.

29Jul11

16 år
166 cm
80 kg
BMI: 29

Är inte nöjd med min kropp alls men kämpar vidare :) Jobbigt som ung att inte hålla sig inom ”standarden” tyvärr.



38 Responses to “.”

  1. Du är kurvig och fin med en fantastisk midja! Många drömmer om en sån timglasfigur, du har all anledning att sträcka på dig och vara stolt.

  2. Underbart vacker :)

  3. 3 daerik

    du ska va otroligt nöjd, du har en mycket vacker kropp

  4. 4 Ida

    hur fin som helst ju:) skit i vågen

  5. 5 Elle

    Du ser INTE ut att väga 80kg..jag trodde du var närmare mina 63 kg på 165.. FAKTISKT.. Och min mage putar ut som in i helvete om man jämnför med dig… omfamna dig själv och dina fina kurvor!

  6. 6 Saga

    Du har all anledning i världen att vara stolt och nöjd över din kropp! Som Kristina sa, många drömmer om en sån timglasfigur.

  7. 7 Dolly

    Shit vad du är snygg! <3

  8. 8 Lix

    Du är ju supersnygg! Var nöjd med din kropp!

  9. 9 Linda-Marie

    Man kan inte tro att din vikt stämmer alls. Skulle gissa att du vägde mellan 60-65 kg. Alltså helt normalt till din längd.

    Du har en jättefin kropp, markerad midja och fin form på bröst och höfter. En kropp jag tycker du ska hylla!

    Det är så viktigt att inte stirra sig blind på vad vågen säger. Mät kroppen och skit i allt vad ett par siffror på vågen säger. Kasta ut fanskapet till våg.

  10. Du ser jättevacker ut!

  11. Du är superfin och kurvig. Och glöm det där med standard, vad ÄR det egentligen, alla människor är ju olika :D

  12. shit vad jag är avundsjuk…. vill också ha sån fin kropp till den vikten :(

  13. 13 Amanda

    OMG, skulle dö för din kropp..

  14. 14 Ile

    fast fin kropp, vilken mage! och brösten. hela du är snygg!!!

  15. 15 Christoffer

    WOW! Du har fin kropp!

  16. 16 lisa

    du är ju jättefin. herregud. din mage är så himla fin. skulle dö för den :)

  17. 17 K

    Men oj, vilken fantastiskt vacker kropp du har! Underbara bröst, superfin midja och mage, och jättefina ben. Jämför dig inte med andra utan försök fokusera på allt fint du har!

  18. 18 J

    Jättefin kropp! Och du ser inte alls ut att väga 80kg. Snygga ben, snygg mage, fina bröst :) var stolt över din vackra kropp!

  19. gud du som har så fin kropp! vadå inte nöjd? vad är det för FEL på världen?

  20. 20 spartacus777

    otroligt fin kropp

  21. 21 Ofelia

    du är så himla snygg!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. 22 Cecilia

    Det är exakt mina mått! Både på längden och vikten :D det är skönt att veta att det är någon mer än mig som har BMI 29 och är 16.
    jag ser mig som tjock ful och överviktig, men du är väldig fin med former. Var stolt och sträck på dig! Önskar att jag kunde bära upp min 80 kg så som du gör . :)

  23. 23 Man 32

    Du har en jättefin kropp som du absolut ska vara stolt över.

  24. Du ser väldigt bra ut. Väldigt vacker kropp. Och ”standarden” kan du kasta ut tillsammans med badvattnet :)

  25. 25 Bea

    Hur fan kan du väga 80?! Jag är lika lång som du och när jag vägde 87 var jag MEGASTOR. Tycker du ser helt normalviktig ut!

  26. 26 elin

    Måste bara säga att jag har den BH:n och dom trosorna, woho!
    Snygg kurvig kropp!

  27. 27 M

    Fantastisk midja. Fin timglasfigur! Hade inte heller kunnat gissa rätt på vikten, långt ifrån. Tycker du ser smalare ut än jag som har BMI typ 21. Eller iaf lika smal.. Du ser också len ut och har fina bröst, var glad =)

  28. 28 Milla

    Jag är lika lång som du är och väger bara 58 kg. Men du har sååå mycket snyggare kropp än vad jag har. Du skall vara stolt över din kropp!

  29. 29 Fredrik

    Jag älskar dina former.
    Du är vacker som en dag :)
    Men jag vet att det är inte lätt att älska sig själv.

  30. 30 Izza

    Oj, skulle aldrig gissa på att du låg på BMI 29! Du är jättefin!

  31. 31 Veronica

    vikten stämmer inte överrens med vad ögat ser ska du veta! dina former är underbara, och sluta jämföra dig med andra tjejer!

  32. 32 Henriette

    Du kan jo ikke være 80 kilo! Ser ut som 60!

  33. 33 Mona

    Synes du er flott jeg! Du har lik fasong som meg, og jeg er 55 kilo, du ser absolutt ikke ut som du veier 80!

    Hilsen fra Norge:)

  34. 34 Johanna

    Bah…! Jag är 170 lång, väger 58 och skulle DÖDA för din fina midja och mage!

  35. 35 mariasjoden

    Du ser jättebra ut för den vikten ! Har själv vägt 80 kg till samma längd men de var inte lika fint på mej. Du har det bra fördelat :)

  36. Jag tycker då att du är mycket snyggare än ”idealet”!

  37. 37 anno

    Shit alltså vad snygg du är!!!!!!!!!!!!!!

  38. 38 s

    Blev hur förvånad som helst när jag såg att du vägde 80, vi är lika långa och jag väger runt 55, men ser inte alls någon jättestor skillnad mellan våra kroppar! Största skillnaden är väl brösten.



