.

15Maj11


15 år gammal
Ingen aning om vikt då jag inte vågar väga mig, men small på överkropp och medium på underkroppen
161 cm lång

Har sedan trean haft stora problem med min kroppssyn, ser en annan sak i spegeln än vad som egentligen existerar. Hade en period då jag nästan var underviktig och ständigt tränade, har gjort mitt bästa för att sluta med det, gått rätt så bra men vågar på grund av det inte längre väga mig. Jag skäms. Har en fantastisk pojkvän som gör allt han kan för att peppa mig att våga visa mig och sluta gömma mig under flertal tights som gömmer min mage.



58 Responses to “.”

  1. 1 Jenny

    Jättefin kropp, lagom stora bröst och jättefin midja och höfter

  2. 2 Malin

    Herregud! Hur snygga former som helst. Du har verkligen en kropp att vara stolt över!

  3. 3 B

    Du är otroligt fin.
    Jag hade gjort en hel del för att få se ut som dig.
    Ta vara på din kropp, för den är supersnygg.

  4. 4 J

    Du är supersnygg! Du borde vara glad att du har en sån vacker kropp och ska inte alls vara rädd och gömma den. Helt klart jättevacker på alla sätt!

  5. 5 Ulf Johannesson

    Fin kropp har du =)
    Fortsätt så!!

  6. 6 C

    Du har en bra pojkvän, och han har rätt… du har ingen anledning att gömma dig, var stolt över dina former.

  7. 7 Sofie

    Assnygg kropp, om du skulle va känd skulle du defenitivt hyllas för din fantastiskt snygga kropp !

  8. 8 elsa

    Shiit du har fruktansvärt vacker kropp! absolut inget att skämmas över!

  9. 9 Anna

    Hela du är fin!

  10. 10 J

    Åh, vad fin du är! Jag önskar med hela mitt hjärta att jag såg ut sådär. Skäms inte för din kropp för den är så vacker!

  11. Varför du nånsin skulle vilja gömma den magen är för mig ett mysterium, du ser ju fantastisk ut! Verkligen en fantastisk kropp.

  12. Du är jättefin och vacker

  13. Du är ju superfin! Lyssna på din pojkvän, titta dig i spegeln och se det han ser.
    Tycker du kan vara stolt över din kropp! :) Och din pojkvän, han verkar vara ett riktigt kap! :)
    (Släng vågen också, den är inte riktigt rättvis alla gånger har jag märkt :) )

  14. 14 Sanna

    Shit va snygg du är människa!
    Jag ser typ likadan ut som sig, 15 år, s på överkroppen och m på nederkroppen
    men du är så satans mkt snyggare
    va nööööjd!

  15. 15 lene

    min första reaktion är WOW! Vilken grymt snygg brud du är, snacka om att ha former på rätt ställen. Jag skulle vilja att min kropp såg ut som din! :)

  16. 16 Stefan

    Du är fin ju!

  17. 17 Jorma

    Du har absolut inget att gömma! Du har en vacker kvinnlig kropp, värdera den och älska den så mår du så mycket bättre. Din pojkvän är guld som stöttar dig som han gör, men i det yttersta så ligger det hos dig om du ska trivas med dig själv och din kropp. Intala för dig själv att du är vacker varje dag så kommer du till slut att känna och tro det.!

  18. 18 Josefin

    Du är ung och vacker, passa på och njut av din fina kropp så mycket du bara kan. Det önskar jag att jag hade gjort mer i din ålder men tyvärr ser man ofta inte förrän man är äldre och förändrad hur fin man var på alla sätt som tonåring :)

  19. 19 Betty

    Men du har ju så fantastiskt vacker kropp!
    Kurvorna på rätt ställe!
    Jag vet att det är svårt, men snälla försök ta till alla positiva kommentarer!
    Jag hade gjort vad som helst för att ha din kropp när jag var 15. Men jag hade då och har nu som 40-åring ingen midja. Utan spik rak. Och inga höfter och platt rumpa. Bröst fick jag i sjuan, men eftersom jag inte var nöjd med resten av kroppen så var jag ju inte nöjd med dom heller!
    Nu avslöjade jag allt ;)
    Ta var på livet och koppla bort tankarna runt din kropp!

  20. Du har en helt perfekt kropp. Skulle inte ha något emot att ha den själv. :)

  21. Du är ju seriöst JÄTTEVACKER! <3 Fina underkläder, också. :)

  22. 22 g

    wow du ser nästan precis ut som jag, du är jätte fin!!

  23. 23 lisa

    ja, du är superfin!:)

  24. 24 Man 32

    Du har en jättefin kropp som du absolut ska vara stolt över.

