.

14Jun11

 

 

32 år
166 cm
101 kg
BMI 36,7

Är en tjej som lider av fetma och som varit mer eller mindre överviktig hela livet.  Jag har fött två barn och gick upp 30 kg respektive 20 kg under de båda graviditeterna. Har gått ner många av de kilona men har fortfarande massor kvar. Längtar till när vågen visar tvåsiffrigt igen!



13 Responses to “.”

  1. Jag är 18 år och har precis samma mått som dig. På något sätt känns det tryggt att veta att jag inte är ensam om just de måtten. Jag längtar också tills min våg visar tvåsiffrigt igen. Men jag måste säga att du hade en väldigt fin kropp för just de måtten :)

  2. 2 Nadja

    Det där ser inte ut som några 101kg om du frågar mig. Jag trodde nog att du och jag vägde ungefär lika mycket, ca 75kg ;)
    Så du måste bära upp dina kilon väl.

  3. 3 Ellix

    Du ser jättefin ut, proportionerlig!
    Håller med föregående talare..du bär verkligen upp kilona bra.

    Kram

  4. 4 Linnea

    Du är vacker!

  5. 5 Åsa

    Jag ser en stark rakryggad tjej, som bryr sig om sig själv. Heja!

  6. 6 Jag

    Tack för värmande kommentarer! Vill bara tala om att jag numera väger tvåsiffrigt. Jag har väntat på att min bild ska publiceras i 7 månader, så nu har det hänt lite på vågen!

  7. Jag kan bara sälla mig till de andra. Du har en fin proportionerlig kropp med mjuka vackra former. Skicka gärna in nya bilder *håller tummarna att det inte tar 7 mån till* :)

  8. 8 ella

    ofantligt vacker, din kropp är verkligen proportionerlig och dina ben är hur fina som helst! :D

  9. 9 Ellinor

    Heja Heja!! Härligt att höra att vågen visar tvåsiffrigt, måste kännas underbart! Om du bara har tron och viljan kan du nå precis den vikt du vill!
    Du bär upp dina kilon väldigt bra dessutom!
    Kram

  10. 10 lenamarie

    ja, jag håller med flera här för d första har du en
    fantastisk fin kropp med urtjusiga ben! Bara att gratulera till att de beslut du hade tagit att gå ner i vikt har lyckats …kämpa på… jag gick själv upp nästan 30kg med mitt första barn… och kämpade åratal med att få ner vikten till en mer hälsosam nivå. Lycka till.. hursom , du ser jättefin ut,

  11. Jag tycker du har en mycket vacker kropp, precis dom de andra tycker jag du ser väldigt propotionelig ut. Önskar dig ändå lycka till om du nu bestämt dig för att gå ner i vikt. Kram

  12. 12 misha

    tycker absolut inte att du ser ut att väga 101 kilo på bilden. snarare typ 80 eller nåt.

  13. 13 LE

    Skitsnygg hela du men i synnerhet benen/låren!



