M.V.

12Jun11

20 år
134kg
BMI: 39,2 (Patologisk Obesitas)

Har alltid känt mig oattraktiv till förmån för de naturligt spinkiga killarna
Men denhär kroppen är jag född med. Vi måste våga utmana det anorektiska samhället, det finns för många som mår dåligt p.g.a. den.



15 Responses to “M.V.”

  1. För många har du drömkroppen! :)

  2. Du har definitivt inget att skämmas för. Och vilka snygga starka ben du verkar ha, cyklar du? Eller springer?

  3. Håller med Everlasting – jäkligt snygga ben!
    Tycker inte du har nåt att skämmas för alls :)

  4. Vilken fantastisk form på kilona! Skulle nog inte ens gissat över hundra om jag bara sett bilden, riktigt snygg!

  5. 5 Mia

    Du ser kanonfin ut! Var stolt över din kropp! Men måste säga att jag tycker inte ”vi måste våga utmana det anorektiska samhället”. Själv är jag född naturligt smal/spinkig och har många gånger fått negativa kommentarer för det. Jag tycker att vi istället borde acceptera alla för hur de ser ut.

  6. 6 Josefin

    Det måste vara väldigt många kilon i rena muskler på den kroppen!

  7. 7 Minna

    Håller med föregående skribenter om att dina kilon inte syns. Du är väldigt välformad.

  8. 8 filippa

    åh, väldigt fin!!

  9. 9 Mimi

    WOW vilken snygg kropp! Skulle inte säga nej till en sådan!

  10. 11 Alexander

    Fan mannen, du ser galet stark ut!

  11. 12 Janette

    Din kropp är fantastiskt manlig! Bär den med stolthet!

  12. 13 calle

    jag väger lika mycket (fördelat på 186 cm) och ser fanimig inte så där bra ut.

    var gömmer du alla de kilona!?

  13. 14 lenamarie

    Ser ut som en finfin kille,,,och som nån skrev du ser stark ut, ..trygg. Inga fel alls:)

  14. 15 Anna.

    Tycker du ser jättefin ut! :D



