Magnus

21Maj11
Jag trivs bra med min kropp, även om jag i dagsläget slutar snusa, vilket gjort att jag konsumerar 1 kg godis om dagen, vilket i sin tur klart visar sig i spegeln. 
Kroppen är vad den är, och jag tror jag skulle trivas med min kropp även om jag vägde 20 kg till. Kanske skulle bli jobbigare att utföra vissa sysslor, men min kropp kommer alltid vara min kropp. 
Bmi och dylikt har jag faktiskt ingen koll på. Jag är 184 cm lång, vikten vandrar mellan 73 – 83 beroende på hur mycket jag tränar. Just nu när fotot togs är jag varit väldigt dålig på att träna, samtidigt som det här med snuset, så jag skulle uppskatta att min vikt ligger någonstans kring 75 kg nu. Kanske lite mindre.
För alla er tjejer som är så medvetna om er själva vill jag säga att jag tycker att en mullig eller större kropp kan vara precis lika attraktiv som en smal. Det som är sexigt är de som trivs i sin kropp, inte bryr sig om vad andra tycker. Själv har jag haft smeknamn som knopp (från fetknopp) men det har aldrig varit något som jag brytt mig om. Utsidan är trots allt inte lika viktig för andra som den är för en själv. Trivs bara, käka vad ni vill och rör på er!


30 Responses to “Magnus”

  1. Låter väldigt vettigt!

  2. 2 lisa

    En vettig kille med snygg kropp! Tänk om fler var som du!

  3. 3 Linn

    Snygg OCH smart! Gift dig med mig ;)

  4. 4 Bea

    Aaaah, snygg.

  5. 5 M

    Åh, älskar din text och din kropp är inte tokig heller! Bra gjort att sluta snusa också! Heja heja!

  6. 6 En annan Magnus

    Fan vilken trevlig kropp! Jag har snarlika stats som dig men med den stora skillnaden att en tredjedel av min vikt lagt sig runt midjan och en tredejedel hamnat i tjockskallen. Ska vi byta? :-)

  7. 7 Lisa

    Har du kallats knopp!? Inte OK! Jag tycker inte du är tjock någonstans. Plus att maten finns i den här världen för att ätas, visst, man behöver inte överdriva, men så som du gör är helt OK! Och att du har slutat snusa är också mer än bra! Go for it! (Y)

  8. 8 Josefin

    Åh himmel vilken underbar kropp och (huvud)knopp!

  9. 9 Dana

    Jag tror jag älskar dig. Din kropp är helt underbar, för att inte tala om att du verkar ha en skön inställning och vara en schyst kille också (ojdå, nu gjorde jag visst det ändå).

  10. 10 sofia

    håller med lisa och linn!

  11. 11 lisa

    vettig kille med snygg kropp japp!

  12. 12 KGW

    God dagsform oh ädle herre!

    Sluta snusa är svårt, och jag vet mycket väl det här suget efter något att trycka i flabben är.

  13. Skitsnygg kropp, och väldigt bra tankar och åsikter. + för att du slutar röka, yeha!

  14. 14 K

    Underbar inställning och en underbar kropp! Och bra för dig att du slutat snusa! Den där dagliga godispåsen tycker jag inte har satt några spår alls – i mina ögon ser du helt perfekt ut!

  15. 15 Elin

    skitsnygg kropp! Värsta modellen!

  16. 16 Martina

    Du har en jätte snygg kropp:)

  17. 17 Mimi

    Herregud, du har ju en skitsnygg kropp människa! Är banne mig kär helt seriöst! :D

    • 18 magnus

      tack ska du ha:-) Lagt in bild själv tro?

  18. 19 Jonna

    skitsnygg! gillaratt se lite killbilder o inte bara tjejer som bryr sig!

  19. 20 Teresia

    Wow, bara, wow. Jag kan inte sluta titta.! Dina nyckelben är himmelska och din mage är helt underbar. Du kan vara den vackraste människan jag har sett.! Och du är smart.!! Vars ska man ta vägen liksom.? ;)

  20. 21 Saga

    Sjukt snygg kropp och så smart också. Kan inte bli mycket bättre :)

  21. 22 hanna

    Wow! snygg!!
    ah, hade velat se mer… längre ner på bilden… ;)
    Näe, men du har en väldigt snygg kropp. Och du verkar ha schysst attityd och inställning. Love you! Keep up! Tack för att vi får se lite killar här också. Det stärker!

  22. 23 A

    Helt ärligt, jag är kär i din text, tack så jättemycket!!
    Kram!

  23. 24 Rebecca

    Herregud vad snygg! Finns bara positivt att säga om både bilden och texten ;)

  24. 25 Caroline

    Du var extremt snygg =)

  25. 26 magnus

    Måste tacka för alla vänliga kommentarer. Det var ett tag sedan jag skickade in mina bilder, vet inte varför just denna blev så väldigt beskuren, men det värmer att läsa era inlägg. Lade upp en orginalbild här http://quikk.se/?aec19 , om någon är nyfiken på hur jag ser ut, så som gud skapade mig :-) Har personligen aldrig varit särskilt skygg och tycker det är underbart hur många som vågar skicka in bilder på sina kroppar. Hoppas ni njuter lika mycket som jag av vår sommar. // Mvh

  26. 27 Elin

    Knopp? De har fel på synen.. Tack för jättefin bild och fina ord från en till synes alldeles fantastiskt vacker insida. Hundra gånger hellre 20 kg till än snusprilla ;)

  27. 28 misha

    skitsnygg!!! vettiga tankar ochså :)

  28. 29 nejnujavlar

    Grymt skrivet!

  29. 30 emma

    Du är attraktiv som bara den Magnus, inte bara pga utav din kropp, utan din personlighet och utstrålning:) lycka till med snusstoppet!



