Kalle

29Maj11

24 år
168 cm
73kg

har alltid haft otroligt dålig självkänsla och känt att jag inte duger
och att ingen tjej skulle kunna gilla en kille som ser ut som jag. ser detta som en chans våga försöka visa min kropp och försöka acceptera hur jag ser ut.



46 Responses to “Kalle”

  1. 1 evelina

    du är ju jättefin!! förstår faktiskt inte grejen med att killar ska gymma 24/7 då det är grymt mycket mysigare att krama någon som ser ut som du (som alltså inte är helt stenhård på kroppen av alla jävla muskler)

  2. Vaddå, jag förstår inte, vad är det för fel på din kropp? Den är ju riktigt snygg! Och jag gillar armbandet och tatueringarna också.

  3. 3 Annie

    Jag tycker ser riktigt bra ut! Var stolt över dig själv:) Och cool tattoos!

  4. 4 Emilia

    Ingen skulle säga ”…med lite rödare färger här och lite mindre moln där hade denna solnedgången varit fantastisk…”, man njuter av det man ser.

    Det är förstås helt okej om någon tycker om att träna hela tiden – but beauty is in the eye of the beholder. Man kan ha en vältränad kropp, men ändå verkar man oattraktiv. Man kan ha lockigt hår och blivit trött på att alla bara pratar om det. Man kan ha en jättestor rumpa, och eftersom man har ett underbar sätt att dansa eller gå, så tycker folk att man är hur vacker som helst. Man kan ha det finaste ansiktet, men öppna man munnen, så hörs det en röst som inte alls låter sympatisk (och jag måste erkänna att rösten spelar den största rollen för mig, den avslöjar mycket mer än vad folk tror).

    Tack för att du visade dina bilder här, Kalle. Du har en fin kropp, det finns verkligen inget att skämmas över! Var stolt över den!

  5. 5 Annika

    Du har en jättesnygg kropp! :)

    Tvivla aldrig på det.

  6. 6 skugga

    Va? Vad snackar du om? H E L A din kropp är jättesnygg!

  7. 7 Annelie

    Snygg som fan. Förstår inte hur du kan tro något annat :)

  8. 8 sofia

    Lovar att det finns massa tjejer som tycker du har en snygg kropp, till exempel jag! :)

  9. 9 Ronja

    Du är jättesnygg :) Du borde vara stolt över din kropp! :D

  10. 10 sara

    Förstår inte heller varför du känner så.. Du är ju jätte fin, och din rumpa får två tummar upp :-)

  11. 11 3pa2

    Oavsett vad tjejen tycker om din nakna kropp så är det likväl vad du gör med din kropp mot henne som hon kommer att minnas.
    Använder du knytnävarna mot hennes kropp är det slagen hon minns
    Kramar du henne är det ömheten hon minns
    Ger du henne orgasm är det tekniken som leder fram till orgasmen hon minns.
    Den tjej som blir attraherad av dej blir det av hela dej
    Den tjej som blir förälskad i dej älskar din kropp oavsett om den är smal, tjock, hårig, mörk som choklad eller blekt vit.

    Att det är svårt vara nöjd med sin egen kropp är naturligt. Den som däremot älskar sin egen spegelbilden och sin egen kropp kallas narcissist och har en personlighetsstörning.
    Med andra ord är du fullständigt normal
    Lycka till i livet

  12. 12 Alma

    Jättesnygg ju!!

  13. 13 Sara

    Förutom tatuereingarna har du en kropp som ser ut som min man. Självklart den vackraste personen som finns. Du kommer bli den vackraste personen åt någon vilken dag som helst

  14. 14 Mimi

    Jisses, ärligt talat så gillar jag din kropp sjukt mycket! :)

    • 15 Kalle

      oj tack så hemskt mkt mimi blir helt rörd och generad/kalle

  15. 16 Emma

    men alltså, åh, du är verkligen jätte fin!

  16. 17 E

    Du har absolut ingenting att skämmas över grabben. Jättefin kropp, verkligen!

  17. 18 Anna

    Du har jättefin kropp, jag förstår inte vad det är du inte gillar med den?

  18. 19 Elin

    Ser inte problemet du skulle ha att få tjejer? Inget fel alls på din kropp! =)

  19. 20 lenamarie

    Klart att man skulle kunna gilla en kropp som din! – jag ser då inga ”fel”
    fin!

  20. 21 K

    Men oj, du har ju jättefin kropp ju! Trodde absolut att du skulle vara nöjd! Lovar att det finns massor med tjejer som gillar dig precis som du är, var stolt över din fina kropp!

  21. 22 EF

    Jag tycker också att du har en fin, attraktiv kropp. Att inga tjejer skulle gilla den – eller dig – är uppenbarligen (se kommentarer) inte sant!

    Dessutom vill jag betona att det inte är kroppen man blir kär i utan personligheten. Själv tänker jag oftast inte på killens kropp i början! Och när jag väl har blivit kär, då börjar jag gilla de fysiska aspekterna hos just den killen – oavsett om han är superspinkig, muskulös, lång eller kort.
    Jag hoppas – och tror – att det inte bara är jag som är sådan?!

