.

10Jun11

27år
172cm
73kg
BMI? You tell me?

Grymt missnöjd, bantat och misshandlat min kropp så länge jag kan minnas egentligen. Två fina döttrar som inte direkt gjorde magen bättre, men så klart värt det.



31 Responses to “.”

  1. 1 elin

    Oh vilken vacker rygg du har, och din midja är så läcker! Jag gillar att du ser så stark ut på bilderna – en kvinna med pondus tänker jag :) Ta hand om dig, njut av livet och dina barn och fortsätt att vara så fin som du är.

  2. 2 Jorma

    Håller med Elin, dina bilder utstrålar självförtroende. Vacker!!

  3. 3 Frida

    riktigt fin kvinnlig kropp! Älskar din rygg! :)

  4. 4 K

    Vilken härligt kaxig utstrålning du ser ut att ha! Superfin rygg, jättefina armar och bröst! Hoppas du kan börja ta hand om din kropp och dig själv istället, det är ni värda!

  5. 5 Moramas

    Grymt fin kropp va nöjd:-)

  6. 6 Tess

    Fy fan va snygg du är!!!!!! O_O

  7. 7 Elin

    Snygga och härliga bröst! Du är snygg tycker jag. och har fött två barn. Fantastiskt! =)

  8. 8 LE

    Grymt snygga bröst, fin midja och vackra former i allmänhet. Och ja, bilderna utstrålar styrka & självförtroende, jag håller med föregående. :)

  9. 9 lisa

    tycker du ska vara nöjd. du är finfin! :)

  10. 10 Rebecca

    Blir lite avis på dina fina kurvor & byst, vi är lika långa men jag väger ung 10 kg mera & min midja rymde för många år sen. Jag tycker du inte ska bry dig om småskavanker som kommer med graviditet, det visar bara att man har erfarenhet.

  11. Du är ju verkligen skit fin! Kurvor, rumpa, wow!!

  12. 12 Linn

    Skojaru? Du är så sjukt snygg att jag dör lite! Men vet hur det kan vara, hoppas du finner ett sätt att uppskatta dig för den snygging du är! KRAM!

  13. 13 Ingrid

    Vi är nog nästan precis lika. Är 173cm och 72kg. Känner igen lite hur jag ser ut när jag tittar i spegeln, lustigt nog tänker jag direkt att din kropp är snygg, men ser jag på min egen spegelbild hoppar tanken mest till ”felen”. Är nog så lätt att inte se helheten på sin egen kropp.
    Du är iaf snyggt, sexigt kurvig och hade jag haft dina bröst hade jag ju varit sååååå nöjd!

  14. 14 Mira

    Sjukt fin kropp!! Älskar den, helt underbara former och symmertrin är bara så bra. herregud om jag fick ha den kroppen…

  15. 15 J

    Jätte fina former :P och var nöjd med dej för du är väldigt snygg!

  16. 16 Anna

    Dina bröst är waaaaaaay snyggare än mina och jag har fan inte fött två barn, inte. Avundsjuk!

  17. 17 misha

    Du är jättevacker!
    verkligen en Kvinna.
    fantastikt vakra bröst och höfter!

  18. 18 T

    Direkt när jag såg bilden tänkte jag ”Wow, vilken vacker kvinna!” Dina formar är helt underbara! Du ska vara otroligt stolt över din kropp, otroligt vacker!

  19. 19 Man 32

    Du har en jättesnygg kropp som du ska absolut vara stolt över. Allt är perfekt. Hur snygg som helst!

  20. 20 lenamarie

    som ovanstående säger jag dsamma, kaxigt snygg som tusan!..timglaskvnnlig”, med ursnygga bröst…wow:)

  21. 21 J

    Jättefin kropp! Vilken midja! Och vilka snygga bröst sen – lite uppnosiga liksom. Mycket kvinnlig, du är jättefin!

  22. Ungefär sådär ser min kropp ut, fast du har mycket snyggare bröst. Du har inget att vara missnöjd över, jag vet att det låter som en kliché men försök vara stolt över din mage istället – den har ändå gjort ett fint jobb med att bära på två barn, så låt den nu hållas som den är :)

  23. Hur har dina bröst lyckats ta sig igenom två småbarn och ändå se så bra ut? Du har verkligen en snygg kropp! Jag hoppas att du slutar banta och nöjer dig med hur du ser ut för du behöver absolut inte förändra något.

  24. Jättefin kropp. Jag tycker ärligt talat att den faktiskt inte ser misshandlad ut, men man vet ju aldrig vad som döljer sig på insidan. Barn är det bästa som finns, och man är redo att förlora sin kropp för det. Hursomhelt så ser du kaxigt läcker ut. Hej bikini!

  25. 25 Ellinor

    Du är jättevacker! Stora bröst och fina höfter, var aldrig missnöjd med dig själv!! Tänk aldrig negativa tankar!

  26. 26 Lina

    Vilka vackra bröst du har! Blir lite avis faktiskt :-) ta hand om dej!

  27. 27 ida

    För att ha 2 barn har du grymt snygga bröst! Själv har jag bara ett barn och är några år yngre än dig, och mina bara hänger :( Nää, jag tycker du ska vara supernöjd :)

  28. 28 Emma

    Din kropp är grym.

  29. Jag är 10 år äldre än dig, lika lång och den dagen jag väger lika mycket som du hoppas jag verkligen att jag har din kropp. Du sitter nu på mitt kylskåp som motivation <3

  30. 30 Fredrik

    Sjukt snygga bröst! ;) Helheten är också väldigt fin och gillar magen!

  31. 31 Malin

    VIlken sjukt härlig attityd du har på bilderna!



