Beatrice

31Jul11

36 år
164 cm
63 kg

Jag VET att jag inte är tjock, men jag känner mig så och är inte nöjd med vad jag ser i spegeln. Det är som om jag har förstoringsglas i ögonen när jag ser min mage. Jag hoppas att jag en dag får en friare inställning till min kropp så att jag kan visa upp den med stolthet. Det här får vara en del i den processen.



15 Responses to “Beatrice”

  1. 1 Moramas

    Vilken fantastiskt vacker kropp och kanonfina bröst:-)

  2. 2 Gabi

    Du har hemskt fina former, fina bröst och snygg solbränna, vad väntar du på? visa upp din underbara kropp!! :)

  3. 3 Anna

    Har jag den kroppen när jag är 36 år gammal ska jag skutta av glädje. Verkligen fin!

  4. Det finns inget att klaga på alls när det gäller din kropp!

  5. 5 Poppis

    Du har en jätte fin kropp som jag tycker du skall vara stolt över, fina bröst med en fin midja, otroligt snygga ben.
    Fin solbränna dock inte på vissa partier :) Du får göra som jag så den blir jämn å fin, sola naken!

  6. 6 V

    Killer legs! Oh så ska jag också se ut när jag är 36.

  7. 7 Kjell

    Hej Beatrice!
    Jag tror att du är inne på rätt spår, så fortsätt att utmana dej själv. Steg för steg mot en slutlig total acceptanse.

  8. 8 Alf

    Hej! Jag tycker du har en riktigt trevlig kropp! Det är inte så få kvinnor som skulle drömma om att se ut som du. Modiga bilder också, det visar på att du är stolt över det du har!

  9. Jag är inne på samma spår som Kjell här ovanför. Små steg och uppmuntrande heja-rop kommer snabbare än du tror leda fram till att du är stolt över din vackra kropp

  10. 10 Louise

    Jättefin!

  11. 11 Man 32

    Jättesnygg och läcker kropp. Den ska du absolut vara stolt över.

  12. 12 lenamarie

    hoppsan.! superfina bröst ,ben… magen har en riktigt fin kvinnlig rundning:)
    ja hela du är fin!!. var nöjd………:)

  13. 13 anno

    asfiiin!

  14. ser härlig ut! =) frisk och sund. Helt normal.

  15. RIKTIGT snygg kropp!!



