Linus

19Maj11

19 år
182cm
72 kg
BMI: 21,9

Hade gärna varit några centimeter längre, lite starkare, och lite snabbare. Men men nöjd ändå.



22 Responses to “Linus”

  1. 1 Mandy

    grymt snygg!

  2. 2 Tyra

    Tycker du ska vara mer än nöjd.. Du har jättefin kropp..

  3. 3 Elin

    Perfekt längd. Snygg kropp!

  4. 4 Kakan

    Du är helt enormt fin i mina ögon. Var jättenöjd!

  5. Skitsnygg ju! :D

  6. 6 Felicia

    Fyfan vad snygg kropp ***förlåt för svordomen

  7. 7 Tess

    Oh lord! Wow! Vilken kropp!

  8. 8 Alexandra

    Wow säger jag bara!

  9. 9 Hanna

    Yay! Snygging! Kul att lite killar visar upp sig här också. Och bra att du är nöjd!

  10. 10 Sandra

    Du borde absolut vara nöjd. Jag tycker du har en himla snygg kropp!

  11. 11 rebecca

    Oj, vilken vältränad kille ! var min första tanke. Jag tycker du ska vara grymt nöjd med din kropp, jag kommer aldrig att ha tiden att komma ens i närheten. Jag tror/hoppas att du äter vettigt & fortsätter med det. Ha det bara fint.

  12. 12 Johanna

    Äntligen en man!!! AS-SNYGG är du!

  13. 13 lisa

    mums!

  14. 14 hanna

    sjukt snygg!!!!

  15. 15 K

    Fortsätt vara nöjd, du är ju jättefin, och ser stark ut!

  16. I mina ögon är du jättefin!

  17. 17 Julia

    Sjukt snygg….du borde vara asnöjd!!!

  18. 18 Sofie

    Assnygg kropp!!

  19. 19 KGW

    Ser fruktansvärt bra ut! Du ska vara nöjd med den dagsformen. Men vet hur du känner.
    Man kan alltid bli större, alltid bli bättre, alltid bli mer rippad.

    Själv är jag 162 och väger 63kg, bmi på 23-nånting. Är inte hellet nöjd med min dagsform. Trots kroppsfetthalt på ca 7%.

  20. Snygg kropp!

  21. 21 Rolf

    Du ser väldigt bra ut, Linus. Uppskatta det du har och njut över att vara ung och frisk!

  22. 22 Jennifer

    Wow, så jäkla snygg! Var nöjd med dig själv! Så där ser ju den perfekta manskroppen ut!



