D

11Aug11

27
175 cm
67 kg
BMI: 21.9

Jag är på det stora hela nöjd med min kropp. Jag äter för mycket godis men den löpträning jag gör verkar motverka synliga spår så här långt. Kan ibland tycka att jag borde lägga på mig lite mer muskelmassa men är på det stora hela nöjd. Ett tag var jag uppe runt 81 kg och det av fel anledningar. Löpningen har gjort mig mer hälsosam och stark både fysiskt och psykiskt.



9 Responses to “D”

  1. 1 V

    Okej, det där är min drömkropp hos en kille! Den ska du vara stolt över och visa upp ;) Muskler på helt rätt ställen och i bra proportioner. Snyggt!

  2. 2 K

    Superfin kropp! Ser alldeles lagom vältränad ut – och blandar du godis med löpning så lär ju även insidan se fin ut! Fortsätt vara nöjd och stolt!

  3. 3 Julia

    Jättesnygg kropp, verkligen!

  4. 4 T

    Superduper fin!

  5. 5 V2

    snyyyygggg!

  6. 6 Jessica 20

    Snygg! Absolut inget att klaga på alls.

  7. 7 Maja

    Jättejättefin kropp!

  8. 8 Hanna

    Jag förstår att nöjd. Du har en vacker kropp.

  9. 9 Alexander

    Dude! Sjukt najs kropp! Du ser förbannat seg ut. Hade inte velat tävla mot dig i slingan.



