03Jun11

174 cm
66 kg
BMI:~22

Jag tycker jag har för stor mage, jag hatar pigmentförändringarna på ryggen och akneärren på ländryggen.
Jag har stora armar men dom är praktiska och bra att ha. Har gått ner 15 kg sen i maj men är ändå inte nöjd.
Fast vaderna är helt ok.



15 Responses to “”

  1. 1 K

    Din kropp är ju superfin! Magen är inte stor nånstans tycker jag, jag har alltid velat ha en mage som är så platt som din! Och jättefina ben har du också. Jag tycker att du ska vara nöjd och stolt med din kropp, hoppas du kan tycka om den precis som den är och inte vilja gå ner mer i vikt!

  2. stor mage? vart då?Håller med ovan att det är en sådan mage man vill ha!
    Du är snygg! Grattis till viktnedgången!

  3. 3 A

    Min första tanke när jag såg bilden var ”Wow, snyggt!”

  4. Du har verkligen jättevacker kropp. Inget fel på varken din mage eller dina armar. Väldigt fina former

  5. 5 lisa

    Va? Hur är magen stor? Den är ju tokplatt! Du har en jättefin kropp!

  6. 6 lisa

    ja, din kropp är ju superfin! inga fel på den alls inte och du har ju platt mage, ingen stor mage där alls inte! :)

  7. 7 Elin

    snygga ben och din mage är INTE stor…

  8. 8 johanna

    din mage är perfekt, önskar jag hade haft en sådan! :)

  9. 9 J

    Du har en jättevacker kropp ;) och bra kämpat som har gått ner hela 15 kg. Magen är otroligt fin och ryggen lika så :) hela du är fin så klart!

  10. 10 t

    to die for! vill lätt ha din kropp!

  11. 11 Julia K

    SNYGG!

  12. 12 Izza

    Du har INTE stor mage! Älskar din mage ju! Dina ben är också snygga tycker jag:)

  13. 13 Sofia

    Underbart snygg! Du kommer vara snyggast på beachen!

  14. 14 hon på bilden

    Hej!
    Tack för alla snälla kommentarer! Har dock gått ner ca 10 kg till sedan bilden togs, men tycker fortfarande att magen är alldeles för stor… Jag vill varna alla unga tjejer som börjar gå ner i vikt, det är nämligen förvånandsvärt lätt att fastna i det. Nu går det inte en dag utan att jag funderar på vad, när och hur mycket jag ska äta och träna. Helst sjulle jag vara småthock, rolig och full av energi igen, som innan viktnedgången. Men jag jobbar på det :)

  15. 15 Man 32

    Allting är perfekt på dig. En jättefin kropp som du kan vara stolt över.



