.

06Aug11

25 år (1 barn)
170 cm
54 kg
BMI: 18,7

Har aldrig varit nöjd med min kropp och det är värre än någonsin efter graviditeten. Vet att jag inte är överviktig utan snarare smal, men jag uppfattar mig själv som mycket större än vad jag är.



15 Responses to “.”

  1. 1 Moramas

    Fin kropp och fin rumpa fin hela du syns inte att du fått barn:-)

  2. 2 Bea

    Du har helt perfekt kropp, och det syns verkligen inte att du fått barn! Du skulle t.o.m. kunna gå upp några kilon i vikt, utan att det skulle märkas nämnvärt på dig, det skulle nog bara göra dig ännu finare! Var glad över den kropp som du fått!

  3. 3 Stefan

    Håller med ovanstående!

  4. 4 Man 32

    Du har en jättesnygg kropp. Den ska du absolut vara stolt över. Du har en jättefin och vältränad mage. Allt är jättefint på dig.

  5. 5 trelleborg

    DIN KROPP ÄR JU HELT FANTASTISK! TIGHT OCH PERFEKT! SNÄLLA TRO MIG, SNÄLLA FÖRSÖK KÄNNA SOM JAG! JAG SKULEL ALDRIG SÄGA DET OM JAG INTE MENADE DET. <3

  6. 6 Elin

    Min första tanke när jag såg bilden var: smal! Sen läser jag att du aldrig varit nöjd för att du känner dig stor. :( Men egentligen är det synd att man värderar storlek över huvud taget.

  7. 7 Nadja

    Du är vacker :D Jag är väldigt avundsjuk på din kropp! Syns absolut inte att du fått barn :)

  8. 8 J

    Du är absolut inte stor. Jättefin däremot =) snygga ben, snygg rumpa, fin mage och rygg. Så var jättenöjd med din kropp!

  9. Skjønner at det sikkert ikke hjelper å ”overbevise” deg om at du inte er stor, når du kjenner deg stor… Men du ser flott ut, det gjør du virkelig!!

  10. det syns inte ett dugg att du fött barn! om jag hade din kropp skulle jag vara riktigt stolt!!

  11. 11 Kristin

    Snygga ben!

  12. 12 V

    Dina ben är galet vackra och hela du ser atletisk ut. Jag skulle döda för den magen efter att jag fött barn!

  13. men du är ju jättefin :)

  14. 14 sara

    skulle vilja ha lika vältränad kropp du verkar ha, ja!

  15. 15 mia

    Tycker inte du ska skämmas över din kropp, tycker den är helt fantastisk! jag är jätte avis på dina lår och ben, superfina! :)



