.

13Aug11

37 år
50,2 kg
158 cm
BMI 20,1

Jag har två barn vilket syns på magen. I övrigt har jag minskat i vikt 11 kg detta år. Jag är precis som de flesta andra inte nöjd utan strävar efter att bli lite tunnare och mer vältränad.



20 Responses to “.”

  1. 1 S

    Herregud så vacker :)

  2. Din mage är ju helt perfekt verkligen jättefin.

  3. 3 caroline

    Skitsnygg kropp!! Riktigt fin, du behöver ej gå ner

  4. 4 Man 32

    Wow vilken fin kropp du har. Den är alldeles perfekt. Den ska du absolut vara stolt över.

  5. 5 A

    Sådär vill jag se ut om 15 år! Eller förresten sådär vill jag se ut nu oxå! Jättefin kropp :)

  6. 6 lenamarie

    ……… snygg.:)

  7. 7 amanda 20

    Jätte fin! Kan inte tro du är 37!!!!! Om jag ser ut så när jag blir i din ålder är jag inte orolig för att bli äldre:)!

  8. 8 S

    Du har min drömkropp. Snygg!

  9. Jättefin kropp!

    Kroppen ska visa att man levt, det ingår i livet. Föder man tex barn är det inget fel om det syns. Det gör det ju knappt på dig iaf…

  10. 10 Kristina

    Jisses vilka snygga ben!

  11. 11 Amanda

    damn girl! vill inte bara se ut så efter barn, hade gärna sett ur så nu också!

  12. 12 Anna

    Vilken verkligt fin kropp! Så fin och kurvig och jag skulle inte gissat att du fött två barn. Skitsnygga ben också :)

  13. 13 Daniel

    Måste bara säga att du är en väldigt vacker 37 åring.
    Så fina och naturliga former du har, hoppas du börjar tycka om din kropp lika mycket som vi tycker att den är fin.
    Hur som helst, en vacker kvinna är du….

  14. 14 mia

    Syns verkligen inte att du fött barn. Tycker absolut inte du ska klaga, din kropp är verkligen vacker. Jag skulle nästan göra vad som helst för den där kroppen :) Superfin verkligen!

  15. 15 Maria S

    Du ser jättebra ut :) tror att det bara är du själv som tänker att de skulle synas att du fött barn. Är själv likadan i tänket.. aldrig vältränad nog & tror de syns på magen hur litet pöset än må va.. att man inte kan va nöjd eg..

  16. 16 Johan

    Du är en kvinna med en väldigt vacker kropp, visst är det bra med motion för att få upp konditionen, men du behöver inte göra något annat åt din fina och vackra kropp.

  17. 17 J

    Jättefin ju :P och håller med om att det inte alls syns att du har två barn. Och så fin som du ser ut så skulle du lika bra kunna vara 20 år ;) super fin kropp för en iaf!

  18. 18 mia

    mer upptadering, vill se mera kroppar! :)

  19. 19 Ronja

    Sådär vill jag också se ut när jag är 37!

    //r

  20. finfin



