Ny regel

14Aug11

Härmed meddelas en ny regel för inskickande av bilder: Nakenbilder fortsätter att vara ok, men jag kommer att maskera eller beskära bilder med erigerade penisar.



26 Responses to “Ny regel”

  1. 1 T

    Haha.

  2. Det låter som en mycket smart idé. Att folk ens skickar in bilder med erigerade penisar… är ju lite konstigt enligt min åsikt.

  3. 3 amanda 20

    Mycket bra!

  4. Vore det inte bättre om du helt lät bli att publicera såna bilder?

  5. Det låter som en jättebra idé tycker jag.

  6. Haha, så folk skickar verkligen in sådant? Håller med Andreas K. Som jag förstått det har du en lång kö bilder i vilket fall som helst. Bara bespara sig mödan, när de som skickar in ändå fjantar sig.

  7. 7 Alice

    Men gud vad är det för fel på människor

  8. SKit i såna bilder överhuvudtaget….de får väl få ner grejerna innan de fotar väl ;-)

  9. 9 Tone

    Det låter som en utmärkt idé. Erigerade penisar har inget på denna fina blogg att göra, men det bästa skulle väl vara att inte alls publicera dom.

  10. 10 Magnus

    Haha, sorgligt att folk skickar in såna bilder!

  11. 11 S

    Varför ens bemöda sig med att beskära. Ner i soptunnan bara.

  12. 12 M

    Min första tanke var att folk är konstiga som skickar in sånna bilder…
    Men sedan tänkte jag efter lite.

    Självklart finns det folk som kanske gör det för att driva med dig eller sidan.
    Samtidigt kan det finnas människor som skickar in det för att på något sätt hävda sig.
    Att visa upp sin manlighet och sig själv.
    De kanske inte trivs med sin kropp och sig själv och vill därför kanske visa upp något de är stolta över.
    Känns lite som ett djurbeteende, att visa upp sin manlighet och fånga damer.
    Tänker man efter ligger vi inte så långt framför djuren som vi vill tro.

    Dock är det klart att du ska redigera bort det för då blir sidan mer vuxen och så.

    // M

  13. Att du ens ska behöva ha en sån regel…

  14. Klokt.

  15. 15 Tommy

    En annan variant är ju att maila den/de som skickat bilderna och ge dem chansen att skicka in en ny bild utan erektion så slipper du sitta och redigera bilder.

  16. 16 Stefan

    Skulle hellre se att du kastade dessa bilder. Förstår inte varför man ska gå dessa personer till mötes alls.

  17. 17 Hanna

    Tycker gott att du kan skippa de bilderna, när det ändå är så många på kö. Syftet med dem är ju mer att visa upp kuken än kroppen.

  18. 18 Sofie

    Varför inte skippa nakenbilder helt, både på kvinnor och män? Då menar jag bilder som visar könet.
    Jag tycker detta är en fin sida som visar olika kroppar, men jag har inget ”behov” av att få en naken manskropp med dinglade kön upptryckt i ansiktet när jag går in på sidan.

    • 19 Stefan

      Din puritanska syn på nakenhet oroar mig. Det finns inget konstigt med icke-sexuell nakenhet i min mening, jag tycker att nakna kroppar (av båda kön) är fina och att lite nakenhet ibland är helt befogad. Det är absolut inget konstigt med att se en snopp, ungefär hälften av befolkningen har en sån mellan benen. Och det är ingen som trycker upp någonting i ansiktet på dig.

      Men bilder på erigerade penisar klarar vi oss utan. Misstänker att dessa mest har med exhibitionism att göra, om det inte är så att penisbäraren i fråga skäms över sin (ringa) storlek i icke-erigerat tillstånd (men i så fall hade det ju varit enklare att ta bild med kalsingarna på).

    • 20 Magnus

      Hmm, vad är det för skillnad på en ”dinglande” penis eller ett par dinglande bröst eller en ”dinglande” slida (hur nu en sån ser ut)? Eller är det månne så att ditt stora problem med dinglande manliga könsorgan att dom tillhör just mannen och inte organet i sig?

      Men visst bör som sagt erigerade penisar sållas bort!

      • 21 Sofie

        Om du läste i början av mitt inlägg, så skrev jag faktiskt varför inte skippa nakenbilder på män OCH kvinnor helt, och med naket menar jag bilder som visar könet. Tycker inte om att få något kön upptryckt i ansiktet när jag går in här. Bröst är ok, och helt ärligt, så är en naken kvinnokropp vackare än en naken manskropp. Och ja, jag är hetro.

  19. 22 Love

    Håller absolut med om att erigerade manslemmar inte har något att göra på den här sidan, men däremot kan jag se poängen med bilder som visar ”nakna manskroppar med dinglande kön” (eller motsvarande på kvinnor). Det är nämligen inte bara resten av kroppen folk kan ha nojjor över och då finns ett behov av att se hur andra vanliga människor ser ut även där.

    Vill folk inte visa allt är det självklart okej, men jag tror säkerligen att i de fall då folk vill/vågar, fyller det ett behov hos andra.

  20. 23 Moramas

    Det är ju en sida får man får välja om man vill vara naken eller inte. Gäller ju både män och kvinnor. Om man inte vill se snoppar är man kanske på fel sida. Men jag håller med om att man inte bör ha stånd på bilderna.:-)

  21. 24 Mimmi

    Håller med Moramas här, vill man inte ha ”en naken manskropp med dinglande kön upptryckt i ansiktet” så är man ju definitivt på fel sida. Jag tycker att lite av vitsen faller bort om det ska börja censureras. Mig spelar det faktiskt ingen roll om det är en slak penis eller en som står upp. Är det dessutom folk som driver med sidan tror jag det kan vara bra att visa att de är välkomna de också. ;-)

  22. Tycker att det är idiotiskt att folk ens skickar in såna bilder, det är inte så att kvinnorna poserar för att se så sexiga ut som möjligt, eller leker med sig själva. Själv har jag skickat in en bild för att få ett bättre självförtroende och som en motivering till att träna.
    Den ska bara laddas upp någon gång, dumma kö..

  23. Håller helt med moramas!
    Det är ingen som blir tvingad att gå in här och jag själv anser inte att det är något konstigt med en naken kropp.
    Oavsett kön.
    Det är inte precis så att jag föredrar nakna män, men det är bara att inte titta.
    Denna sidan handlar om att bli accepterad så som man ser ut, då kanske det bör vara okej att visa allt eftersom många män är osäkra på sin storlek med mera.
    Det finns säkerligen en hel del kvinnor som oroar sig över sitt kön med.

    Att sedan inte visa grabbar med stånd är en annan sak, då blir det en sexuell sak och det handlar INTE denna sidan om.
    Nakna kroppar är vackert och inte något att skämmas över.



