A

20Jul11

25 år
167 cm
62 kilo
BMI 22,2

Jag var ganska smårund redan från dagen jag föddes, och det höll i sig tills jag var kring 19 år och vägde 72 kilo. Utan någon direkt ändring i livsstilen började jag då tappa i vikt, och även om jag redan innan kände mig helt okej med min kropp, så sörjde jag ju inte direkt de förlorade kilona. Sedan dess har jag pendlat lite upp och ned, var som minst nere i 54 kilo men har oftast legat kring 60-strecket. Precis som många andra skulle jag inte ha något emot att vakna upp en morgon och helt plötsligt ha större bröst, slankare lår och mindre rumpa, men innan den dagen kommer fungerar det rätt bra ändå. Jag känner mig hemma i min kropp, mina vänner och min familj tycker om mig för den jag är, och skulle en kille rata mig endast på grund av mitt utseende är han nog inte så mycket att satsa på i alla fall. :-)



12 Responses to “A”

  1. 1 Pyotr

    Du är fin och drar bra slutsatser :-)

  2. Yo go! Underbart med tjejer som har så bra kroppsattityd. Jag skulle gärna ha lite sånt jag med men nu är det som det är. Du har jättefin kropp!! Be proud.

  3. 3 spartacus

    håller med pyotr

  4. 4 Mia

    fantastisk inställning !!

  5. 5 A

    Så underbart! Jag skulle göra mycket för att känna som du gör, ang. min kropp!

  6. Vacker kropp och inställning :)

  7. Du verkar ha hittat dig själv och nöjd med din fina kropp, så underbart! Tänk om vi alla kunde vara som du.

  8. 8 V

    Oh den där magen skulle man ju döda för ;)

  9. 9 M

    Sååå fin mage!

  10. 10 lisa

    men du är ju hur fin som helst! :)

  11. 11 Lasse

    Exceptionellt vacker mage, och händerna är också snygga! Du är fin!

  12. Vilken bra inställning. Du är superfin!



