.

17Maj11

Ålder: 19
Längd: 166
Vikt: 60 kg

Har länge haft komplex över min stora rumpa och höfter. Försöker börja tycka om min kropp och detta blir första steget :)

Vill gärna ha min tatuering censurerad eller anonym.



21 Responses to “.”

  1. 1 anno

    Jättevacker kropp med fina kurvor på ”rätt” ställen!

  2. 2 Mora Masen

    Mycket vacker kropp var stolt;-)

  3. Härliga höfter och lår. Vacker kropp och söta underkläder. Du ser väldigt bra ut

  4. 4 Bea

    Vilka höfter och vilken rumpa??? Jättefin kropp!

  5. 5 J

    Inte för att jag ser din rumpa. Men det jag ser är ju jättesnyggt! Jättefin mage, bröst, lår, och höfter! Och snygga underkläder lika så. Och fin hudfärg :) sommarbrun. Var nöjd och glad med med din vackra kropp!

  6. 6 Arne

    Du skall tycka om din kropp. Den är jättefin

  7. 7 Gina

    Gud vilken snygg kropp du har!!

  8. 8 Mikis

    smal! jag väger ungefär samma som du, men du ser mycket smalare ut än mig :) fin i alla fall!

  9. 9 Christian

    Du har en jättefin kropp. Synd att vi inte fick se din tatuering ;) Tycker det verkar vara en jättebra idé att också du börjar tycka om den. Hoppas och tror att ditt första steg, att visa dig här, blir lyckat och att du kommer över dina onödiga komplex!

  10. 10 Lasse

    Jag ser en fantastiskt vacker kvinna på denna bild, Din kropp är helt enkelt mycket välformad! Var rädd om Din vackra skapelse!

  11. 11 Lilla My

    När jag såg bilden trodde jag att nån hade smygfotat mig och lagt upp en bild. Vi har likadan kroppsform, mått och underkläder ;) (jag är dock för feg för tatueringar) Jag har också haft komplex från och till men med åldern (är 25 nu) har jag lärt mig att uppskatta och vara nöjd med det jag har. Hoppas att du också kommer att göra det. Vi är skitstnygga!

  12. 12 Anders

    Jag tycker att du är jättefin precis som du är! Vädligt vacker!

  13. 13 Izza

    Älskar din kropp, jättefin!:)

  14. 14 Thomas

    Vi har en tråkig förmåga att hitta fel och brister hos oss själva som ingen annan ser. Du har komplex över din rumpa och höfter. Du ser dem dagligen och tycker att de är fel, medans det finns de som ser dig och önskar att de hade dina former. Vi ser vår egen kropp och dess former så mycket att vi tröttnar på den. Det som vi inte är själva blir mer spännande och lockande. Det är så, som det annorlunda och lockande, som vi vill se ut. Vi måste acceptera att vi inte alla stöps i samma form. Breda höfter, smala höfter, stora bröst, små bröst, timglas eller raka – oavsett vilket så blir vi mycket vackrare om vi accepterar hur vi ser ut och är stolta för det vi har. Du är jättesnygg! Du har snygga ben och en finfin mage. Jag tycker att dina höfter passar helheten och slår vad om att rumpan gör det med. Bär du dessutom upp dem med huvudet högt istället för att gå omkring och försöka dölja det troligen bara du ser som brister kommer du att bli ännu vackrare. Kort sagt – du är perfekt på just ditt vis!

  15. 15 KGW

    Det är tråkigt att läsa alla som inte är nöjda med sina kroppar. Dels för de flesta inte har någon anledning över huvud taget att vara missnöjda, för alla har vi ”skavanker”. Sen faktor nummer två som inte är direkt uppskattad i sådana här sammanhang. Det går oftast att göra något åt det. Nu menar jag inte via operation, utan med kost och träning. Nu säger jag inte att du har anledning till det, men det jag menar är att många människor går runt i onödan och mår dåligt, över saker som de själva kan påverka, och få bättre livskvalité och hälsa på kuppen!

  16. 16 Per

    Fin tjej, kvinnliga former. Du har härlig smak gällande underkläder, och du ser saker i spegeln som ingen annan gör. Älska dig själv, ty du ska leva resten av ditt liv tillsammans med personen ifråga. :) Våga känna dig snygg!

  17. 17 E

    Jättefin kropp! Skulle blir hur glad som helst om jag såg ut så där…

  18. 18 magnus

    din kropp är verkligen jättefin. Tycker du ska vara extremt stolt :-)

    mvh Magnus

  19. 19 emma

    SUPERFIN kropp! :)

  20. 20 elin

    Lustigt att jag tänker ”faaan vad snygg kropp” när den här kroppen nog är den av alla bilder som är mest lik min egna kropp. Men tycker jag att min egen kropp är ”faaan vad snygg”?! neej inte direkt, konstigt det där. Vacker är du i alla fall!

  21. 21 Ellinor

    Tight överkropp du hade! Jättefin mage måste jag säga, platt och allt!
    Lär dig älska dig själv!



