerad midja och muskulösa ben.
    Jag sitter helt mållös!

  7. Fan vilken härlig inställning. Och jag förstår att du gillar din kropp, den är verkligen fin:)

  8. 8 Bea

    Åh vad jag älskar ditt inlägg! Jag önskar jag kunde känna lite mer som du, lider själv av anorexi och har gjort från och till i 8 år och vantrivs i min kropp, önskar att man kunde få trivas någon gång för en gångs skull! Blev peppad av din inställning, tack! Fortsätt så! Du är en förebild!
    Du ska vara nöjd med din kropp, den är fantastisk!

  9. 9 Emilie

    ÄNTLIGEN! Och jag håller med :)

  10. 10 anno

    ursnygg kropp och urkloka tankar!!

  11. 11 b.

    oh-my-god. skit snygg!! hade kunnat döda för din mage

  12. 12 Åsa

    Så där ja! Jag tycker likadant om min, så vi är två iaf :) Dessutom har du rätt, du har en jättefin kropp, den är som gjord för dig ;)

  13. 13 Man 32

    Skönt att höra att du känner så. Du har en jättefin kropp.

  14. 14 "christina"

    tack alla för era fina kommentarer – det värmer så i hjärtat. jag hoppas jag har spridit lite inspiration till er tjejer som inte tror ni är bra nog, för det är ni! du har fått en kropp och den passar just dig! NJUT! kramar

  15. 15 Christian

    Underbar inställning!

  16. 16 Bea

    Skitsnygg! Vältränad och fast, skulle vilja ha en kropp som du!

  17. Fler tjejer behöver lära sig att det är okej att gilla sitt utseende. ”Jag älskar min kropp” – mera sånt! :)