  25. 25 Emelie

    Jag kan lätt säga att jag inte trodde att du bara var 15 innan jag läste din text. Du är riktigt snygg och har en helt perfekt kropp.

  26. 26 Krioni

    wow du ser ju underbar ut ^^!
    och du har riktigt snygga underkläder också!
    du borde verkligen vara glad över kroppen du har :)

  27. Hur fin som helst!

  28. 28 Christian

    Du har ingenting att gömma. Fint att du vågade visa dig här, och hoppas du lyssnar på din kloka pojkvän.

  29. 29 Linda

    Wow! Du har en jättefin kropp. Lyssna på din pojkväns ord, han har rätt i det han säger.

  30. 30 M

    Herre gud, din kropp är FANTASTISK!
    Var grymt nöjd och glad över den!

  31. Underbar kropp!!

  32. 32 Moa

    Jättejättefin är du ju! Du har absolut inte någon kropp som ska döljas (vem har det förresten?), var stolt!! :)

  33. 33 elli

    Åh så vacker du är!!! Min kroppstyp påminner om din, men med mindre bröst bara. Tack för att du la ut bilden, det får mig att se lite klarare på min egen kropp. Njut av din kropp, låt din pojkvän få älska den och jag hoppas att du tillslut ska kunna göra det samma själv.

  34. 34 idaho

    Du har verkligen jättefin mage! Hela din kropp är fantastisk!

  35. 35 Emme

    Du är så så jävla snygg. Tänk aldrig mer på ditt utseende i negativa termer, det är totalt onödigt.

  36. 36 Nea

    Finaste jag sett på länge! Riktigt avundsjuk.

  37. 37 Mikis

    åh jättefina bröst! sådana som dina skulle jag vilja ha!! och fin mage!

  38. 38 emma

    din kropp är helt perfekt i mina ögon!

  39. 39 Tess

    Ursäkta, men vilken mage?
    du har ingen mage alls, du är helt normal, med muskler på magen, faktiskt så brukar man ha muskler där, inte ens dom allra smalaste är inåtvända där, så du har ingen mage alls att prata om.
    Helt sjukt hur samhället är när man inte ens får visa muskler (otränade eller inte, så har alla muskler i och på kroppen) för att det ”misstas” som fett bara för att det inte är supertajt och randigt som sexpack..

    Du är jättesnygg! och jag önskade att jag såg ut sådär!
    Var stolt över den DU är, och strunta i andras åsikter.

  40. 40 Anders

    Du är väldigt vacker, precis som du är!

  41. 41 Kattis

    Jag har typ din kroppstyp (fast med +13 år och allt vad gravitation och viktpendlande gör) och jag vill bara säga en enda sak: vi är ju sjukt jäkla heta!

  42. 42 E

    Åh jag blir ledsen när jag läser det här.. Du har oerhört vacker kropp. Du borde verkligen vara stolt över den, även fast jag vet att det inte är speciellt lätt att ta åt sig när man inte tycker om hur man ser ut.

  43. Men gud, du har verkligen min drömkropp! Perfekta former, som sitter där dom ska!
    AVUNDSJUK!

  44. 44 Lovisa

    perfekta former! hade gjort vad som helst för din kropp :)

  45. 45 Anna

    Tjejen, du har jättefin kropp! Var stolt över den :)

  46. 46 Pauline

    Du är helt OTROLIGT snygg!!! Du bor i min drömkropp!!

  47. 47 Parry

    Det är väl inte lagligt med underklädesbilder på någon under 18?

  48. 48 josefin

    Du har den absolut finaste kroppsform jag någonsin sett! Göm dig absolut inte, du är skitfin!

  49. 49 Janni

    Jag tycker du ser jättebra ut! Bra balans mellan axlar och höft! Riktigt fin kropp. Kram

  50. 50 hanna

    jääävlar, jag skulle fan döda för sånna där kurvor. Sjukt snygga höfter osv, var stolt! :d

  51. Otroligt vacker!! All lycka till dig och din (uppenbart fantastiske) pojkvän!

  52. 52 anna

    din kropp är min dröm, önskar att ja hade en smal midja en större rumpa och fina tuttar. :)

  53. Du har inget att noja över. Din kropp är fantastiskt vacker. Proportionerlig, stark och så hima vacker hud. Avis.

  54. 54 Love

    Sjukt snygg

  55. Gud, vad fin kropp du har! :)

  56. 56 Molly

    Du är ju verkligen SKITSNYGG!

  57. 57 j

    Men bruden! Du är ju fan SKITSNYGG

  58. 58 Evelina

    Fan va snygg du är! :D

    Och det där med vågen – det är bara siffror inget att bry sig om!



