C

27Maj11

31 år
162 cm
ca 79 kg
BMI ca 30



12 Responses to “C”

  1. 1 reb

    Men hey! Jag hoppas du visar de där bruna spirorna! :)

  2. 2 Kristina

    Vilka tjusiga kurviga ben!

  3. 3 Lasse

    Vackra former med kurvor helt på de rätta ställena, Du är snygg så det förslår!

  4. 4 LE

    Du har väldigt vackra armar, handleder och händer. :)

  5. 5 elinnnn

    wow, fina kurvor!
    va stolt över dem , !! :D

  6. 6 C.

    Tack så mycket!

  7. 7 Elin

    snygga armar! =)

  8. 8 Elin

    mjuk och go

  9. 9 Saga

    Snygga armar, och välformade ben.

  10. 10 Martina

    Ja, helt sjukt vad snygga ben!!
    Och dina händer är väldigt söta.

  11. 11 ella

    dina ben är helt otroligt vackra, jag hoppas att du vet om det. när jag såg den här bilden så glömde jag att andas i typ en halv minut (och jag överdriver inte) för du är så fin. kram <3

  12. 12 Mikael Andersson

    Mycket vacker! Gillar skarpt dina armar och din stuss.



