.

28Aug11

18 år
167 centimeter
84 kilo
BMI: 30.1 (fetma)

Har aldrig varit speciellt nöjd med min kropp. Nu har det dock förvärrats då jag gått upp över 15 kilo av olika mediciner.
Försöker gå ner igen, men det känns omöjligt. Har försökt svälta mig själv i perioder men går då upp lika fort när jag börjar äta som vanligt.
Att mitt BMI ligger på fetma oroar mig, även om jag vet att det inte alltid stämmer. Är rädd för att visa min kropp.



21 Responses to “.”

  1. 1 Moramas

    Kanon fin kropp ju du kan va nöjd:-)

  2. Ytterligare en person där det är omöjligt att se fetma. Jättevackra bröst har du också.

  3. 3 Anna

    Du är så himla fin precis som du är! Fina kurvor och väldigt vackra bröst.

  4. 4 Thompa

    Du är jättefin! Som andra redan har sagt här – du har jättefina bröst och fina kurvor. Jag ser ingen fetma alls.

  5. 5 LINA

    Super fin kropp tjejen ! :D

  6. 6 mia

    Fetma? Hur kan detta vara möjligt? Det ser verkligen inte ut så, du har en kanon fin kropp. fina former och jätte fina bröst! du borde vara jätte stolt över din kropp! :)

  7. 7 Robert

    Ja jag tycker då du var hur fin som helst. Grymmt fina bröst å lika fin kropp. Skit i de där jävla BMI. Lev må å var glad. Det är för lite tid i livet för att bry sig om skitsaker. =)

  8. 8 A

    du är vacker kära du!

  9. 9 Man 32

    Du har en jättefin kropp.

  10. Jag blev lite varm i hjärtat av din bild…
    All the best!

  11. 11 Anna Eriksson

    Du är ju jättefin! Jag är lika lång som du och väger 110 kilo ungefär… Allt är relativt!

  12. Det ser verkligen INTE ut som fetma!

  13. 13 sofia

    Jag skulle göra allt för att ha din kropp! Och lova dig själv att aldrig svälta dig själv något igen, du kommer aldrig må bra av det, vare sig psykiskt eller fysiskt. Lägg den energin på att tycka om dig själv istället. Läs alla kommentarer här på sidan, allt stämmer! :) kramar

  14. 14 Johan

    Ja, inte ser du fet ut i alla fall.

    Du ska inte stirra dig blind på BMI, vågen eller spegeln.

    Du har en jättevacker kropp med fina ben och härliga bröst, så du har verkligen inget att skämmas över utan jag tycker du ska visa din vackra kropp.

  15. Vacker och kvinnlig kropp. Inget fel någonstans på den.

  16. Du skall inte vara rädd för att visa din vackra kropp. Du har väldigt fina kvinnliga former

  17. 17 Josefin

    Åh vad fin du är, vilka bröst!!

  18. 18 mia

    Riktigt fina bröst, dom ska du vara stolt över! :)

  19. 19 Hanna

    Jättefin kropp! Alldeles lagom på precis alla sätt och vis. Jag gillar den, hoppas du gör det med.

  20. 20 klara

    Jäklar vilken snygg kropp!

  21. åh du är ju hur fin som helst. dina bröst är ju sjukt fina!



