.

05Jun11

19 år
177 cm
ca 72 kg
BMI 23



39 Responses to “.”

  1. 1 Madde

    Shit vad snygga bröst du har!
    Hela du är fin :-) Smal men mjuk, det är så fint.

    Var stolt!

  2. 2 Stoffe

    Fina kvinnliga former!!!
    Riktigt fina bröst!!!
    Fin e du helt enkelt :-)

  3. 3 Moramas

    Vilken otroligt vacker kropp och helt fantastiska bröst vacker hela du:-)

  4. Vilken fin kropp. Så sjyssta former. :)

  5. 5 Ulrika

    Men GUUUUD vad snygg du ÄÄÄR!!!!!! Helt sjukt!

  6. 6 linnea

    perfekta bröst!

  7. 7 lisa

    Oj! Min drömkropp! Du är hemskt vacker!

  8. 8 filippa

    ”smal men mjuk” är klockrent sagt! så. himla. fin. kropp!!

  9. 9 Emma

    Jättefin! Skulle också vilja vara så lång och ha så snygga bröst!

  10. Jag håller med folket här… ”smal och mjuk”…Du är bara SÅÅÅÅ fin och snygg… Vackra bröst har du med… söt mage…. var stolt!

  11. 11 lisa

    himla fina är du!

  12. 12 J

    Jag kan bara hålla med alla andra :) jättesnygg kropp och dina bröst är verkligen något extra!

  13. 13 Elin

    wow vilka bröst!

  14. 14 Elin

    Benen är också fina. Ser mjuk ut men samtidigt smal.

  15. 15 Erik

    10 poäng..Man blir glad när man ser din bild..

  16. 16 K

    Åh, vad du är fin! Otroligt vackra bröst, och jättefin mage! Hoppas du gillar din fina kropp!

  17. Som alla andra sagt, det här är ju en helt perfekt kropp!

  18. 18 a

    woooah, vilka vackra bröst du har tjejen!

  19. 19 Hon på bilden

    Tack alla så hemskt mycket! Jag skrev ingen text då när jag skickade in bilden, men kan ju göra det nu, här. Sedan jag var 12 har jag haft kurvor, och gillade väl urringat lite för mycket under en lång tid. Jag har varit med om lite för många killar (och män) som kladdat lite för mycket utan min vilja, så fick en ganska sned syn på min kropp. Att den är till för att göra män glada ungefär. Efter det har jag gått igenom många perioder, där jag har kastat i mig mat, svält mig själv och kräkts efter maten. Men upptäckt att det är när jag ser ut så här som min kropp mår som bäst. Och jag själv. Nu har jag en underbar pojkvän som har lärt mig att älska min kropp och inse vad man har den till; att älska, att dansa, att bilda familj med, att leva livet med. Så jag äter nog för mycket godis om helgerna. Och för mycket gräddsås och pommes. Och ganska ofta håller jag in magen och önskar att jag var lite smalare. Men jag tränar och mår skitbra. Och önskar att alla ska känna likadant för sina kroppar som jag gör, om inte bättre. Tack så mycket en gång till, jag blir så glad!

  20. 20 Stefan

    Jättesnygg och brösten är toppen ;)

  21. 21 Jorma

    Du är jättevacker! Och härligt att läsa att du är glad i din kropp och vågar njuta av god mat. Det vill ju till att njuta av livets goda :)

  22. 22 Jessica

    Wow vilken fin kropp du har! Tråkigt det med männen men riktigt kul att höra att du är på spåret igen! Din kropp ser mjuk och slank ut, en inte helt fel kombo!
    Älska din kropp, det kommer bara att komma gott från det! :D

  23. 23 johanna

    så himla LAGOM med allt!
    dina bröst är galet snygga!! :)

  24. 24 Kristin

    Wow, nog ett par av de snyggaste bröst jag någonsin sett!! Helt perfekta!

    Du är jättefin! :)

  25. 25 anno

    As-snygga bröst! Och jättevacker timglasmidja därtill. Männska vad fin du är!!

  26. 26 Christian

    Shit vilken snygg kropp!!! Perfekta former och fantastiska bröst. Coola trosor också, ett klart plus ;)

  27. 27 Man 32

    En jättevacker kropp som du kan var stolt över. Hur fin som helst.

  28. 28 Anders

    Jättesnygg! En fin kvinnlig kropp. Vackra bröst!

  29. 29 Hon på bilden

    Tack så mycket än en gång, blir tårögd för guds skull! Skönt att bara kunna gå in här och läsa när man är lite nere… TACK!

  30. 30 M

    Herregud vilka snygga bröst! Så avundsjuk blir jag..

    Blir så glad av att läsa din text också, att du är nöjd med dig själv! Det är underbart att få läsa.. :)

  31. 31 s

    åh, jättemysig och fräsch kropp ju! inte minst brösten.

  32. 32 Åsa

    OMG! Kan jag få dina bröst? Helt underbara!

  33. 33 lenamarie

    ….vacker rent ut sagt”:)

  34. 34 Veronica

    gud vilken fin kropp! Jättefina bröst har du och jättesnygg midja! du borde vara jättestolt över din vackra kropp tjejen!

  35. 35 Matte

    Väldigt snygg kropp! :)

  36. 36 Ellinor

    Du är underbar! Precis som DU vill jag vara, äta och göra vad jag vill, träna, och må SKITBRA!
    Härlig kropp!

  37. 37 Josefina

    Jätte fin kropp!! och som så många har sagt SNYGGASTE BRÖSTEN EVAH!!
    Hade döööödat för din kropp!

  38. 38 kramgoteddybjörn

    du har en mycket fin kropp formerna sitter där dom ska en 6

  39. 39 Q

    Okej… Dina boobies.
    Jag hade dödat för dem.
    Hade jag behövt döda fem kattungar om dagen hade jag gjort det för dina bröst :O



