Z

22Jul11

21 år
169 cm
110 kilo
BMI: 38.5

Jag har sakta men säkert börjat acceptera min kropp även om jag fortfarande kämpar för att gå ner.
Jag har tack och lov sluppit allt vad mobbing heter och den enda som egentligen någonsin har klagat på min kropp – är jag själv. Typisk eller hur?
Men alla människor är vackra, på utsidan, på sitt sätt. Alla är vi unika.



4 Responses to “Z”

  1. 1 T

    Härlig inställning tjejen! Du är jättevacker!

  2. Och du är definitivt vacker. Det är bra att du börjar acceptera din kropp men ändå försöker leva hälsosamt. Det är så det ska vara!

  3. 3 Anna

    Vad fin du är! Och jättesött linne :) Ja alla är vi vackra och unika precis som du säger.

  4. 4 Lasse

    Du har så rätt, och Du är riktigt vacker, både på insida och utsida!