  22. 23 Caroline

    Du är ju JÄTTEFIN! finns många som inte hade tackat nej! :)

    • 24 Kalle

      shit tack som fan caroline blir helt otroligt glad verkligen.

  23. 25 M

    Jag håller med alla andra.. Det finns inga fel på din kropp, jag gillar den! Sjukt modigt att vara helt naken på bilderna också. Plus för tatueringarna också, grrr ;)

    Tro mig, tjejer gillar din kropp! Försök börja gilla den själv nu :)

  24. 26 Ulrika

    Kalle, du är ju VACKER!

  25. 27 Elin

    Du behöver inte ha dålig självkänsla över hur du ser ut. Du ser jättefin ut :) Dina axlar är kanon och jag gillar att du inte har rakat bort brösthåret!

  26. 28 hanna

    Äh, du har ju jättefin kropp ju! Var glad och nöjd, jag hoppas verkligen du kommer över ditt dåliga självförtroende för det finns verkligen ingen anledning. Jag, och många andra här, gillar din kropp. Du har fin mage, rygg, rumpa och superplus för att du vågar visa snoppen också ;) Like it!

  27. 29 Ida

    Att de flesta tjejer gillar vältränade killar är en lika stor och ledsam myt som att de flesta killar gillar modellsmala tjejer IMO. Jag håller med alla andra, du har en snygg kropp!

  28. 30 Gabi

    Men du är ju skitsnygg! vad är det för nåt du är missnöjd med? jag tycker att hela din kropp ser bara bra ut.

  29. 31 Bea

    Du har den kropp som min dröm-man har.
    Åh, jag vill bara krama dig, hah! Du borde verkligen inte vara missnöjd över den fina kropp du har.

  30. 32 Tim

    Tja, kalle !
    Den kropp som du har ska du va bra jädra nöjd med, det är fasen inget fel på den.
    Jag tycker du ska försöka inse det :D

    Rock on och lycka till med att boosta självförtroendet !

  31. 33 Amanda

    Skojar du? jag är typ kär i din kropp :D

    • 34 Kalle

      hahahaha herregud vad glad jag blir tack tack så hemskt mycket amanda om du bara viste hur mycket de betyder för mig att få höra de fina orden/kalle

  32. 35 Lisa

    Min pojkvän är väldigt lik dig kroppsmässigt (utom dina snygga tatueringar, då), och jag älskar både honom och hans kropp hemskt mycket. Du kommer hitta en tjej som känner likadant som jag gör, för du är jättesnygg!

  33. 36 Emma

    Du är jättesnygg! Väldigt fin och antagligen klämvänlig stjärt dessutom ;)

  34. 37 svalin

    Några kilon hit eller dit spelar ingen roll tycker jag. Det är trots allt personlighet som är viktigast. En person som bara är intresserad av utseende hos andra kommer aldrig att vara en bra person att vara tillsammans med, för den personen älskar dig för hur du ser ut, inte för vem du är. Det kommer aldrig vara äkta kärlek.

  35. 38 L37

    Du är ju galet snygg ju! :-)

  36. 39 s

    gillar tigern och vargen :D

  37. Till Kalle: Jag tycker du är jättefin !

  38. 41 Jessica

    Det är knappast något fel med dig! Du ser riktigt bra ut, var stolt så kommer tjejerna att se allt det fina med dig! P.S Din rumpa är sjukt snygg D.S

  39. Absolut inget fel på din kropp! Kan ju nämna att mitt ex såg nästan precis likadan ut, och han hade den finaste kroppen i världen (:
    Och jag håller väldigt mycket med EF’s poäng däruppe! Plus att jag älskar tatueringarna.

  40. 43 mathilda

    Gillar rumpan ^^

  41. 44 Kalle

    Såg först nu att min bild kommit med på sidan så även om de kommer lite sent så måste jag säga tack från hela mitt hjärta för alla otroligt fina ord, de betyder så enormt otroligt mycket verkligen.Detta har verkligen gett mig lite hjälp på vägen att acceptera min kropp, även om de är lång väg kvar. Och jag vill ju kunna hoppas på att någon tjej någon dag kanske kan se någonting hos mig värt att älska för tro de eller ej men jag väntar fortfarande på att få mitt första förhållande. För dom som gillade mina gaddningar kan jag berätta att jag skaffat ytterligare 2 på vardera sida om magen :)
    av hela mitt hjärta hemskt mycket tack till er alla som kommenterade om ni bara visste hur mycket ni hjälper mig stor kram till er alla/kalle på bilden.

  42. 45 Anna

    Kan inte göra annat än att hålla med! Du har en jättefin kropp!

    Rock on!

    / Anna

  43. 46 Ellinor

    Häftig kropp! Du verkar vara en tuff kille!
    Man behöver inte vara stenhård och byggd i muskler för att vara underbar och älskad, kom ihåg det!



